Przejdź do

TRENDY Z TIKTOKA

Wiemy, że śledzenie aktualności na TikToku to spory challenge, dlatego stworzyliśmy narzędzie, dzięki któremu będziecie zawsze na bieżąco!

Trendomierz ma za zadanie ułatwić Wam tworzenie klikalnych treści i zapobiegnąć wyjście na boomera. Nasi eksperci stale monitorują TikToka i wyszukują ciekawe trendy, które możecie wykorzystać na swoich kanałach.

Poznaj nasz trendomierz i sprawdź, co właśnie podbija TikToka! 🔥

[TREND] AI Dance

Maj 2024

Trend wykorzystujący AI i zdjęcie, gdzie taniec postaci ze zdjęcia zostaje wygenerowany przez sztuczną inteligencję na podstawie przesłanej fotki. Cała sztuka polega na dopasowaniu odpowiednio tekstu pod film tak, aby można było się z nim utożsamiać. Trend można wykorzystać na przykład do promowania ubrań przez dodanie napisu „POV: kiedy powinnaś się uczyć do sesji, ale robisz prywatny pokaz mody i ekscytujesz się nowym zamówieniem od….”

    @ispotpl

    Dzielimy się tajemną wiedzą 😎 Szczegóły w salonach stacjonarnych iSpot i na iSpot.pl 🥇 #iSpot #Apple #MacBookAir

    ♬ Chill Vibes - Tollan Kim

    [TREND] Często pytacie się mnie….

    Maj 2024

    Trend zaczynający się od zdania-haczyka, zwracającego uwagę odbiorcy. Zdanie „często pytacie mnie…” ma służyć utrzymaniu uwagi widza. Potem następuje zwrot akcji, ponieważ osoba występująca przyznaje, że zupełnie nie tak ma na imię, ale… ma do powiedzenia coś ciekawszego! Trend ma bardzo szerokie zastosowanie – po tytułowym zdaniu można komunikować dosłownie wszystko!

      @k_beauciara

      Tak właśnie to wygląda 😀 no nie da się opanować jak są takie promocje na koreańskie kosmetyki w Korei! #kbeauty #kbeautyskincare #koreanskiekosmetyki #korea #pielegnacja #oliveyoung #seoul #kbeautyskincare

      ♬ The von dutch remix w addison rae and a. g. cook - Charli XCX

      [TREND] Gdy ktoś mówi mi, żebym zwolnił/a z…

      Maj 2024

      Humorystyczny trend bazujący na rozmowie z kimś bliskim, kto twierdzi, że powinniśmy zwolnić z czymś, co kochamy. Na filmiku wykonujemy daną czynność w zwolnionym tempie, udając, że spełniamy prośbę.  Trend można wykorzystać do różnych branż, pokazując np. kupowanie dużej liczby kosmetyków, ubrań, słodyczy, dodatków do domu oraz pokazać przy okazji promowane produkty, czy usługi!

        [TREND] You wouldn’t last an hour…

        Kwiecień 2024

        O co chodzi:

        Twoja marka w przeszłości słynęła z produktu/reklamy, który/a był/a bardzo popularna? Takie wspomnienie idealnie nada się pod ten trend! Trend polega na odwołaniu się do przeszłości, z którą mamy dobre wspomnienia. Najlepiej sprawdzi się w formie karuzeli dwóch zdjęć – na pierwszym wstawiasz np. swoje selfie, a na drugim zdjęcie związane z wyżej wspomnianym produktem! Dodaj do tego napisy i gotowe!

          [TREND] Let me say I’m the biggest hater…

          Kwiecień 2024

          O co chodzi?

          Kojarzysz beef rapowych gigantów z USA Kendricka i Drake’a? Najnowsza piosenka Kendrick’a Lamara „EUPHORIA” bardzo spodobała się użytkownikom TikToka i zapoczątkowała nowy trend. Najlepiej sprawdzi się w formie karuzeli dwóch zdjęć. Na pierwszym można wstawić np. swoje zdjęcie z podpisem „LET ME SAY I’M THE BIGGEST HATER”, a na drugim zdjęcie np. składniku, który jest uznany za szkodliwy i nie znajdzie się go w Twoim produkcie (pełna dowolność) z podpisem „I HATE THE WAY THAT YOU WALK, THE WAY THAT YOU TALK, THE WAY THAT YOU DRESS”.

            [TREND] Sound of peace

            Kwiecień 2024

            O co chodzi?

            Robiliście ostatnio sporą promkę? Może wypuściliście produkt, który błyskawicznie zniknął z półek sklepów? Wykorzystaj to przy tym trendzie! Najlepiej sprawdzi się tutaj nagranie kogoś na łonie natury lub samego krajobrazu. W tle wstawiasz muzykę „SOUND OF PEACE”, a na filmiku umieszczasz podpis „JA JEDNOCZĄC SIĘ Z NATURĄ PO TYM JAK…” – w miejsce kropek wstaw wspomniane wyżej doświadczenie, np. „Ja jednocząca się z naturą po wydaniu połowy wypłaty na promce -50% xyz” lub „Ja jednoczący się z naturą po tym jak udało mi się upolować xyz w sklepie”. Trend ma podłoże komediowe, więc na spokojnie możesz użyć kuriozalnych przykładów!

              Kontakt

                Imię
                Nazwisko
                Adres email
                Opowiedz nam o swoim projekcie

                Tears of Joy Sp. z o.o.

                ul. Białostocka 22

                03-741 Warszawa

                 

                Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

                Należymy do:

                logo-sar-iab