Przejdź do

Skuteczne hashtagi na Instagramie – jak je dobierać, żeby mieć zasięgi?

opublikowano: 10 listopad 2022

Hashtagi na Instagramie działają trochę jak wpisywanie słów w wyszukiwarkę internetową – pomagają nam znaleźć interesującą treść. Warto też jednak spojrzeć na nie z perspektywy twórcy… W końcu to dzięki nim, używanym w odpowiedni sposób, inny użytkownik może trafić na Twoje konto i zacząć je obserwować. Jak zatem używać hashtagów, aby zwiększać zasięgi i zdobywać nowych odbiorców?

Czytaj więcej

Jak wykrywać fejkowe konta na Instagramie

opublikowano: 12 maj 2022

Influencer marketing to skuteczny sposób na wypromowanie swoich produktów i usług. Jednak decydując się na działania promocyjne w sieci społecznościowej, na przykład przy pomocy aplikacji Instagram, trzeba uważać. Brak doświadczenia i wiedzy w zakresie współpracy z influencerami może reklamodawców sporo kosztować. Co jeśli okaże się, że twórca internetowy z dużymi zasięgami zgromadził wokół swojego profilu głównie fałszywe konta? Albo co w przypadku, gdy duża liczba obserwatorów to tak zwani mass followers? Jak upewnić się, że reklama dotrze do prawdziwych i – co więcej – wartościowych z reklamowego punktu widzenia użytkowników?

Czytaj więcej

Prywatność na Facebooku – czy da się ją zachować?

opublikowano: 01 marzec 2022

Czy jest ktoś, kto zna Cię lepiej niż Twoi najbliżsi lub nawet ty sam? Cóż, niektórzy twierdzą, że może to być… Facebook. W końcu to dzięki gromadzeniu, wykorzystywaniu i udostępnianiu danych twórca tego medium – Mark Zuckerberg – długo utrzymywał się w pierwszej dziesiątce najbogatszych ludzi świata (wg danych z lutego 2022 r. plasuje się na 12. miejscu, z majątkiem szacowanym na 84,8 mld dolarów). 

Czy zatem pojęcia „Facebook” oraz „prywatność” wzajemnie się wykluczają? A może są pewne działania, które możesz podjąć, by zadbać o swoją prywatność na Facebooku – przynajmniej w pewnym stopniu?

Czytaj więcej

Sklepy influencerów – miejsce, gdzie kupisz wszystko

opublikowano: 22 grudzień 2021

Influencer marketing to wielki, dochodowy biznes. Oprócz recenzowania produktów, czerpania korzyści z marketingu afiliacyjnego i publikowania postów sponsorowanych wielu twórców internetowych projektuje też własne towary i… otwiera swoje sklepy internetowe. To właśnie na nich skupimy uwagę w tym artykule.

Czytaj więcej

Influencer Parenting – czym jest i dlaczego warto wykorzystać go w działaniach marketingowych Twojej marki?

opublikowano: 20 październik 2021

Blogom, vlogom, profilom na Instagramie czy innym social mediom o charakterze parentingowym każdego dnia przybywa followersów. Zarówno obecni, jak i przyszli rodzice poszukują tam informacji, inspiracji, pola do wymiany doświadczeń, a często też sprawdzonych rekomendacji.  Jeśli więc Twoją grupą docelową są młodzi rodzice, warto rozważyć współpracę z influencerem parentingowym, który swoim kanałem i publikowanymi treściami przyciągnie odpowiednich odbiorców.

Jednak czym dokładnie jest Influencer Parenting i jak może się on przysłużyć Twojej marce?

Czytaj więcej

Skuteczne hashtagi na Instagramie – jak je dobierać, żeby mieć zasięgi?

opublikowano: 14 wrzesień 2021

Hashtagi na Instagramie działają trochę jak wpisywanie słów w wyszukiwarkę internetową – pomagają nam znaleźć interesującą treść. Warto też jednak spojrzeć na nie z perspektywy twórcy… W końcu to dzięki nim, używanym w odpowiedni sposób, inny użytkownik może trafić na Twoje konto i zacząć je obserwować. Jak zatem używać hashtagów, aby zwiększać zasięgi i zdobywać nowych odbiorców?

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.
    ul. Białostocka 22
    03-741 Warszawa

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    0
      0
      Twój koszyk
      Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu