MENU

Dla marketingu.

W tej sekcji znajdziesz różnorodne teksty z zakresu marketingu internetowego.

Jak prowadzić social media – poradnik początkującego

Skuteczne prowadzenie social mediów nigdy nie jest dziełem przypadku ani szczęścia. Nie wystarczy także sama intuicja, choć na początku naszej obecności w social mediach może się tak wydawać. Jeśli zależy nam na skutecznych w social mediach, to powinniśmy wiedzieć, na czym polega ich prowadzenie. Poniżej wyjaśniamy, jak zacząć prowadzić social media, aby robić to skutecznie i żeby stworzyć fundamenty pod budowę profesjonalnego kanału Social Media (SM).

Czy video to obecnie najlepszy content?

Konsumpcja treści video rośnie z każdym rokiem, co wynika z przeprowadzanych wielokrotnie badań. Nietrudno też zauważyć większą liczbę contentu video i popularność live’ów na przykład na Facebooku. Dlaczego tak się dzieje? Czy video będzie niedługo najbardziej pożądanym contentem? I jak wpłynie to na influencer marketing? Tyle pytań… a poniżej odpowiedzi!

Social event marketing – jak stworzyć wydarzenie branżowe, które porwie tłumy? 

Mówi się, że w rozwoju lepszym rozwiązaniem jest ewolucja zamiast rewolucji. Ta zasada świetnie sprawdza się w działaniu social mediów: co pewien czas widzimy jakieś drobne, ale widoczne zmiany. Social event marketing to następny krok event marketingu.

Social Ads – jak wykorzystać potencjał mediów w tworzeniu płatnej reklamy

Mówi się, że w rozwoju lepszym rozwiązaniem jest ewolucja zamiast rewolucji. Ta zasada świetnie sprawdza się w działaniu social mediów: co pewien czas widzimy jakieś drobne, ale widoczne zmiany.

Podsumowanie roku 2019 – największe zmiany w social mediach

Mówi się, że w rozwoju lepszym rozwiązaniem jest ewolucja zamiast rewolucji. Ta zasada świetnie sprawdza się w działaniu social mediów: co pewien czas widzimy jakieś drobne, ale widoczne zmiany. Oczywiście nie zawsze są one dobrze odbierane przez użytkowników i po niektórych z nich nie ma już śladu. Jak więc zmieniały się social media w mijającym właśnie roku, z czego wynikają te zmiany i które zostały przyjęte najlepiej?

Influencer marketing czy reklama display? – jak skutecznie promować swoją markę

Reklama display, czyli banery reklamowe w Internecie, są jak telezakupy – niby wszyscy ich nie lubią, ale od początku Internetu cały czas mają się dobrze.

Copyright 2019 Tears of Joy Sp. z o.o.. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z polityką prywatności.

Odbierz nagrodę

Uzupełnij poniższy formularz, a wyślemy Ci mały podarunek.

Twoje dane są bezpieczne.

Formularz kontaktowy:

Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

Twoje dane są bezpieczne.

Formularz kontaktowy:

Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

Twoje dane są bezpieczne.