Instagram z typowej aplikacji społecznościowej wyewoluował do tak rozbudowanej formy, że z powodzeniem można na nim prowadzić profesjonalną działalność firmową lub influencer marketing. Od czego zacząć budowanie marki na Instagramie, jakie działania wykonywać i jakich narzędzi używać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz poniżej.
Hashtagi na Instagramie działają jak wpisywanie słów w wyszukiwarkę internetową – za ich pomocą znajdujemy interesującą nas treść. Działa to jednak w dwie strony: dzięki odpowiednio używanym hashtagom ktoś inny może zacząć nas obserwować. Jak zatem używać hashtagów, aby zwiększać zasięgi i zdobywać nowych odbiorców?
Skuteczne prowadzenie social mediów nigdy nie jest dziełem przypadku ani szczęścia. Nie wystarczy także sama intuicja, choć na początku naszej obecności w social mediach może się tak wydawać. Jeśli zależy nam na skutecznych w social mediach, to powinniśmy wiedzieć, na czym polega ich prowadzenie. Poniżej wyjaśniamy, jak zacząć prowadzić social media, aby robić to skutecznie i żeby stworzyć fundamenty pod budowę profesjonalnego kanału Social Media (SM).
Konsumpcja treści video rośnie z każdym rokiem, co wynika z przeprowadzanych wielokrotnie badań. Nietrudno też zauważyć większą liczbę contentu video i popularność live’ów, na przykład na Facebooku. Dlaczego tak się dzieje? Czy video będzie niedługo najbardziej pożądanym contentem? I jak wpłynie to na influencer marketing? Tyle pytań… a poniżej odpowiedzi!
Marki decydują się na współpracę z influencerami przede wszystkim po to, aby zwiększyć świadomość wśród członków grona konsumenckiego i wykorzystać wpływ danej osoby. W jaki sposób prowadzić kampanie z wpływowymi osobami i czy te działania są opłacalne? Na te pytania próbujemy odpowiedzieć w poniższym tekście.
Influencer marketing to skuteczny sposób na wypromowanie swoich produktów i usług. Jednak brak doświadczenia i wiedzy w zakresie współpracy z influencerami może ich sporo kosztować. Co jeśli okaże się, że twórca internetowy z dużymi zasięgami zgromadził wokół swojego profilu większość fałszywych kont? Jak upewnić się, że reklama dotrze do prawdziwych użytkowników?