Przejdź do

Influencer Parenting – czym jest i dlaczego warto wykorzystać go w działaniach marketingowych Twojej marki?

opublikowano: 29 Marzec 2021, autor: admin

Blogom, vlogom, profilom na Instagramie czy innym social mediom o charakterze parentingowym każdego dnia przybywa followersów. Rodzice (i przyszli rodzice) poszukują tam informacji, inspiracji, pola do wymiany doświadczeń, a często i sprawdzonych rekomendacji. Jeżeli Twoją grupą docelową są młodzi rodzice, warto rozważyć współpracę z influencerem parentingowym.

Czym jest Influencer Parenting? I jak może się on przysłużyć Twojej marce?

Czytaj więcej

Czy domy influencerów mają sens?

opublikowano: 04 Marzec 2021, autor: Patrycja Wachek

Od 2018 roku na polskim YouTubie można zauważyć pewnego rodzaju trend. Influencerzy łączą się w większe zespoły (od 3 do 10 osób), tworząc wspólnie treści skierowane głównie do młodego pokolenia. Na potrzeby projektów wynajmowane są luksusowe wille, w których twórcy mogą bez przeszkód realizować różnego rodzaju treści w najlepszej jakości, z asystą montażystów, operatorów, a nawet fryzjerów i makijażystów.

Czytaj więcej

Jak budować markę na Instagramie

opublikowano: 14 Grudzień 2020, autor: Admin Admin

Instagram z typowej aplikacji społecznościowej wyewoluował do tak rozbudowanej formy, że z powodzeniem można na nim prowadzić profesjonalną działalność firmową lub influencer marketing. Od czego zacząć budowanie marki na Instagramie, jakie działania wykonywać i jakich narzędzi używać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz poniżej.

Czytaj więcej

Skuteczne hashtagi na Instagramie – jak robić, żeby mieć zasięgi?

opublikowano: 14 Grudzień 2020, autor: Admin Admin

Hashtagi na Instagramie działają jak wpisywanie słów w wyszukiwarkę internetową – za ich pomocą znajdujemy interesującą nas treść. Działa to jednak w dwie strony: dzięki odpowiednio używanym hashtagom ktoś inny może zacząć nas obserwować. Jak zatem używać hashtagów, aby zwiększać zasięgi i zdobywać nowych odbiorców?

Czytaj więcej

Jak stworzyć strategię w social mediach?

opublikowano: 26 Sierpień 2020, autor: Admin Admin

Strategia obecności w social media jest niezbędna, aby pozytywnie wyróżnić się w tłumie istniejących tam marek i osób. Solidnie opracowana i wdrażana strategia pomaga także zdobyć przychylność algorytmu, co poskutkuje łatwiejszym zdobywaniem zasięgów. Jej efektem jest też po prostu profesjonalnie prowadzony profil, co samo w sobie jest wartością. Jak więc stworzyć taką strategię? Przede wszystkim ustal…

Czytaj więcej

Jak zarządzać komunikacją w mediach społecznościowych?

opublikowano: 07 Sierpień 2020, autor: Admin Admin

Dobrze zaplanowana strategia komunikacji jest dla nas kompasem służącym do poruszania się w social mediach. Kompas ma jednak to do siebie, że wskazuje tylko kierunek, a sam kurs trzeba już korygować. Podobnie jak sam projekt komunikacji nie gwarantuje nam powodzenia. Taką komunikację trzeba później skutecznie prowadzić i modyfikować tak, aby była możliwie ściśle dopasowana do naszych odbiorców. W tym artykule dowiesz się, na co zwrócić uwagę podczas zarządzania komunikacją w social mediach.

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.
    ul. Białostocka 22/44
    03-450 Warszawa

    + 48 601 668 664

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    TEARS OF JOY

    0
      0
      Twój koszyk
      Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu