MENU

Kopalnia wiedzy.

Kopalnia wiedzy to miejsce, w którym merytorycznie piszemy o influencer marketingu, trendach, strategiach oraz kreacjach z zakresu digital i social media. Dokopujemy się do tajników marketingu internetowego po to, aby dzielić się wiedzą ze wszystkimi czytelnikami nowej generacji.

Jak samodzielnie zrobić audyt social mediów?

Założyliśmy nasze profile w social media. Świetnie nam idzie, pojawiają się fani i followersi, są komentarze i zaangażowanie. Wszystko jest dobrze… do momentu, w którym przestają one spełniać swoje zadanie i stoją w miejscu. Teoretycznie wszystko robimy dobrze, a mimo to „nie idzie”. Jest to najwyższy czas, aby zrobić audyt naszych profili w social mediach. Na szczęście można go przeprowadzić samodzielnie. Jak to zrobić?

Jak prowadzić social media – poradnik początkującego

Skuteczne prowadzenie social mediów nigdy nie jest dziełem przypadku ani szczęścia. Nie wystarczy także sama intuicja, choć na początku może się tak wydawać. Jeśli zależy nam na skutecznych w social mediach, powinniśmy wiedzieć, na czym polega ich prowadzenie. Poniżej wyjaśniamy, jak zacząć prowadzić social media, aby robić to skutecznie i żeby stworzyć fundamenty pod budowę profesjonalnego kanału Social Media (SM).

Influencer marketing na Instagramie – dlaczego warto?

Instagram powstał jako aplikacja do publikowania zdjęć. Z czasem stał się serwisem społecznościowym, na którym zrodziły się nawet kariery influencerów – niekiedy zawrotne. Instagrama można więc z powodzeniem wykorzystać do prowadzenia influencer marketingu nastawionego na sprzedaż czy budowanie wizerunku. Co sprawia, że wykorzystanie tej aplikacji do influencer marketingu jest dobrym pomysłem?

Czy video to obecnie najlepszy content?

Konsumpcja treści video rośnie z każdym rokiem, co wynika z przeprowadzanych wielokrotnie badań. Nietrudno też zauważyć większą liczbę contentu video i popularność live’ów, na przykład na Facebooku. Dlaczego tak się dzieje? Czy video będzie niedługo najbardziej pożądanym contentem? I jak wpłynie to na influencer marketing? Tyle pytań… a poniżej odpowiedzi!

Sztuka pisania tekstów content marketingowych

W Internecie znajdziemy wiele artykułów, kursów i ebooków, które opisują content marketing od strony technicznej: co powinien zawierać, jaką długość powinny mieć teksty i jak tworzyć tematy oraz nagłówki. Jednak pomijając wszelkie twarde umiejętności – na czym tak naprawdę polega istota content marketingu i kto może się nim zajmować?

Jak poprawić efektywność Twoich działań w social mediach?

Social media są dla marki w Internecie tym, czym koło dla samochodu – niby da się jeździć bez jednego, ale daleko się nie zajedzie. Podobnie jak na słabo napompowanym – a takim słabo napompowanym kołem mogą być nieefektywnie prowadzone działania social media. Jak zatem poprawić ich efektywność i zrobić audyt social media?

Copyright 2020 Tears of Joy Sp. z o.o.. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z polityką prywatności.

    Odbierz nagrodę

    Uzupełnij poniższy formularz, a wyślemy Ci mały podarunek.

    Twoje dane są bezpieczne.

      Formularz kontaktowy:

      Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

      Twoje dane są bezpieczne.

        Formularz kontaktowy:

        Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

        Twoje dane są bezpieczne.