Przejdź do

Influencer Parenting – czym jest i dlaczego warto wykorzystać go w działaniach marketingowych Twojej marki?

opublikowano: 29 Marzec 2021, autor: Admin Admin

Blogom, vlogom, profilom na Instagramie czy innym social mediom o charakterze parentingowym każdego dnia przybywa followersów. Rodzice (i przyszli rodzice) poszukują tam informacji, inspiracji, pola do wymiany doświadczeń, a często i sprawdzonych rekomendacji. Jeżeli Twoją grupą docelową są młodzi rodzice, warto rozważyć współpracę z influencerem parentingowym.

Czym jest Influencer Parenting? I jak może się on przysłużyć Twojej marce?

Czytaj więcej

Czy domy influencerów mają sens?

opublikowano: 04 Marzec 2021, autor: Patrycja Wachek

Od 2018 roku na polskim YouTubie można zauważyć pewnego rodzaju trend. Influencerzy łączą się w większe zespoły (od 3 do 10 osób), tworząc wspólnie treści skierowane głównie do młodego pokolenia. Na potrzeby projektów wynajmowane są luksusowe wille, w których twórcy mogą bez przeszkód realizować różnego rodzaju treści w najlepszej jakości, z asystą montażystów, operatorów, a nawet fryzjerów i makijażystów.

Czytaj więcej

Jak 2020 rok zmienił influencer marketing

opublikowano: 25 Luty 2021, autor: Łukasz Kępiński

Na początku pandemii nikt nie wiedział, w którą stronę pójdzie influencer marketing i jak w tym wszystkim odnajdą się sami influencerzy. Jedno jest jednak pewne – rok 2020 sporo pozmieniał i zanosi się na to, że będą to dość trwałe zmiany. Czy na lepsze?

Czytaj więcej

Sotrender – narzędzia social mediowca 

opublikowano: 12 Styczeń 2021, autor: Admin Admin

Analiza i audyt social mediów to skomplikowane zadanie. Wymagają one nie tylko sporej wiedzy, ale też doświadczenia i dobrych narzędzi. Jednym z najważniejszych narzędzi do analityki social mediów na rynku jest Sotrender. Jak my z niego korzystamy i jaką wiedzę za jego pomocą uzyskujemy?

Czytaj więcej

Podsumowanie roku 2020 – zmiany w social mediach

opublikowano: 31 Grudzień 2020, autor: Szymon Grzybczyk

Rok 2020… cóż to był za rok! Delikatnie mówiąc, jedyny w swoim rodzaju. Pandemiczna rzeczywistość, lockdown, obostrzenia sprawiły, że spędzamy online więcej czasu niż kiedykolwiek wcześniej. To social media pozwalają nam utrzymać kontakt, nawet gdy w rzeczywistości trzeba zachować dystans, a także bawią nas i jednoczą zza telefonów i monitorów.

W komunikatorach chętnie sięgano po funkcje głosowe i video, a wielu ludziom rok upłynął właśnie pod znakiem wideokonferencji. Spójrzmy, jakie najważniejsze zmiany zaszły w social mediach w 2020 roku.

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.
    ul. Białostocka 22/55
    03-450 Warszawa

    + 48 601 668 664

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    TEARS OF JOY

    0
      0
      Twój koszyk
      Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu