MENU

Dla influencerów.

W tej sekcji znajdziesz teksty z zakresu influencer marketingu, dotyczące zarówno organizacji kampanii z ich udziałem, jak i kwestii na które warto zwracać uwagę przy podejmowaniu współpracy.

5 narzędzi do zarządzania komunikacją w social mediach

Jeśli chcesz efektywnie prowadzić profile firmowe, to prędzej czy później zetkniesz się z narzędziami do zarządzania komunikacją. Ich wybór może być trudny – jest ich niemało i różnią się od siebie cenami, funkcjami i stopniem zaawansowania. W tym artykule zaproponujemy Ci 5, od których warto zacząć.

Jak reagować na negatywne komentarze w social mediach?

Prowadząc profile w social mediach, spotykamy się nie tylko z przychylnością, ale także z negatywnymi emocjami, ocenami czy po prostu niezadowoleniem z naszych usług. Jak się zachować w takich sytuacjach i reagować na negatywne komentarze w social mediach?

 

Jak prowadzić social media – poradnik początkującego

Skuteczne prowadzenie social mediów nigdy nie jest dziełem przypadku ani szczęścia. Nie wystarczy także sama intuicja, choć na początku naszej obecności w social mediach może się tak wydawać. Jeśli zależy nam na skutecznych w social mediach, to powinniśmy wiedzieć, na czym polega ich prowadzenie. Poniżej wyjaśniamy, jak zacząć prowadzić social media, aby robić to skutecznie i żeby stworzyć fundamenty pod budowę profesjonalnego kanału Social Media (SM).

Czy video to obecnie najlepszy content?

Konsumpcja treści video rośnie z każdym rokiem, co wynika z przeprowadzanych wielokrotnie badań. Nietrudno też zauważyć większą liczbę contentu video i popularność live’ów na przykład na Facebooku. Dlaczego tak się dzieje? Czy video będzie niedługo najbardziej pożądanym contentem? I jak wpłynie to na influencer marketing? Tyle pytań… a poniżej odpowiedzi!

Instagram ukrywa liczbę polubień. Czy jest się czego bać?

W lipcu 2019 roku Instagram wprowadził w życie wielki eksperyment: ukrycie liczby polubień. Tak duża zmiana jest oczywiście wprowadzana stopniowo – w wybranych krajach i na wybranych kontach. Od kilku dni jest testowana również na niektórych kontach w Polsce. Czy mamy się czego bać w związku z tak daleko idącą zmianą i jak może ona wpłynąć na działalność influencerów?

Jak owocnie współpracować z influencerem

Influencer marketing jeszcze kilka lat temu był postrzegany z dużym dystansem i kojarzony z domorosłymi szafiarkami, które za wysłanie kilku ubrań były gotowe zrobić całą kampanię wpisów. Jednak jak wiadomo, w marketingu kilka lat to cała epoka, czasem nawet i dwie. Influencer marketing również dorósł i z niesfornego dziecka stał się pełnoletnim, dojrzałym obszarem marketingu z ogromnymi budżetami i kampaniami. Jak zatem rozpocząć współpracę z influencerem, aby była ona efektywna i przyjemna?

Copyright 2020 Tears of Joy Sp. z o.o.. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z polityką prywatności.

Odbierz nagrodę

Uzupełnij poniższy formularz, a wyślemy Ci mały podarunek.

Twoje dane są bezpieczne.

Formularz kontaktowy:

Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

Twoje dane są bezpieczne.

Formularz kontaktowy:

Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

Twoje dane są bezpieczne.