Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego utrzymanie klienta jest tak istotne? W świecie marketingu to temat, który zasługuje na szczególną uwagę. Lojalni klienci to nie tylko ci, którzy regularnie wracają po Twoje produkty czy usługi. To także ambasadorzy Twojej marki, którzy chętnie dzielą się swoimi pozytywnymi doświadczeniami z innymi. Wyobraź sobie, że masz grupę ludzi, którzy promują Twoją firmę lepiej niż jakakolwiek reklama – brzmi świetnie, prawda? W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu zagadnieniu i pokażemy Ci, jak skutecznie budować trwałe relacje z klientami. Utrzymanie klientów i ich lojalność są kluczowe dla długoterminowego sukcesu firmy.
Video marketing to, jak sama nazwa wskazuje, marketing w formie video, czyli krótszych bądź dłuższych filmów pokazujących produkty, usługi, życie firmy czy budujących markę osobistą.
Popularność takich platform jak TikTok czy rosnące znaczenie rolek na Instagramie jasno pokazuje, że to właśnie w formacie video...
Starannie opracowana strategia marketingowa jest fundamentem działalności biznesowej i nie tylko. Przedsiębiorstwa i inne organizacje działające bez strategii marketingowej przypominają okręty bez nawigacji. Dryfowanie w losowych kierunkach rzadko prowadzi do celu, a tym bardziej nie pozwala na jego osiągnięcie najbardziej optymalnym kursem. Przygotowanie strategii marketingowej poprzedza uzyskanie wyznaczonych celów, takich jak zwiększenie sprzedaży, budowa świadomości marki wśród przedstawicieli grupy docelowej czy wprowadzanie nowego produktu na rynek.
Audyt social media daje pełny obraz efektów przyjętych w strategii mediów społecznościowych oraz wskazuje, w jaki sposób optymalizować działania, aby poprawić kluczowe wyniki. Pomaga w sprawdzeniu najważniejszych aspektów obecności Twojej firmy w kanałach społecznościowych. Audyt social mediów obejmuje m.in. wskaźniki wydajności oraz możliwości rozwoju kont. Jak powinien przebiegać kompleksowy audyt social media?
Być albo nie być, oto jest pytanie – jak to powiedział Hamlet. Jeśli chodzi o social media, zdecydowanie być. Zwłaszcza jeśli zależy Ci na budowaniu świadomości marki i nawiązywaniu wartościowych relacji ze swoimi potencjalnymi klientami. Pamiętaj jednak, że sama obecność w mediach społecznościowych nie gwarantuje żadnych korzyści. Liczy się to, w jaki sposób zarządzasz tą obecnością oraz jak wygląda Twoja komunikacja z grupą docelową.
Poznaj 10 złotych zasad efektywnego prowadzenia social media, zastosuj je w praktyce i obserwuj, jak rosną Twoje zasięgi!
Większość organizacji non-profit ma ograniczone zasoby finansowe, dlatego marketing schodzi na dalszy plan. Jednak w social media nawet przy niewielkim lub zerowym budżecie da się budować zaangażowaną społeczność, rozpowszechniać informacje o swojej sprawie, rekrutować wolontariuszy czy też zdobywać darczyńców i sponsorów. Trzeba tylko maksymalnie wykorzystać potencjał platform społecznościowych. Jak to zrobić? Przeczytaj artykuł!