Instagram żyje tym, co estetyczne. Na tej platformie content jest spójny, harmonijny i nie może być odmienny od przemyślanej wizji. Właśnie to może przyciągnąć obserwatorów, którzy już od pierwszego wejrzenia zakochają się w tym, jak wygląda Twój profil. Może też sprawić, że potencjalny obserwator do Twojego profilu raczej nie wróci. Spójny feed, Przyciągający wzrok, to najlepszy sposób, by zatrzymać spojrzenia na dłużej.
Chociaż Instagram radzi sobie całkiem nieźle, a liderem w kategoriach wideo jest nadal YouTubie, to właśnie TikTok jest najbardziej angażującym medium społecznościowym. Według DataReportal, przegonił większych kolegów w najważniejszej kategorii – czasu spędzanego podczas korzystania z aplikacji SM. TikTok gromadzi przed ekranami mnóstwo osób i z pewnością są tam również Twoi odbiorcy. Warto przygotować więc dla nich coś wyjątkowego. Co powiesz na live? Poznaj nasz tutorial, jak zrobić live na TikToku!
Reklamy na TikToku mogą przynieść wiele korzyści firmom i markom, w zależności od wyznaczonych celów marketingowych. Liczne grupy odbiorców po włączeniu popularnej aplikacji potrafią przez wiele godzin śledzić content ulubionych twórców. To idealna szansa, aby Twoje reklamy zostały zauważone przez większą grupę docelową. Jaki cel kampanii wybrać i na jakie rodzaje reklam warto się zdecydować?
Instagram z typowej aplikacji społecznościowej wyewoluował do tak rozbudowanej formy, że z powodzeniem można na nim prowadzić profesjonalną działalność firmową lub influencer marketing. Od czego zacząć budowanie marki na Instagramie, jakie działania wykonywać i jakich narzędzi używać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz poniżej.
Pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej na świecie, do której przyczyniła się m.in. pandemia Covid-19, rynek influencer marketingu stale się rozwija. Od 2019 roku jego wartość wzrosła ponad trzykrotnie – jak podaje serwis Statista.
Jednak nie tylko szybki rozwój świadczy o dynamicznym charakterze tego obszaru. Stale zmieniają się też zasady gry, do których marki muszą się dostosowywać, aby nie zostać z tyłu. Czego możemy spodziewać się w branży influencer marketingu w 2024 roku? Przedstawiamy najważniejsze trendy!
Stale rozwijająca się technologia otwiera przed marketerami nowe możliwości, pozwalając na tworzenie innowacyjnych i coraz to atrakcyjniejszych kampanii. Jednym z trendów są obecnie filtry AR, które pozwalają nakładać elementy cyfrowe na obraz z kamery w czasie rzeczywistym. Już teraz wiele marek wykorzystuje je w swoich działaniach jako stały element strategii marketingowej. W jaki sposób filtry AR mogą uatrakcyjnić kampanię? I jak wykorzystać ich potencjał na potrzeby własnej marki?