Przejdź do

TRENDY Z TIKTOKA

Wiemy, że śledzenie aktualności na TikToku to spory challenge, dlatego stworzyliśmy narzędzie, dzięki któremu będziecie zawsze na bieżąco!

Trendomierz ma za zadanie ułatwić Wam tworzenie klikalnych treści i zapobiegnąć wyjście na boomera. Nasi eksperci stale monitorują TikToka i wyszukują ciekawe trendy, które możecie wykorzystać na swoich kanałach.

Poznaj nasz trendomierz i sprawdź, co właśnie podbija TikToka! 🔥

[TREND] Nie zjedz zatrutego żelka

maj 2025

Czy znajdziesz zatrutego żelka wśród pozostałych? Ten trend to ruletka, ale z wykorzystaniem naszej żelowej przekąski. Dwie osoby nawzajem do kamery pokazywały jednego wybranego żelka lub cukierka, który według nich był zatruty na tle pozostałych. Wygrywała osoba, która nie zjadła zatrutego przez drugą postać żelka. Kto pierwszy zjadł „zatruty” słodycz przegrywał. Marki mogą wykorzystać to i pokazać wszystkie swoje produkty i je po kolei „zatruwać”.

    [TREND] Mam mało pamięci w telefonie, muszę usunąć stare zdjęcia

    maj 2025

    W tym trendzie chodziło o pokazanie sentymentów do starych czasów, starych zdjęć z dawnymi przyjaciółmi, fajnymi momentami z przeszłości. Trend nawiązywał do problemu każdego content creatora, czyli „kończy mu się pamięć w telefonie”. Ale pomimo tego raczej nie pozbywamy się starych zdjęć (które w teorii zajmują nam miejsce), bo zbyt dobrze nam się one kojarzą. Ten trend można wykorzystać, pokazując stare logo marki, albo dawno niedostępny produkt, który był uwielbiany przez klientów.

      @ania.pekalaa

      I don’t wanna be frieeends 🙅🏻‍♀️ #fyp #badromance #dc #idontwannabefriends

      ♬ bAd romance - gael

      [TREND] I don’t wanna be friends

      kwiecień 2025

      Trend bazuje na konkretnym fragmencie piosenki Lady Gagi „Bad Romance”, a jego głównym motywem było pokazanie zachowań, lub odzywek, które sprawiają, że nie chcemy mieć danej osoby w swoim życiu. Bardzo prosty format, który można wykorzystać do wypisania wad produktu, czy usługi i przekonwertować na zalety.

        [TREND] Prawda czy kłamstwo

        kwiecień 2025

        Twórcy w tym trendzie przedstawiali jakąś historię lub fakt dotyczący siebie (często zaskakujący, nieprawdopodobny lub zabawny), a następnie pytali widzów: „Prawda czy kłamstwo?”. Zadaniem odbiorców, albo drugiej osoby na filmiku, było zgadnięcie, czy dana opowieść jest prawdziwa, czy zmyślona. Często dopiero w kolejnym filmiku podawano rozwiązanie, co dodatkowo zwiększało zaangażowanie (i zasięgi).

          [TREND] Covid był 5 lat temu

          Ten trend odnosił się do zaskoczenia, jak szybko upłynął czas od początku pandemii COVID-19 i jak odległe wydają się wydarzenia z 2020 roku. Twórcy nagrywali filmiki wyrażające niedowierzanie, że pandemia zaczęła się „tak dawno temu”. Często pokazują oni kontrast między tym, jak wyglądało życie wtedy, a jak wygląda teraz, pokazując zdjęcia siebie sprzed 5, 4, 3, 2 lat i teraz. W tle wykorzystywali nostalgiczne piosenki, a montaże pokazywały stare zdjęcia lub klipy z czasów lockdownu.

            Kontakt

              Imię
              Nazwisko
              Adres email
              Opowiedz nam o swoim projekcie
              Skąd o nasz wiesz

              Tears of Joy Sp. z o.o.

              ul. Białostocka 22

              03-741 Warszawa

               

              Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

              Należymy do:

              logo-sar-iab