Przejdź do

Focused View – nowa funkcja reklamowa na TikToku!

opublikowano: 18 listopad 2022

Coraz więcej marek postrzega TikToka jako pełen potencjału obszar do pozyskiwania klientów i nawiązywania relacji z odbiorcami. Z tego względu twórcy aplikacji prężnie rozwijają jej możliwości w tym zakresie. W październiku na platformie pojawiła się nowa funkcja reklamowa – Focused View. Jak działa i jakie korzyści przynosi reklamodawcom? Wyjaśniamy! 

Czytaj więcej

Jak oznaczać treści reklamowe w social mediach?

opublikowano: 25 październik 2022

Jakieś czas temu UOKiK opublikował rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych i współprac w mediach społecznościowych. Stosowanie się do najnowszych zasad ma uchronić influencerów przed konsekwencjami prawnymi, jakie grożą za wprowadzanie obserwatorów w błąd. W poniższym wpisie zebraliśmy wszystkie najważniejsze informacje na ten temat. Jesteś influencerem? Sprawdź koniecznie!

Czytaj więcej

Czym jest TikTok i dlaczego warto na nim być?

opublikowano: 28 lipiec 2022

TikTok to serwis społecznościowy, którego ideą jest publikowanie przez użytkowników krótkich, maksymalnie 3-minutowych filmów. Mogą je nagrywać własnym smartfonem za pomocą aplikacji lub publikować już nagrane filmy.

Pierwowzorem była znana wśród nastolatków aplikacja Musical.ly, w której publikowało się układy choreograficzne i lip-synci do znanych przebojów.

Czytaj więcej

Jak monitorować social media?

opublikowano: 27 czerwiec 2022

Social media, czyli grupa serwisów i aplikacji internetowych, które służą szybkiej wymianie informacji pomiędzy użytkownikami o podobnych poglądach i zainteresowaniach.

Ich ogromna popularność i szybki rozwój w ostatnich latach na całym globie spowodowały, że w platformach społecznościowych dostrzeżono wielki potencjał reklamowy. Social media stały się miejscem, gdzie ludzie komunikują się z markami, dzielą doświadczeniami oraz pytają innych o opinie. To istna skarbnica informacji, które warto wykorzystać także w marketingu.

Czytaj więcej

Jak wykrywać fejkowe konta na Instagramie

opublikowano: 12 maj 2022

Influencer marketing to skuteczny sposób na wypromowanie swoich produktów i usług. Jednak decydując się na działania promocyjne w sieci społecznościowej, na przykład przy pomocy aplikacji Instagram, trzeba uważać. Brak doświadczenia i wiedzy w zakresie współpracy z influencerami może reklamodawców sporo kosztować. Co jeśli okaże się, że twórca internetowy z dużymi zasięgami zgromadził wokół swojego profilu głównie fałszywe konta? Albo co w przypadku, gdy duża liczba obserwatorów to tak zwani mass followers? Jak upewnić się, że reklama dotrze do prawdziwych i – co więcej – wartościowych z reklamowego punktu widzenia użytkowników?

Czytaj więcej

Kim jest ambasador marki i jakie jest jego znaczenie?

opublikowano: 04 maj 2022

Współpraca ze znaną, cenioną osobą, która będzie reprezentować markę, może się okazać istnym katalizatorem w budowaniu świadomości marki w umysłach odbiorców i sięgania w biznesie po więcej. Kim więc jest ambasador marki i jak może się jej przysłużyć?

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.
    ul. Białostocka 22
    03-741 Warszawa

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    0
      0
      Twój koszyk
      Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu