Być albo nie być, oto jest pytanie – jak to powiedział Hamlet. Jeśli chodzi o social media, zdecydowanie być. Zwłaszcza jeśli zależy Ci na budowaniu świadomości marki i nawiązywaniu wartościowych relacji ze swoimi potencjalnymi klientami. Pamiętaj jednak, że sama obecność w mediach społecznościowych nie gwarantuje żadnych korzyści. Liczy się to, w jaki sposób zarządzasz tą obecnością oraz jak wygląda Twoja komunikacja z grupą docelową.
Poznaj 10 złotych zasad efektywnego prowadzenia social media, zastosuj je w praktyce i obserwuj, jak rosną Twoje zasięgi!
Większość organizacji non-profit ma ograniczone zasoby finansowe, dlatego marketing schodzi na dalszy plan. Jednak w social media nawet przy niewielkim lub zerowym budżecie da się budować zaangażowaną społeczność, rozpowszechniać informacje o swojej sprawie, rekrutować wolontariuszy czy też zdobywać darczyńców i sponsorów. Trzeba tylko maksymalnie wykorzystać potencjał platform społecznościowych. Jak to zrobić? Przeczytaj artykuł!
Jak się zabrać za realizację kampanii influencerskiej po otrzymaniu maila z propozycją współpracy? Jak wygląda jej przebieg? Na co zwrócić szczególną uwagę? Co zrobić, żeby zminimalizować ilość poprawek? Odpowiedzi znajdziesz podczas 5-minutowej lektury niniejszego artykułu.
Według serwisu StockApps.com w roku 2022 marki na całym świecie przeznaczyły ponad 27 miliardów dolarów na influencer marketing. Z kolei do roku 2027 wartość rynku niemal się podwoi, osiągając 51 miliardów dolarów. Sumy robią wrażenie i są najlepszym dowodem na to, że warto korzystać z influencer marketingu, aby dotrzeć do grupy docelowej. Pragniesz rozpocząć promocję własnej marki w ten sposób, ale zastanawiasz się, jak mierzyć wyniki kampanii?
Na czym dokładnie polega Barter w influencer marketingu? Jak wymiana towarów i usług jest traktowana w polskim prawie? Jakimi plusami i minusami odznacza się barter we współpracy z influencerami? Sprawdź nasz artykuł!