Przejdź do

Kopalnia wiedzy - Dla influwannabes

Jak zrobić live na TikToku?

opublikowano: 21 lipiec 2024

Chociaż Instagram radzi sobie całkiem nieźle, a liderem w kategoriach wideo jest nadal YouTubie, to właśnie TikTok jest najbardziej angażującym medium społecznościowym. Według DataReportal, przegonił większych kolegów w najważniejszej kategorii – czasu spędzanego podczas korzystania z aplikacji SM. TikTok gromadzi przed ekranami mnóstwo osób i z pewnością są tam również Twoi odbiorcy. Warto przygotować więc dla nich coś wyjątkowego. Co powiesz na live? Poznaj nasz tutorial, jak zrobić live na TikToku!

Czytaj więcej

Jak zaplanować kampanię marketingową na TikToku – oto 5 sposobów

opublikowano: 15 czerwiec 2024

Reklamy na TikToku mogą przynieść wiele korzyści firmom i markom, w zależności od wyznaczonych celów marketingowych. Liczne grupy odbiorców po włączeniu popularnej aplikacji potrafią przez wiele godzin śledzić content ulubionych twórców. To idealna szansa, aby Twoje reklamy zostały zauważone przez większą grupę docelową. Jaki cel kampanii wybrać i na jakie rodzaje reklam warto się zdecydować?

Czytaj więcej

Jak budować markę na Instagramie

opublikowano: 14 maj 2024

Instagram z typowej aplikacji społecznościowej wyewoluował do tak rozbudowanej formy, że z powodzeniem można na nim prowadzić profesjonalną działalność firmową lub influencer marketing. Od czego zacząć budowanie marki na Instagramie, jakie działania wykonywać i jakich narzędzi używać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz poniżej.

Czytaj więcej

Live streaming w marketingu: jak zacząć i na co zwrócić uwagę

opublikowano: 21 listopad 2023

Live streaming zajmuje prawie jedną czwartą światowego czasu oglądania (Blogging Wizard, 2023). Odbiorcy treści coraz częściej i chętniej konsumują wideo transmitowane na żywo, bo dzięki temu marka staje się dla nich bardziej autentyczna, a oni sami mogą angażować się w czasie rzeczywistym i szybko uzyskać odpowiedź na nurtujące pytanie. 

Chcesz wdrożyć live streaming w swojej strategii marketingowej? Sprawdź, jak zacząć i na co zwrócić uwagę, aby zrobić to dobrze!

Czytaj więcej

Prowadzenie social mediów: Jak skutecznie zarządzać profilami marek

opublikowano: 27 październik 2023

Social media mogą służyć jako skuteczne narzędzie do pozyskiwania klientów, budowania tożsamości marki i komunikowania się z odbiorcami. Warunkiem jest jednak przemyślane i mądre zarządzanie profilem, bo wrzucenie kilku memów to zdecydowanie za mało. Jak więc osiągnąć sukces na platformach społecznościowych? Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej

Jak optymalizować video dla różnych platform social media

opublikowano: 09 październik 2023

Poprawna optymalizacja materiałów video na platformach społecznościowych jest niezbędna. Po pierwsze pozwala „przypodobać się” algorytmom i dzięki temu osiągać lepszą widoczność. Po drugie poprawia doświadczenia odbiorców i zwiększa zaangażowanie. Jak optymalizować filmy na Facebooku, Instagramie, TikToku i YouTube? Przedstawiamy praktyczne wskazówki!

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl