MENU

Dla marketingu.

W tej sekcji znajdziesz różnorodne teksty z zakresu marketingu internetowego.

Kalendarz wydarzeń w prowadzeniu social media – jak go wykorzystać?

Tworzenie harmonogramu postów (lub jak kto woli – content planu) to podstawa prowadzenia komunikacji w social mediach. Skąd jednak brać inspiracje do ich treści? Źródeł może być oczywiście wiele, a jednym z nich jest skorzystanie z… kalendarza – i to nie tylko tego zwykłego, ale też z kalendarza świąt nietypowych.

Skuteczne hashtagi na Instagramie – jak robić, żeby mieć zasięgi?

Hashtagi na Instagramie działają jak wpisywanie słów w wyszukiwarkę internetową – za ich pomocą znajdujemy interesującą nas treść. Działa to jednak w dwie strony: dzięki odpowiednio używanym hashtagom ktoś inny może zacząć nas obserwować. Jak zatem używać hashtagów, aby zwiększać zasięgi i zdobywać nowych odbiorców?

Content marketing w social mediach – jak przyciągnąć nim klientów?

Gdybyśmy mieli napisać w jednym zdaniu, czym jest content marketing, to napisalibyśmy, że jest to przyciąganie do siebie klientów przez tworzenie i promocję ważnych dla nich treści. Ta definicja z jednej strony wyczerpuje istotę tego zjawiska, z drugiej – tworzy wiele pytań. Na najważniejsze z nich odpowiadamy poniżej.

Grupy docelowe dla kampanii w social media – krótki poradnik dla początkujących

Persony i grupy docelowe to jedno z podstawowych narzędzi marketingowych. Są fundamentem skutecznego działania w social mediach i tworzenia kampanii reklamowych. Dostarczają one danych, dzięki którym będziesz mógł tak dopasować kampanię, aby skutecznie dotrzeć do odpowiednich odbiorców.

5 narzędzi do zarządzania komunikacją w social mediach

Jeśli chcesz efektywnie prowadzić profile firmowe, to prędzej czy później zetkniesz się z narzędziami do zarządzania komunikacją. Ich wybór może być trudny – jest ich niemało i różnią się od siebie cenami, funkcjami i stopniem zaawansowania. W tym artykule zaproponujemy Ci 5, od których warto zacząć.

Jak reagować na negatywne komentarze w social mediach?

Prowadząc profile w social mediach, spotykamy się nie tylko z przychylnością, ale także z negatywnymi emocjami, ocenami czy po prostu niezadowoleniem z naszych usług. Jak się zachować w takich sytuacjach i reagować na negatywne komentarze w social mediach?

 

Copyright 2020 Tears of Joy Sp. z o.o.. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z polityką prywatności.

    Odbierz nagrodę

    Uzupełnij poniższy formularz, a wyślemy Ci mały podarunek.

    Twoje dane są bezpieczne.

      Formularz kontaktowy:

      Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

      Twoje dane są bezpieczne.

        Formularz kontaktowy:

        Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

        Twoje dane są bezpieczne.