Audyt social media
Dobrze jest wiedzieć, czy podejmowanie przez Ciebie działania w mediach społecznościowych są atrakcyjne i trafiają do grupy docelowej. Nasze doświadczenie w social mediach pozwala nam audytować komunikację i działania mediowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, TikTok czy YouTube w taki sposób, aby przynosiły oczekiwany efekt.

Czym jest audyt social media?
W oparciu o nasze doświadczenie i znajomość odpowiednich narzędzi przygotowujemy audyty zawierające analizę marek konkurencyjnych w obszarze digitalowym, w tym: profile na social media, strony internetowe, wzmianki o marce na social mediach i forach, analizę aktywności online ambasadorów marki, influencer marketing, event marketing, kryzysy marki.
Czego dotyczy audyt social media?
Audyty przeprowadzamy w zakresie:
- komunikacji na social mediach;
- działań na Facebooku;
- działań na Instagramie;
- działań na LinkedInie;
- działań na TikToku;
- działań na YouTubie.
Dlaczego my?
Jeśli dokument zwany audytem ma być przydatny, konieczna jest dobra współpraca na linii klient – agencja. Począwszy od zrozumienia celów klienta, poprzez kontrolę nad ich realizacją, skończywszy na spotkaniu podsumowującym dokument. W audycie social media przedstawiamy nasze raporty i wnioski. Dyskutujemy wspólnie o koniecznych zmianach, skupiamy się na konkretach, które przekazujemy w czytelny i zrozumiały sposób.