Przejdź do

Kim jest ambasador marki i jakie jest jego znaczenie?

opublikowano: 04 maj 2022

Współpraca ze znaną, cenioną osobą, która będzie reprezentować markę, może się okazać istnym katalizatorem w budowaniu świadomości marki w umysłach odbiorców i sięgania w biznesie po więcej. Kim więc jest ambasador marki i jak może się jej przysłużyć?

Czytaj więcej

Prywatność na Facebooku – czy da się ją zachować?

opublikowano: 01 marzec 2022

Czy jest ktoś, kto zna Cię lepiej niż Twoi najbliżsi lub nawet ty sam? Cóż, niektórzy twierdzą, że może to być… Facebook. W końcu to dzięki gromadzeniu, wykorzystywaniu i udostępnianiu danych twórca tego medium – Mark Zuckerberg – długo utrzymywał się w pierwszej dziesiątce najbogatszych ludzi świata (wg danych z lutego 2022 r. plasuje się na 12. miejscu, z majątkiem szacowanym na 84,8 mld dolarów). 

Czy zatem pojęcia „Facebook” oraz „prywatność” wzajemnie się wykluczają? A może są pewne działania, które możesz podjąć, by zadbać o swoją prywatność na Facebooku – przynajmniej w pewnym stopniu?

Czytaj więcej

Influencer Parenting – czym jest i dlaczego warto wykorzystać go w działaniach marketingowych Twojej marki?

opublikowano: 20 październik 2021

Blogom, vlogom, profilom na Instagramie czy innym social mediom o charakterze parentingowym każdego dnia przybywa followersów. Zarówno obecni, jak i przyszli rodzice poszukują tam informacji, inspiracji, pola do wymiany doświadczeń, a często też sprawdzonych rekomendacji.  Jeśli więc Twoją grupą docelową są młodzi rodzice, warto rozważyć współpracę z influencerem parentingowym, który swoim kanałem i publikowanymi treściami przyciągnie odpowiednich odbiorców.

Jednak czym dokładnie jest Influencer Parenting i jak może się on przysłużyć Twojej marce?

Czytaj więcej

Skuteczne hashtagi na Instagramie – jak je dobierać, żeby mieć zasięgi?

opublikowano: 14 wrzesień 2021

Hashtagi na Instagramie działają trochę jak wpisywanie słów w wyszukiwarkę internetową – pomagają nam znaleźć interesującą treść. Warto też jednak spojrzeć na nie z perspektywy twórcy… W końcu to dzięki nim, używanym w odpowiedni sposób, inny użytkownik może trafić na Twoje konto i zacząć je obserwować. Jak zatem używać hashtagów, aby zwiększać zasięgi i zdobywać nowych odbiorców?

Czytaj więcej

Więcej znaczy lepiej? Jak często publikować treści w social mediach

opublikowano: 14 czerwiec 2021

Jednym z najczęściej zadawanych pytań na temat prowadzenia social mediów jest to, jak często w nich publikować. Odpowiedź jest tyleż prosta, co nieprecyzyjna – „to zależy”, ponieważ dla różnych rodzajów treści, profili i branż ten interwał może być inny. Jak zatem znaleźć idealną częstotliwość postów w social mediach? W poniższym artykule wyjaśniamy, jak znaleźć bardziej precyzyjne rozwiązanie tej kwestii.

Czytaj więcej

Czy domy influencerów mają sens?

opublikowano: 04 marzec 2021

Od 2018 roku na polskim YouTubie można zauważyć pewnego rodzaju trend. Influencerzy łączą się w większe zespoły (od 3 do 10 osób), tworząc wspólnie treści skierowane głównie do młodego pokolenia. Na potrzeby projektów wynajmowane są luksusowe wille, w których twórcy mogą bez przeszkód realizować różnego rodzaju treści w najlepszej jakości, z asystą montażystów, operatorów, a nawet fryzjerów i makijażystów.

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.
    ul. Białostocka 22
    03-450 Warszawa

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    0
      0
      Twój koszyk
      Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu