MENU

Dla influencerów.

W tej sekcji znajdziesz teksty z zakresu influencer marketingu, dotyczące zarówno organizacji kampanii z ich udziałem, jak i kwestii na które warto zwracać uwagę przy podejmowaniu współpracy.

Jak prowadzić social media – poradnik początkującego

Skuteczne prowadzenie social mediów nigdy nie jest dziełem przypadku ani szczęścia. Nie wystarczy także sama intuicja, choć na początku naszej obecności w social mediach może się tak wydawać. Jeśli zależy nam na skutecznych w social mediach, to powinniśmy wiedzieć, na czym polega ich prowadzenie. Poniżej wyjaśniamy, jak zacząć prowadzić social media, aby robić to skutecznie i żeby stworzyć fundamenty pod budowę profesjonalnego kanału Social Media (SM).

Czy video to obecnie najlepszy content?

Konsumpcja treści video rośnie z każdym rokiem, co wynika z przeprowadzanych wielokrotnie badań. Nietrudno też zauważyć większą liczbę contentu video i popularność live’ów na przykład na Facebooku. Dlaczego tak się dzieje? Czy video będzie niedługo najbardziej pożądanym contentem? I jak wpłynie to na influencer marketing? Tyle pytań… a poniżej odpowiedzi!

Instagram ukrywa liczbę polubień. Czy jest się czego bać?

W lipcu 2019 roku Instagram wprowadził w życie wielki eksperyment: ukrycie liczby polubień. Tak duża zmiana jest oczywiście wprowadzana stopniowo – w wybranych krajach i na wybranych kontach. Od kilku dni jest testowana również na niektórych kontach w Polsce. Czy mamy się czego bać w związku z tak daleko idącą zmianą i jak może ona wpłynąć na działalność influencerów?

Jak owocnie współpracować z influencerem

Influencer marketing jeszcze kilka lat temu był postrzegany z dużym dystansem i kojarzony z domorosłymi szafiarkami, które za wysłanie kilku ubrań były gotowe zrobić całą kampanię wpisów. Jednak jak wiadomo, w marketingu kilka lat to cała epoka, czasem nawet i dwie. Influencer marketing również dorósł i z niesfornego dziecka stał się pełnoletnim, dojrzałym obszarem marketingu z ogromnymi budżetami i kampaniami. Jak zatem rozpocząć współpracę z influencerem, aby była ona efektywna i przyjemna?

Ile kosztuje współpraca z influencerem?

Zakładając własną firmę, warto pomyśleć o różnorodnych rozwiązaniach logistycznych, dzięki którym klienci, potrzebujący danego produktu, będą chcieli wybrać właśnie nasz brand spośród innych, konkurencyjnych marek. W dzisiejszych czasach odpowiednia strategia marketingowa to podstawa sukcesu.

Sześć! rzeczy, które musisz wiedzieć o Influencer Marketingu

Koniec Influencer Marketingu ogłaszano już wielokrotnie. Niezależnie jednak od ilości powstałych teorii, pewne jest, że Influencer Marketing na dobre wszedł do kanonu działań marketingu online.

Copyright 2019 Tears of Joy Sp. z o.o.. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z polityką prywatności.

Odbierz nagrodę

Uzupełnij poniższy formularz, a wyślemy Ci mały podarunek.

Twoje dane są bezpieczne.

Formularz kontaktowy:

Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

Twoje dane są bezpieczne.

Formularz kontaktowy:

Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

Twoje dane są bezpieczne.