Influencer marketing
Influencer Marketing to prężnie rozwijająca się branża. Nic dziwnego – według badań rekomendacja zaufanej osoby znacząco wpływa na decyzje zakupowe. Twórcy internetowi przyciągają tysiące odbiorców, dlatego warto użyć ich wpływu w celu zwiększenia zasięgu kampanii oraz zbudowania zaufania do marki.

Nie jesteśmy od tworzenia list z nazwami influencerów w Excelu. Dla nas Influencer Marketing to coś więcej. Przygotowujemy kompletne kampanie i efektywną mechanikę. Kanały dotarcia, takie jak YouTube, TikTok, Instagram, dobieramy do Twojego produktu. Nasza agencja influencerska we współpracy z Influencerem dba o wizerunek Twojej marki, zapewniając jej wiarygodność poprzez spójne i kreatywne treści. W Tears of Joy potrafimy oszacować realny zasięg – sprawdzamy, analizujemy, wyciągamy wnioski. Posiadamy zestaw dedykowanych narzędzi do wyszukiwania Influencerów, dzięki czemu odróżniamy prawdziwych twórców od fejkowych, sztucznie pompowanych kont. Taki Influencer Marketing daje realne korzyści.
Jako agencja influencerska cenimy sobie stały kontakt z Klientem. Chcemy zrozumieć jego potrzeby i jak najlepiej dostosować działania do jego celów marketingowych. Nie marnujemy cennego czasu na statystyki, których nikt nie rozumie. Nasze raporty z kampanii są przejrzyste i zrozumiałe.
Czego dotyczy influencer marketing?
Influencer marketing przeprowadzamy w zakresie:
- działań na Facebooku;
- działań na Instagramie;
- działań na TikToku;
- działań na Snapchacie;
- działań na YouTubie.
Dlaczego my?
Jeśli dokument zwany audytem ma być przydatny, konieczna jest dobra współpraca na linii klient – agencja. Począwszy od zrozumienia celów klienta, poprzez kontrolę nad ich realizacją, skończywszy na spotkaniu podsumowującym dokument. W audycie social media przedstawiamy nasze raporty i wnioski. Dyskutujemy wspólnie o koniecznych zmianach, skupiamy się na konkretach, które przekazujemy w czytelny i zrozumiały sposób.