Audyt social media daje pełny obraz efektów przyjętych w strategii mediów społecznościowych oraz wskazuje, w jaki sposób optymalizować działania, aby poprawić kluczowe wyniki. Pomaga w sprawdzeniu najważniejszych aspektów obecności Twojej firmy w kanałach społecznościowych. Audyt social mediów obejmuje m.in. wskaźniki wydajności oraz możliwości rozwoju kont. Jak powinien przebiegać kompleksowy audyt social media?
Reklamy na TikToku mogą przynieść wiele korzyści firmom i markom, w zależności od wyznaczonych celów marketingowych. Liczne grupy odbiorców po włączeniu popularnej aplikacji potrafią przez wiele godzin śledzić content ulubionych twórców. To idealna szansa, aby Twoje reklamy zostały zauważone przez większą grupę docelową. Jaki cel kampanii wybrać i na jakie rodzaje reklam warto się zdecydować?
Instagram z typowej aplikacji społecznościowej wyewoluował do tak rozbudowanej formy, że z powodzeniem można na nim prowadzić profesjonalną działalność firmową lub influencer marketing. Od czego zacząć budowanie marki na Instagramie, jakie działania wykonywać i jakich narzędzi używać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz poniżej.
Viral marketing wzbudza zainteresowanie w naturalny sposób, dzięki ciekawym, zabawnym materiałom, które rozprzestrzeniają się w Internecie jak wirus. Marketing wirusowy i jego treści z niewiarygodną szybkością docierają do kolejnych osób i kanałów poprzez liczne udostępnienia cyfrowych materiałów. Jak zrealizować ciekawe kampanie viralowe w mediach społecznościowych?
Treści wizualne odgrywają istotną rolę w świecie mediów społecznościowych. To one przyciągają uwagę i sprawiają, że Twoja marka może wyróżnić się od innych i zostać zapamiętana.
Aby kreacje jak najlepiej wywiązywały się ze swoich zadań, powinny być nie tylko interesujące, ale też odpowiednio wyświetlać się na różnych urządzeniach. Jakie rozmiary zdjęć czy grafik na Facebooku będą więc odpowiednie w 2024 r.?
Często mają większą publiczność niż największe gwiazdy rocka. Miliony osób codziennie śledzi ich działania, a reklamodawcy prześcigają się w oferowaniu coraz wyższych wynagrodzeń za współpracę. Tak wygląda codzienność najpopularniejszych YouTuberów na świecie. Ich liczba subskrybentów osiąga zawrotne wyniki, a twórcy kanałów chętnie wykorzystują swoją rozpoznawalność. Przedstawiamy ranking YouTuberów na świecie, którzy biją rekordy popularności.