Przejdź do

Mata na Clubhousie zajadający się lodami Ekipy. Czyli marketingowe podsumowanie 2021 roku

opublikowano: 30 grudzień 2021

2021 to viral. 2021 to rok pełen efektownych wzlotów i spektakularnych upadków. 2021 to rok, w którym Influencer Marketing pokazał, że zasięgowo jest w stanie pokonać wszystko i wszystkich. 2021 to czas, do którego warto wracać w przyszłości – czerpiąc inspiracje i odnajdując benchmarki. Dlaczego? Bo to właśnie wtedy wszystko zaczęło się na nowo.

Czytaj więcej

Sklepy influencerów – miejsce, gdzie kupisz wszystko

opublikowano: 22 grudzień 2021

Influencer marketing to wielki, dochodowy biznes. Oprócz recenzowania produktów, czerpania korzyści z marketingu afiliacyjnego i publikowania postów sponsorowanych wielu twórców internetowych projektuje też własne towary i… otwiera swoje sklepy internetowe. To właśnie na nich skupimy uwagę w tym artykule.

Czytaj więcej

Branding firmy – czy jest potrzebny każdemu?

opublikowano: 25 listopad 2021

Silna marka to coś więcej niż logo. Jej charakter odzwierciedla się we wszystkim – od stylu obsługi klienta, poprzez stronę internetową, content, aż po materiały marketingowe i reklamy. Jeśli zależy Ci na tym, aby zbudować przewagę konkurencyjną, podkreślić unikalność marki oraz jej wartości, wykorzystaj moc brandingu.

Czytaj więcej

Influencer Parenting – czym jest i dlaczego warto wykorzystać go w działaniach marketingowych Twojej marki?

opublikowano: 20 październik 2021

Blogom, vlogom, profilom na Instagramie czy innym social mediom o charakterze parentingowym każdego dnia przybywa followersów. Zarówno obecni, jak i przyszli rodzice poszukują tam informacji, inspiracji, pola do wymiany doświadczeń, a często też sprawdzonych rekomendacji.  Jeśli więc Twoją grupą docelową są młodzi rodzice, warto rozważyć współpracę z influencerem parentingowym, który swoim kanałem i publikowanymi treściami przyciągnie odpowiednich odbiorców.

Jednak czym dokładnie jest Influencer Parenting i jak może się on przysłużyć Twojej marce?

Czytaj więcej

Czym jest viral i jak wykorzystać jego marketingowy potencjał?

opublikowano: 16 wrzesień 2021

Ogromna popularność platform społecznościowych: Facebooka, Twittera i Instagrama utorowała drogę zupełnie nowym formom marketingu. Jedną z nich jest viral marketing. Na czym polega i jak wykorzystać jego potencjał, aby osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty? Właśnie na te pytania odpowiadamy w artykule.

Czytaj więcej

Ewolucja działalności influencerów w branży fashion

opublikowano: 09 wrzesień 2021

Obecnie wielu influencerów w branży fashion cieszy się dużą rozpoznawalnością – nawet wśród tych, którzy stricte modą się nie interesują. Rosnąca popularność umożliwia twórcom brylowanie w mediach, nawiązywanie intratnych kontraktów czy zakładanie własnych marek i/lub sklepów. Jednak nie zawsze tak było. Jak więc wyglądała ewolucja modowych influencerów na przestrzeni ostatnich lat?

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.
    ul. Białostocka 22
    03-450 Warszawa

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    0
      0
      Twój koszyk
      Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu