Przejdź do

Kopalnia wiedzy - Popularne

Psychologia gracza w kampaniach gamingowych: Jak skutecznie przyciągnąć graczy i zbudować zaangażowanie?

opublikowano: 17 marzec 2025

Skuteczny gaming marketing powinien uwzględniać różnorodność odbiorców w branży gier, dostosowując strategie do różnych motywacji, dla których gracze grają. Od e-sportowych turniejów po współpracę marek z gigantami branży – zobacz, jak różnorodne mogą być strategie angażowania społeczności graczy. Przygotuj się na podróż przez świat gamingu, gdzie moda spotyka się z technologią, a tradycyjne produkty zyskują nowe życie w cyfrowej rzeczywistości. W tym artykule przyjrzymy się najciekawszym akcjom marketingowym, które nie tylko przyciągnęły uwagę graczy, ale także zaskoczyły swoją kreatywnością i innowacyjnością. Gotowy? No to zaczynamy!

Czytaj więcej

Video marketing – co to jest i jakie są strategie?

opublikowano: 06 marzec 2025

Video marketing to, jak sama nazwa wskazuje, marketing w formie video, czyli krótszych bądź dłuższych filmów pokazujących produkty, usługi, życie firmy czy budujących markę osobistą. Popularność takich platform jak TikTok czy rosnące znaczenie rolek na Instagramie jasno pokazuje, że to właśnie w formacie video... 

Czytaj więcej

Wymiary miniaturki na YT w 2025

opublikowano: 26 luty 2025

„Jeden obraz wart jest więcej niż tysiąc słów” – to znane powiedzenie nabiera szczególnego znaczenia w kontekście YouTube, gdzie miniaturka filmu często decyduje o jego sukcesie lub porażce. W gąszczu setek, a nawet tysięcy materiałów filmowych, to właśnie atrakcyjna i intrygująca miniaturka jest pierwszym lub często jedynym elementem, który przyciąga wzrok potencjalnego widza. Co zrobić, aby miniaturka zachęciła nowych odbiorców do obejrzenia Twojego video na YouTube?

Czytaj więcej

Grywalizacja – przykłady w firmie i biznesie

opublikowano: 18 luty 2025

Grywalizacja sprawia, że wszelkie zadania mogą być znacznie przyjemniejsze i bardziej skuteczne. Od zwiększania sprzedaży wśród istniejących klientów, przez wzmacnianie lojalności, aż po wykorzystanie w wewnętrznych procesach organizacji. Grywalizacja w biznesie i marketingu stale zyskuje popularność. Na czym polega grywalizacja? Z artykułu dowiesz się, jak firmy czerpią z jej zasad i dlaczego warto wdrożyć grywalizację w swojej firmie.

Czytaj więcej

Social media marketing – co to jest?

opublikowano: 12 luty 2025

Ile razy słyszałeś, że Twoja obecność w mediach społecznościowych to współcześnie konieczność? W końcu to za ich pomocą wielu internautów nie tylko śledzi swoich ulubionych influencerów, ale również sprawdza informacje o firmie czy korzysta z poleceń innych osób.

Czytaj więcej

Jakie powinny być wymiary grafik na Facebooku w 2025?

opublikowano: 05 luty 2025

Treści wizualne odgrywają istotną rolę w świecie mediów społecznościowych. To one przyciągają uwagę i sprawiają, że Twoja marka może wyróżnić się od innych i zostać zapamiętana.

Aby kreacje jak najlepiej wywiązywały się ze swoich zadań, powinny być nie tylko interesujące, ale też odpowiednio wyświetlać się na różnych urządzeniach. Jakie rozmiary zdjęć czy grafik na Facebooku będą więc odpowiednie w 2024 r.?

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    Należymy do:

    logo-sar-iab