Przejdź do

Jak wykrywać fejkowe konta na Instagramie

opublikowano: 12 maj 2022

Influencer marketing to skuteczny sposób na wypromowanie swoich produktów i usług. Jednak decydując się na działania promocyjne w sieci społecznościowej, na przykład przy pomocy aplikacji Instagram, trzeba uważać. Brak doświadczenia i wiedzy w zakresie współpracy z influencerami może reklamodawców sporo kosztować. Co jeśli okaże się, że twórca internetowy z dużymi zasięgami zgromadził wokół swojego profilu głównie fałszywe konta? Albo co w przypadku, gdy duża liczba obserwatorów to tak zwani mass followers? Jak upewnić się, że reklama dotrze do prawdziwych i – co więcej – wartościowych z reklamowego punktu widzenia użytkowników?

Czytaj więcej

Kim jest ambasador marki i jakie jest jego znaczenie?

opublikowano: 04 maj 2022

Współpraca ze znaną, cenioną osobą, która będzie reprezentować markę, może się okazać istnym katalizatorem w budowaniu świadomości marki w umysłach odbiorców i sięgania w biznesie po więcej. Kim więc jest ambasador marki i jak może się jej przysłużyć?

Czytaj więcej

Over-promising i under-delivering: na czym polegają i dlaczego są tak bardzo ryzykowne we współpracy (nie tylko) z influencerami

opublikowano: 14 marzec 2022

Na (zbyt) zatłoczonym rynku konkurencyjna retoryka staje się coraz bardziej zacięta. Chcąc pozyskać nowych klientów, nawiązać atrakcyjne współprace i zbudować wizerunek wysokich kompetencji, niektórzy sprzedawcy uciekają się do mało etycznych praktyk. Czym są over-promisingunder-delivering? I dlaczego są tak bardzo ryzykowne?

Czytaj więcej

Jakie powinny być wymiary grafik na Facebooku w 2022?

opublikowano: 15 luty 2022

Treści wizualne odgrywają istotną rolę w świecie mediów społecznościowych. To one przyciągają uwagę i sprawiają, że Twoja marka może wyróżnić się od innych i zostać zapamiętana.

Aby kreacje jak najlepiej wywiązywały się ze swoich zadań, powinny być nie tylko interesujące, ale też odpowiednio wyświetlać się na różnych urządzeniach. Jakie rozmiary zdjęć czy grafik na Facebooku będą więc odpowiednie?

Czytaj więcej

Darmowe i płatne banki zdjęć do reklam w social mediach – który wybrać?

opublikowano: 14 luty 2022

Czymże w tętniącym newsami i zasięgami świecie Social Media byłaby reklama bez odpowiednio dobranego zdjęcia czy grafiki? Z pewnością niczym przykuwającym uwagę. Rolą zdjęcia lub grafiki jest właśnie ściągnięcie uwagi odbiorcy. Sprawienie, że człowiek na jej widok wstrzyma rozpędzoną machinę scrollowania, aby poświęcić chwilę i zaznajomić się z tym, co dla niego masz.

Czytaj więcej

Mata na Clubhousie zajadający się lodami Ekipy. Czyli marketingowe podsumowanie 2021 roku

opublikowano: 30 grudzień 2021

2021 to viral. 2021 to rok pełen efektownych wzlotów i spektakularnych upadków. 2021 to rok, w którym Influencer Marketing pokazał, że zasięgowo jest w stanie pokonać wszystko i wszystkich. 2021 to czas, do którego warto wracać w przyszłości – czerpiąc inspiracje i odnajdując benchmarki. Dlaczego? Bo to właśnie wtedy wszystko zaczęło się na nowo.

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.
    ul. Białostocka 22
    03-450 Warszawa

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    0
      0
      Twój koszyk
      Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu