Przejdź do

Kopalnia wiedzy - Od nas

Social media dla NGO: jak zdobyć zwolenników i sponsorów

opublikowano: 02 luty 2024

Większość organizacji non-profit ma ograniczone zasoby finansowe, dlatego marketing schodzi na dalszy plan. Jednak w social media nawet przy niewielkim lub zerowym budżecie da się budować zaangażowaną społeczność, rozpowszechniać informacje o swojej sprawie, rekrutować wolontariuszy czy też zdobywać darczyńców i sponsorów. Trzeba tylko maksymalnie wykorzystać potencjał platform społecznościowych. Jak to zrobić? Przeczytaj artykuł! 

Czytaj więcej

Narzędzia do mierzenia efektów Influencer marketingu

opublikowano: 26 maj 2023

Według serwisu StockApps.com w roku 2022 marki na całym świecie przeznaczyły ponad 27 miliardów dolarów na influencer marketing. Z kolei do roku 2027 wartość rynku niemal się podwoi, osiągając 51 miliardów dolarów. Sumy robią wrażenie i są najlepszym dowodem na to, że warto korzystać z influencer marketingu, aby dotrzeć do grupy docelowej. Pragniesz rozpocząć promocję własnej marki w ten sposób, ale zastanawiasz się, jak mierzyć wyniki kampanii?

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl