Przejdź do

Social Ads – ile tekstu powinny mieć posty i grafiki reklamowe?

opublikowano: 14 Grudzień 2020, autor: Admin Admin

Mówi się, że jeden obraz wyraża więcej niż tysiąc słów. Tę mądrość najwyraźniej wziął sobie do serca Facebook i przez długi czas nie pozwalał umieszczać dużych ilości tekstu na kreacjach reklamowych. Niezależnie od tego, czy było to zasadne czy nie, i czy obowiązują jakiekolwiek ograniczenia, warto rozważyć, jak duża ilość tekstu może wpływać na skuteczność reklam w social mediach.

Czytaj więcej

Kalendarz wydarzeń w prowadzeniu social media – jak go wykorzystać?

opublikowano: 14 Grudzień 2020, autor: Admin Admin

Tworzenie harmonogramu postów (lub jak kto woli – content planu) to podstawa prowadzenia komunikacji w social mediach. Skąd jednak brać inspiracje do ich treści? Źródeł może być oczywiście wiele, a jednym z nich jest skorzystanie z… kalendarza – i to nie tylko tego zwykłego, ale też z kalendarza świąt nietypowych.

Czytaj więcej

Jak budować markę na Instagramie

opublikowano: 14 Grudzień 2020, autor: Admin Admin

Instagram z typowej aplikacji społecznościowej wyewoluował do tak rozbudowanej formy, że z powodzeniem można na nim prowadzić profesjonalną działalność firmową lub influencer marketing. Od czego zacząć budowanie marki na Instagramie, jakie działania wykonywać i jakich narzędzi używać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz poniżej.

Czytaj więcej

Content marketing w social mediach – jak przyciągnąć nim klientów?

opublikowano: 14 Grudzień 2020, autor: Admin Admin

Gdybyśmy mieli napisać w jednym zdaniu, czym jest content marketing, to napisalibyśmy, że jest to przyciąganie do siebie klientów przez tworzenie i promocję ważnych dla nich treści. Ta definicja z jednej strony wyczerpuje istotę tego zjawiska, z drugiej – tworzy wiele pytań. Na najważniejsze z nich odpowiadamy poniżej.

Czytaj więcej

Błędy w komunikacji w social mediach – jak ich unikać?

opublikowano: 14 Grudzień 2020, autor: Admin Admin

Komunikacja w social mediach wydaje się czymś prostym – ot, wystarczy być uprzejmym wobec klienta. Czy tak jest w rzeczywistości? Oczywiście, że nie! Skuteczna komunikacja marki w mediach społecznościowych wymaga niemałej wiedzy i umiejętności. Zanim zaczniesz tę wiedzę zgłębiać, warto wiedzieć, czego nie robić i jakich błędów nie popełniać. I tego właśnie dowiesz się z poniższego wpisu.

Czytaj więcej

Jak stworzyć strategię w social mediach?

opublikowano: 26 Sierpień 2020, autor: Admin Admin

Strategia obecności w social media jest niezbędna, aby pozytywnie wyróżnić się w tłumie istniejących tam marek i osób. Solidnie opracowana i wdrażana strategia pomaga także zdobyć przychylność algorytmu, co poskutkuje łatwiejszym zdobywaniem zasięgów. Jej efektem jest też po prostu profesjonalnie prowadzony profil, co samo w sobie jest wartością. Jak więc stworzyć taką strategię? Przede wszystkim ustal…

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.
    ul. Białostocka 22/55
    03-450 Warszawa

    + 48 601 668 664

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    TEARS OF JOY

    0
      0
      Twój koszyk
      Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu