Przejdź do

Influencer Parenting – czym jest i dlaczego warto wykorzystać go w działaniach marketingowych Twojej marki?

opublikowano: 29 Marzec 2021

Blogom, vlogom, profilom na Instagramie czy innym social mediom o charakterze parentingowym każdego dnia przybywa followersów. Rodzice (i przyszli rodzice) poszukują tam informacji, inspiracji, pola do wymiany doświadczeń, a często i sprawdzonych rekomendacji. Jeżeli Twoją grupą docelową są młodzi rodzice, warto rozważyć współpracę z influencerem parentingowym.

Czym jest Influencer Parenting? I jak może się on przysłużyć Twojej marce?

Czytaj więcej

Jak budować markę na Instagramie

opublikowano: 14 Grudzień 2020

Instagram z typowej aplikacji społecznościowej wyewoluował do tak rozbudowanej formy, że z powodzeniem można na nim prowadzić profesjonalną działalność firmową lub influencer marketing. Od czego zacząć budowanie marki na Instagramie, jakie działania wykonywać i jakich narzędzi używać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz poniżej.

Czytaj więcej

Skuteczne hashtagi na Instagramie – jak robić, żeby mieć zasięgi?

opublikowano: 14 Grudzień 2020

Hashtagi na Instagramie działają jak wpisywanie słów w wyszukiwarkę internetową – za ich pomocą znajdujemy interesującą nas treść. Działa to jednak w dwie strony: dzięki odpowiednio używanym hashtagom ktoś inny może zacząć nas obserwować. Jak zatem używać hashtagów, aby zwiększać zasięgi i zdobywać nowych odbiorców?

Czytaj więcej

Jak prowadzić social media – poradnik początkującego

opublikowano: 12 Maj 2020

Skuteczne prowadzenie social mediów nigdy nie jest dziełem przypadku ani szczęścia. Nie wystarczy także sama intuicja, choć na początku naszej obecności w social mediach może się tak wydawać. Jeśli zależy nam na skutecznych w social mediach, to powinniśmy wiedzieć, na czym polega ich prowadzenie. Poniżej wyjaśniamy, jak zacząć prowadzić social media, aby robić to skutecznie i żeby stworzyć fundamenty pod budowę profesjonalnego kanału Social Media (SM).

Czytaj więcej

Czy video to obecnie najlepszy content?

opublikowano: 27 Marzec 2020

Konsumpcja treści video rośnie z każdym rokiem, co wynika z przeprowadzanych wielokrotnie badań. Nietrudno też zauważyć większą liczbę contentu video i popularność live’ów, na przykład na Facebooku. Dlaczego tak się dzieje? Czy video będzie niedługo najbardziej pożądanym contentem? I jak wpłynie to na influencer marketing? Tyle pytań… a poniżej odpowiedzi!

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.
    ul. Białostocka 22/44
    03-450 Warszawa

    + 48 601 668 664

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    TEARS OF JOY

    0
      0
      Twój koszyk
      Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu