Przejdź do

Jak 2020 rok zmienił influencer marketing

opublikowano: 25 Luty 2021, autor: Łukasz Kępiński

Na początku pandemii nikt nie wiedział, w którą stronę pójdzie influencer marketing i jak w tym wszystkim odnajdą się sami influencerzy. Jedno jest jednak pewne – rok 2020 sporo pozmieniał i zanosi się na to, że będą to dość trwałe zmiany. Czy na lepsze?

Czytaj więcej

Podsumowanie roku 2020 – zmiany w social mediach

opublikowano: 31 Grudzień 2020, autor: Szymon Grzybczyk

Rok 2020… cóż to był za rok! Delikatnie mówiąc, jedyny w swoim rodzaju. Pandemiczna rzeczywistość, lockdown, obostrzenia sprawiły, że spędzamy online więcej czasu niż kiedykolwiek wcześniej. To social media pozwalają nam utrzymać kontakt, nawet gdy w rzeczywistości trzeba zachować dystans, a także bawią nas i jednoczą zza telefonów i monitorów.

W komunikatorach chętnie sięgano po funkcje głosowe i video, a wielu ludziom rok upłynął właśnie pod znakiem wideokonferencji. Spójrzmy, jakie najważniejsze zmiany zaszły w social mediach w 2020 roku.

Czytaj więcej

Darmowe i płatne banki zdjęć do reklam w social mediach – który wybrać?

opublikowano: 17 Grudzień 2020, autor: Admin Admin

Czymże w tętniącym newsami i zasięgami świecie Social Media byłaby reklama bez odpowiednio dobranego zdjęcia czy grafiki? Z pewnością niczym przykuwającym uwagę. Rolą zdjęcia lub grafiki jest właśnie ściągnięcie uwagi odbiorcy. Sprawienie, że człowiek na jej widok wstrzyma rozpędzoną machinę scrollowania, aby poświęcić chwilę i zaznajomić się z tym, co dla niego masz.

Czytaj więcej

Social Ads – ile tekstu powinny mieć posty i grafiki reklamowe?

opublikowano: 14 Grudzień 2020, autor: Admin Admin

Mówi się, że jeden obraz wyraża więcej niż tysiąc słów. Tę mądrość najwyraźniej wziął sobie do serca Facebook i przez długi czas nie pozwalał umieszczać dużych ilości tekstu na kreacjach reklamowych. Niezależnie od tego, czy było to zasadne czy nie, i czy obowiązują jakiekolwiek ograniczenia, warto rozważyć, jak duża ilość tekstu może wpływać na skuteczność reklam w social mediach.

Czytaj więcej

Kalendarz wydarzeń w prowadzeniu social media – jak go wykorzystać?

opublikowano: 14 Grudzień 2020, autor: Admin Admin

Tworzenie harmonogramu postów (lub jak kto woli – content planu) to podstawa prowadzenia komunikacji w social mediach. Skąd jednak brać inspiracje do ich treści? Źródeł może być oczywiście wiele, a jednym z nich jest skorzystanie z… kalendarza – i to nie tylko tego zwykłego, ale też z kalendarza świąt nietypowych.

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.
    ul. Białostocka 22/55
    03-450 Warszawa

    + 48 601 668 664

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    TEARS OF JOY

    0
      0
      Twój koszyk
      Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu