Przejdź do

Kopalnia wiedzy - Dla marketingu

Jak zdobyć viral na TikToku: przewodnik krok po kroku

opublikowano: 08 lipiec 2025

Viral na TikToku to marzenie każdego twórcy – film, który nie tylko zdobywa tysiące wyświetleń, ale także prowadzi do lawinowego wzrostu obserwujących, stałego zaangażowania i realnego wpływu w sieci. Viral video na TikToku to materiał, który w krótkim czasie zyskuje ogromną popularność, jest masowo udostępniany i dociera do szerokiego grona odbiorców. Ale jak zdobyć viral TikTok, gdy platforma zmienia się dynamicznie, a treści zalewają nas codziennie? To nie tajemnica, a rezultat zrozumienia algorytmu, przemyślanej strategii, konsekwencji w działaniu i gotowości do eksperymentów.

Czytaj więcej

Wyniki pierwszego w Polsce badania „Social Search”

opublikowano: 26 czerwiec 2025

Media społecznościowe przejmują rolę  wyszukiwarek – wynika z naszego najnowszego badania zrealizowanego razem z platformą Omnisurv (powered by IQS). Dla 43% badanych nadal ulubioną formą odpowiedzi jest tekst, ale już co trzeci konsument (34%) deklaruje, że to wideo jest formą pierwszego wyboru jako odpowiedź na wyszukiwane frazy. 

Czytaj więcej

Jak prowadzić social media firmy?

opublikowano: 17 czerwiec 2025

Media społecznościowe to dla firm potężne narzędzie do budowania marki, angażowania klientów i zwiększania sprzedaży. Możesz pokazać w nich swoją unikalność i wartości, które wyróżniają nas na tle konkurencji, m.in. poprzez dzielenie się kulisami pracy lub historiami zespołu. Social media to także doskonałe miejsce do interakcji z klientami – odpowiadając na ich pytania czy komentarze, budujesz zaufanie, transparentność i lojalność. W tym artykule dowiesz się, dlaczego warto prowadzić social media dla swojej firmy i jak możesz wykorzystać praktyczne wskazówki, by robić to skutecznie.

Czytaj więcej

7 tipów z SXSW (w które wierzę nie od dziś)

opublikowano: 10 czerwiec 2025

Gdy jesteś w obcym mieście i idziesz do wybranego celu, rodzi się taka wewnętrzna pokusa, żeby podpytać lokalsów, czy na pewno zmierzasz w dobrym kierunku. Nawet jeśli jesteś prawie pewien, że idziesz dobrze — może nawet masz mapę — to i tak chcesz zagadać, żeby upewnić się, że nie zabłądzisz i przy okazji trochę stać się częścią społeczności, w którą właśnie wkroczyłeś. Do tej bardzo ludzkiej, codziennej metafory porównałbym obecność na festiwalu SXSW w Londynie. Jako Tears of Joy doskonale wiemy, w którą stronę zmierzamy z naszymi klientami, ale czasami warto dopytać.

Jeśli nie masz ochoty czytać tego tekstu do końca, podzielę się nadrzędnym tipem, który może objąć wszystkie pozostałe trendy dotyczące budowania komunikacji we współczesnym świecie. Rada pochodzi od marki Unilever, której Chief Marketing Officer Beauty and Wellbeing, Landro Baretto z Brazylii, powiedział wprost, że marka, która prezentuje się w otoczeniu szeroko rozumianej kultury, ma aż 6 razy więcej szans, aby przebić się na tle konkurencji. Czego wszystkim życzę. I chętnie pomogę.

Czytaj więcej

Cold mailing – co to jest i jak to robić?

opublikowano: 29 maj 2025

To temat, który budzi wiele emocji i kontrowersji w świecie marketingu. Jeśli zastanawiasz się, co kryje się za tym pojęciem i jak skutecznie wykorzystać tę strategię, jesteś we właściwym miejscu. W artykule przyjrzymy się definicji cold mailingu, jego znaczeniu oraz omówimy zarówno zalety, jak i potencjalne pułapki związane z jego stosowaniem. Dowiesz się również o aspektach prawnych, które warto mieć na uwadze, oraz poznasz dobre praktyki.

Czytaj więcej

Persona marketingowa – czym jest i do czego służy?

opublikowano: 22 kwiecień 2025

Zastanawiałeś się kiedyś, kim jest Twój idealny klient? W marketingu to pytanie jest jak święty Graal. Odpowiedź na nie kryje się w koncepcji persony marketingowej. Wyobraź sobie, że masz możliwość stworzenia postaci, która reprezentuje Twojego wymarzonego odbiorcę. To nie tylko zbiór suchych danych demograficznych, ale prawdziwa osoba z zainteresowaniami, marzeniami i wyzwaniami. Dzięki temu możesz lepiej zrozumieć, czego naprawdę potrzebują Twoi klienci i jak do nich dotrzeć.

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie
    Skąd o nasz wiesz

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    Należymy do:

    logo-sar-iab