Media społecznościowe urosły do rangi obowiązkowego punktu w strategii marketingowej niemal każdej organizacji. Wraz z upływem czasu pojawia się coraz więcej platform, które przyciągają zarówno kolejnych użytkowników, jak i firmy poszukujące nowej przestrzeni reklamowej. Pośród poszerzającego się zakresu możliwości medium pierwszego wyboru wciąż pozostaje Facebook. Z tego artykułu dowiesz się, jak założyć firmowego Facebooka.
Na korzyść serwisu Marka Zuckerberga przemawia ugruntowana pozycja, zaawansowany i skuteczny system reklamowy, największa baza odbiorców, a także zróżnicowana struktura społeczności. W gronie użytkowników znajdziesz liczną reprezentację wszystkich grup wiekowych i zawodowych. Zapoznaj się z instrukcją przedstawiającą cały proces krok po kroku.
Instagram żyje tym, co estetyczne. Na tej platformie content jest spójny, harmonijny i nie może być odmienny od przemyślanej wizji. Właśnie to może przyciągnąć obserwatorów, którzy już od pierwszego wejrzenia zakochają się w tym, jak wygląda Twój profil. Może też sprawić, że potencjalny obserwator do Twojego profilu raczej nie wróci. Spójny feed, Przyciągający wzrok, to najlepszy sposób, by zatrzymać spojrzenia na dłużej.
Audyt social media daje pełny obraz efektów przyjętych w strategii mediów społecznościowych oraz wskazuje, w jaki sposób optymalizować działania, aby poprawić kluczowe wyniki. Pomaga w sprawdzeniu najważniejszych aspektów obecności Twojej firmy w kanałach społecznościowych. Audyt social mediów obejmuje m.in. wskaźniki wydajności oraz możliwości rozwoju kont. Jak powinien przebiegać kompleksowy audyt social media?
Reklamy na TikToku mogą przynieść wiele korzyści firmom i markom, w zależności od wyznaczonych celów marketingowych. Liczne grupy odbiorców po włączeniu popularnej aplikacji potrafią przez wiele godzin śledzić content ulubionych twórców. To idealna szansa, aby Twoje reklamy zostały zauważone przez większą grupę docelową. Jaki cel kampanii wybrać i na jakie rodzaje reklam warto się zdecydować?
Instagram z typowej aplikacji społecznościowej wyewoluował do tak rozbudowanej formy, że z powodzeniem można na nim prowadzić profesjonalną działalność firmową lub influencer marketing. Od czego zacząć budowanie marki na Instagramie, jakie działania wykonywać i jakich narzędzi używać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz poniżej.
Viral marketing wzbudza zainteresowanie w naturalny sposób, dzięki ciekawym, zabawnym materiałom, które rozprzestrzeniają się w Internecie jak wirus. Marketing wirusowy i jego treści z niewiarygodną szybkością docierają do kolejnych osób i kanałów poprzez liczne udostępnienia cyfrowych materiałów. Jak zrealizować ciekawe kampanie viralowe w mediach społecznościowych?