MENU

Dla influencerów.

W tej sekcji znajdziesz teksty z zakresu influencer marketingu, dotyczące zarówno organizacji kampanii z ich udziałem, jak i kwestii na które warto zwracać uwagę przy podejmowaniu współpracy.

Skuteczne hashtagi na Instagramie – jak robić, żeby mieć zasięgi?

Hashtagi na Instagramie działają jak wpisywanie słów w wyszukiwarkę internetową – za ich pomocą znajdujemy interesującą nas treść. Działa to jednak w dwie strony: dzięki odpowiednio używanym hashtagom ktoś inny może zacząć nas obserwować. Jak zatem używać hashtagów, aby zwiększać zasięgi i zdobywać nowych odbiorców?

5 narzędzi do zarządzania komunikacją w social mediach

Jeśli chcesz efektywnie prowadzić profile firmowe, to prędzej czy później zetkniesz się z narzędziami do zarządzania komunikacją. Ich wybór może być trudny – jest ich niemało i różnią się od siebie cenami, funkcjami i stopniem zaawansowania. W tym artykule zaproponujemy Ci 5, od których warto zacząć.

Jak reagować na negatywne komentarze w social mediach?

Prowadząc profile w social mediach, spotykamy się nie tylko z przychylnością, ale także z negatywnymi emocjami, ocenami czy po prostu niezadowoleniem z naszych usług. Jak się zachować w takich sytuacjach i reagować na negatywne komentarze w social mediach?

 

Jak prowadzić social media – poradnik początkującego

Skuteczne prowadzenie social mediów nigdy nie jest dziełem przypadku ani szczęścia. Nie wystarczy także sama intuicja, choć na początku może się tak wydawać. Jeśli zależy nam na skutecznych w social mediach, powinniśmy wiedzieć, na czym polega ich prowadzenie. Poniżej wyjaśniamy, jak zacząć prowadzić social media, aby robić to skutecznie i żeby stworzyć fundamenty pod budowę profesjonalnego kanału Social Media (SM).

Czy video to obecnie najlepszy content?

Konsumpcja treści video rośnie z każdym rokiem, co wynika z przeprowadzanych wielokrotnie badań. Nietrudno też zauważyć większą liczbę contentu video i popularność live’ów, na przykład na Facebooku. Dlaczego tak się dzieje? Czy video będzie niedługo najbardziej pożądanym contentem? I jak wpłynie to na influencer marketing? Tyle pytań… a poniżej odpowiedzi!

Instagram ukrywa liczbę polubień. Czy jest się czego bać?

W lipcu 2019 roku Instagram wprowadził w życie wielki eksperyment: ukrycie liczby polubień. Tak duża zmiana jest oczywiście wprowadzana stopniowo – w wybranych krajach i na wybranych kontach. Od kilku dni jest testowana również na niektórych kontach w Polsce. Czy mamy się czego bać w związku z tak daleko idącą zmianą i jak może ona wpłynąć na działalność influencerów?

Copyright 2020 Tears of Joy Sp. z o.o.. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z polityką prywatności.

    Odbierz nagrodę

    Uzupełnij poniższy formularz, a wyślemy Ci mały podarunek.

    Twoje dane są bezpieczne.

      Formularz kontaktowy:

      Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

      Twoje dane są bezpieczne.

        Formularz kontaktowy:

        Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

        Twoje dane są bezpieczne.