Przejdź do

Kim jest ambasador marki i jakie jest jego znaczenie?

opublikowano: 24 Czerwiec 2021

Współpraca ze znaną, cenioną osobą, która będzie reprezentować markę, może się okazać istnym katalizatorem do budowania świadomości marki w umysłach odbiorców i sięgania w biznesie po więcej. Kim więc jest ambasador marki i jak może się jej przysłużyć?

Czytaj więcej

Więcej znaczy lepiej? Jak często publikować treści w social mediach

opublikowano: 14 Czerwiec 2021

Jednym z najczęściej zadawanych pytań na temat prowadzenia social mediów jest to, jak często w nich publikować. Odpowiedź jest tyleż prosta, co nieprecyzyjna – „to zależy”, ponieważ dla różnych rodzajów treści, profili i branż ten interwał może być inny. Jak zatem znaleźć idealną częstotliwość postów w social mediach? W poniższym artykule wyjaśniamy, jak znaleźć bardziej precyzyjne rozwiązanie tej kwestii.

Czytaj więcej

Influencer Parenting – czym jest i dlaczego warto wykorzystać go w działaniach marketingowych Twojej marki?

opublikowano: 29 Marzec 2021

Blogom, vlogom, profilom na Instagramie czy innym social mediom o charakterze parentingowym każdego dnia przybywa followersów. Rodzice (i przyszli rodzice) poszukują tam informacji, inspiracji, pola do wymiany doświadczeń, a często i sprawdzonych rekomendacji. Jeżeli Twoją grupą docelową są młodzi rodzice, warto rozważyć współpracę z influencerem parentingowym.

Czym jest Influencer Parenting? I jak może się on przysłużyć Twojej marce?

Czytaj więcej

Czy domy influencerów mają sens?

opublikowano: 04 Marzec 2021

Od 2018 roku na polskim YouTubie można zauważyć pewnego rodzaju trend. Influencerzy łączą się w większe zespoły (od 3 do 10 osób), tworząc wspólnie treści skierowane głównie do młodego pokolenia. Na potrzeby projektów wynajmowane są luksusowe wille, w których twórcy mogą bez przeszkód realizować różnego rodzaju treści w najlepszej jakości, z asystą montażystów, operatorów, a nawet fryzjerów i makijażystów.

Czytaj więcej

Jak budować markę na Instagramie

opublikowano: 14 Grudzień 2020

Instagram z typowej aplikacji społecznościowej wyewoluował do tak rozbudowanej formy, że z powodzeniem można na nim prowadzić profesjonalną działalność firmową lub influencer marketing. Od czego zacząć budowanie marki na Instagramie, jakie działania wykonywać i jakich narzędzi używać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz poniżej.

Czytaj więcej

Skuteczne hashtagi na Instagramie – jak robić, żeby mieć zasięgi?

opublikowano: 14 Grudzień 2020

Hashtagi na Instagramie działają jak wpisywanie słów w wyszukiwarkę internetową – za ich pomocą znajdujemy interesującą nas treść. Działa to jednak w dwie strony: dzięki odpowiednio używanym hashtagom ktoś inny może zacząć nas obserwować. Jak zatem używać hashtagów, aby zwiększać zasięgi i zdobywać nowych odbiorców?

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.
    ul. Białostocka 22/44
    03-450 Warszawa

    + 48 601 668 664

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    TEARS OF JOY

    0
      0
      Twój koszyk
      Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu