Influencer marketing to skuteczny sposób na wypromowanie swoich produktów i usług. Jednak decydując się na działania promocyjne w sieci społecznościowej, na przykład przy pomocy aplikacji Instagram, trzeba uważać. Brak doświadczenia i wiedzy w zakresie współpracy z influencerami może reklamodawców sporo kosztować. Co jeśli okaże się, że twórca internetowy z dużymi zasięgami zgromadził wokół swojego profilu głównie fałszywe konta? Albo co w przypadku, gdy duża liczba obserwatorów to tak zwani mass followers? Jak upewnić się, że reklama dotrze do prawdziwych i – co więcej – wartościowych z reklamowego punktu widzenia użytkowników?
Współpraca ze znaną, cenioną osobą, która będzie reprezentować markę, może się okazać istnym katalizatorem w budowaniu świadomości marki w umysłach odbiorców i sięgania w biznesie po więcej. Kim więc jest ambasador marki i jak może się jej przysłużyć?
Na (zbyt) zatłoczonym rynku konkurencyjna retoryka staje się coraz bardziej zacięta. Chcąc pozyskać nowych klientów, nawiązać atrakcyjne współprace i zbudować wizerunek wysokich kompetencji, niektórzy sprzedawcy uciekają się do mało etycznych praktyk. Czym są over-promising i under-delivering? I dlaczego są tak bardzo ryzykowne?
Czy jest ktoś, kto zna Cię lepiej niż Twoi najbliżsi lub nawet ty sam? Cóż, niektórzy twierdzą, że może to być… Facebook. W końcu to dzięki gromadzeniu, wykorzystywaniu i udostępnianiu danych twórca tego medium – Mark Zuckerberg – długo utrzymywał się w pierwszej dziesiątce najbogatszych ludzi świata (wg danych z lutego 2022 r. plasuje się na 12. miejscu, z majątkiem szacowanym na 84,8 mld dolarów).
Czy zatem pojęcia „Facebook” oraz „prywatność” wzajemnie się wykluczają? A może są pewne działania, które możesz podjąć, by zadbać o swoją prywatność na Facebooku – przynajmniej w pewnym stopniu?
Treści wizualne odgrywają istotną rolę w świecie mediów społecznościowych. To one przyciągają uwagę i sprawiają, że Twoja marka może wyróżnić się od innych i zostać zapamiętana.
Aby kreacje jak najlepiej wywiązywały się ze swoich zadań, powinny być nie tylko interesujące, ale też odpowiednio wyświetlać się na różnych urządzeniach. Jakie rozmiary zdjęć czy grafik na Facebooku będą więc odpowiednie?
Czymże w tętniącym newsami i zasięgami świecie Social Media byłaby reklama bez odpowiednio dobranego zdjęcia czy grafiki? Z pewnością niczym przykuwającym uwagę. Rolą zdjęcia lub grafiki jest właśnie ściągnięcie uwagi odbiorcy. Sprawienie, że człowiek na jej widok wstrzyma rozpędzoną machinę scrollowania, aby poświęcić chwilę i zaznajomić się z tym, co dla niego masz.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, oraz dla potrzeb reklamy i pozyskiwania statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym, na co wyrażają Państwo zgodę. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies w Waszych wyszukiwarkach.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.