Przejdź do

Kopalnia wiedzy - Kopalnia wiedzy

Jak efektywnie wykorzystać Twittera (X) dla firmy, komunikując się w 280 znakach?

opublikowano: 29 listopad 2023

Twitter (X), jak wiele innych platform społecznościowych, początkowo służyć miał głównie w celach rozrywkowych. Obecnie, z ponad 500 milionami aktywnych użytkowników, nie jest już tylko miejscem do dzielenia się przemyśleniami i publikowania memów, a pełnym potencjału narzędziem marketingowym. Jak wykorzystać Twittera do efektywnej komunikacji z konsumentami? 

Czytaj więcej

Live streaming w marketingu: jak zacząć i na co zwrócić uwagę

opublikowano: 21 listopad 2023

Live streaming zajmuje prawie jedną czwartą światowego czasu oglądania (Blogging Wizard, 2023). Odbiorcy treści coraz częściej i chętniej konsumują wideo transmitowane na żywo, bo dzięki temu marka staje się dla nich bardziej autentyczna, a oni sami mogą angażować się w czasie rzeczywistym i szybko uzyskać odpowiedź na nurtujące pytanie. 

Chcesz wdrożyć live streaming w swojej strategii marketingowej? Sprawdź, jak zacząć i na co zwrócić uwagę, aby zrobić to dobrze!

Czytaj więcej

Analiza konkurencji w social media: narzędzia i techniki

opublikowano: 16 listopad 2023

Mówią, że nie należy porównywać się do innych… Ale w marketingu ta zasada nie obowiązuje. Analiza konkurencji w social media to jeden z pierwszych kroków, jakie powinna wykonać marka, zanim zacznie planować własną strategię promocyjną. Na czym dokładnie polega i jak ją przeprowadzić? Przedstawiamy skuteczne techniki oraz przydatne narzędzia! 

 

Czytaj więcej

Jak używać Pinterest w strategii marketingowej twojej firmy?

opublikowano: 08 listopad 2023

Platforma Pinterest, choć często traktowana po macoszemu, może zdziałać wiele dobrego w obszarze promocji Twojej firmy. Dzięki odpowiednio zoptymalizowanym pinom nie tylko przekierujesz uwagę użytkowników do swojej witryny internetowej, ale też zwiększysz sprzedaż i zbudujesz zaangażowaną społeczność. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak wykorzystać Pinterest w strategii marketingowej Twojej firmy!

Czytaj więcej

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) w social media

opublikowano: 02 listopad 2023

Czy w ciągu ostatniego kwartału udało Ci się osiągnąć zamierzone cele marketingowe i biznesowe? Czy inwestycje finansowe i czasowe okazały się opłacalne? Czy warto kontynuować prowadzoną w social mediach strategię? 

Jeśli nie jesteś w stanie odpowiedzieć na te pytania, prawdopodobnie nie skupiasz się odpowiednio na KPI, czyli kluczowych wskaźnikach efektywności. Pora to zmienić. Sprawdź, jakie dane warto śledzić w mediach społecznościowych, aby mieć pod kontrolą cały proces realizowania strategii!

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl