Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektóre TikToki zdobywają miliony wyświetleń, a inne giną w czeluściach internetu? Jednym z sekretów sukcesu jest odpowiedni czas publikacji. To nie tylko kwestia wrzucenia filmiku “na spontanie”. W świecie marketingu i mediów społecznościowych czas to naprawdę pieniądz. Publikując swoje treści w momencie, gdy Twoja publiczność jest najbardziej aktywna, zwiększasz szanse na to, że Twój filmik trafi do większej liczby osób. A przecież o to chodzi, prawda?
Jednym z kluczowych sposobów dotarcia do nowych widzów na TikToku są hashtagi. Podobnie jak na innych platformach społecznościowych, hashtagi na TikToku pozwalają kategoryzować treści i odkrywać interesujące użytkownika kategorie. Co musisz wiedzieć o hashtagach na TikToku w 2025 roku?
Instagram żyje tym, co estetyczne. Na tej platformie content jest spójny, harmonijny i nie może być odmienny od przemyślanej wizji. Właśnie to może przyciągnąć obserwatorów, którzy już od pierwszego wejrzenia zakochają się w tym, jak wygląda Twój profil. Może też sprawić, że potencjalny obserwator do Twojego profilu raczej nie wróci. Spójny feed, Przyciągający wzrok, to najlepszy sposób, by zatrzymać spojrzenia na dłużej.
Chociaż Instagram radzi sobie całkiem nieźle, a liderem w kategoriach wideo jest nadal YouTubie, to właśnie TikTok jest najbardziej angażującym medium społecznościowym. Według DataReportal, przegonił większych kolegów w najważniejszej kategorii – czasu spędzanego podczas korzystania z aplikacji SM. TikTok gromadzi przed ekranami mnóstwo osób i z pewnością są tam również Twoi odbiorcy. Warto przygotować więc dla nich coś wyjątkowego. Co powiesz na live? Poznaj nasz tutorial, jak zrobić live na TikToku!
Reklamy na TikToku mogą przynieść wiele korzyści firmom i markom, w zależności od wyznaczonych celów marketingowych. Liczne grupy odbiorców po włączeniu popularnej aplikacji potrafią przez wiele godzin śledzić content ulubionych twórców. To idealna szansa, aby Twoje reklamy zostały zauważone przez większą grupę docelową. Jaki cel kampanii wybrać i na jakie rodzaje reklam warto się zdecydować?
Instagram z typowej aplikacji społecznościowej wyewoluował do tak rozbudowanej formy, że z powodzeniem można na nim prowadzić profesjonalną działalność firmową lub influencer marketing. Od czego zacząć budowanie marki na Instagramie, jakie działania wykonywać i jakich narzędzi używać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz poniżej.