Przejdź do

Czym jest viral i jak wykorzystać jego marketingowy potencjał?

opublikowano: 16 wrzesień 2021

Ogromna popularność platform społecznościowych: Facebooka, Twittera i Instagrama utorowała drogę zupełnie nowym formom marketingu. Jedną z nich jest viral marketing. Na czym polega i jak wykorzystać jego potencjał, aby osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty? Właśnie na te pytania odpowiadamy w artykule.

Czytaj więcej

Ewolucja działalności influencerów w branży fashion

opublikowano: 09 wrzesień 2021

Obecnie wielu influencerów w branży fashion cieszy się dużą rozpoznawalnością – nawet wśród tych, którzy stricte modą się nie interesują. Rosnąca popularność umożliwia twórcom brylowanie w mediach, nawiązywanie intratnych kontraktów czy zakładanie własnych marek i/lub sklepów. Jednak nie zawsze tak było. Jak więc wyglądała ewolucja modowych influencerów na przestrzeni ostatnich lat?

Czytaj więcej

Jakie powinny być wymiary grafik na Facebooku w 2021?

opublikowano: 19 sierpień 2021

Treści wizualne odgrywają istotną rolę w świecie mediów społecznościowych. To one przyciągają uwagę i sprawiają, że Twoja marka może wyróżnić się od innych i zostać zapamiętana.

Aby kreacje jak najlepiej wywiązywały się ze swoich zadań, powinny być nie tylko interesujące, ale też odpowiednio wyświetlać się na różnych urządzeniach. Jakie rozmiary zdjęć czy grafik na Facebooku będą więc odpowiednie?

Czytaj więcej

Jak wykrywać fejkowe konta na Instagramie

opublikowano: 10 sierpień 2021

Influencer marketing to skuteczny sposób na wypromowanie swoich produktów i usług. Jednak brak doświadczenia i wiedzy w zakresie współpracy z influencerami może reklamodawców sporo kosztować. Co jeśli okaże się, że twórca internetowy z dużymi zasięgami zgromadził wokół swojego profilu większość fałszywych kont? Albo co w przypadku, gdy duża liczba obserwatorów to tak zwani mass followers ? Jak upewnić się, że reklama dotrze do prawdziwych i – co więcej – wartościowych z reklamowego punktu widzenia użytkowników?

Czytaj więcej

Kim jest ambasador marki i jakie jest jego znaczenie?

opublikowano: 24 czerwiec 2021

Współpraca ze znaną, cenioną osobą, która będzie reprezentować markę, może się okazać istnym katalizatorem do budowania świadomości marki w umysłach odbiorców i sięgania w biznesie po więcej. Kim więc jest ambasador marki i jak może się jej przysłużyć?

Czytaj więcej

Więcej znaczy lepiej? Jak często publikować treści w social mediach

opublikowano: 14 czerwiec 2021

Jednym z najczęściej zadawanych pytań na temat prowadzenia social mediów jest to, jak często w nich publikować. Odpowiedź jest tyleż prosta, co nieprecyzyjna – „to zależy”, ponieważ dla różnych rodzajów treści, profili i branż ten interwał może być inny. Jak zatem znaleźć idealną częstotliwość postów w social mediach? W poniższym artykule wyjaśniamy, jak znaleźć bardziej precyzyjne rozwiązanie tej kwestii.

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.
    ul. Białostocka 22
    03-450 Warszawa

    + 48 601 668 664

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    TEARS OF JOY

    0
      0
      Twój koszyk
      Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu