Przejdź do

Kopalnia wiedzy - Dla marketingu

Jakie powinny być wymiary grafik na Facebooku w 2025?

opublikowano: 11 lipiec 2025

Treści wizualne odgrywają istotną rolę w świecie mediów społecznościowych. To one przyciągają uwagę i sprawiają, że Twoja marka może wyróżnić się od innych i zostać zapamiętana.

Aby kreacje jak najlepiej wywiązywały się ze swoich zadań, powinny być nie tylko interesujące, ale też odpowiednio wyświetlać się na różnych urządzeniach. Jakie rozmiary zdjęć czy grafik na Facebooku będą więc odpowiednie w 2024 r.?

Czytaj więcej

Ranking YouTuberów na świecie – sprawdź najpopularniejszych twórców

opublikowano: 11 lipiec 2025

Często mają większą publiczność niż największe gwiazdy rocka. Miliony osób codziennie śledzi ich działania, a reklamodawcy prześcigają się w oferowaniu coraz wyższych wynagrodzeń za współpracę. Tak wygląda codzienność najpopularniejszych YouTuberów na świecie. Ich liczba subskrybentów osiąga zawrotne wyniki, a twórcy kanałów chętnie wykorzystują swoją rozpoznawalność. Przedstawiamy ranking YouTuberów na świecie, którzy biją rekordy popularności.

Czytaj więcej

Jak zdobyć viral na TikToku: przewodnik krok po kroku

opublikowano: 08 lipiec 2025

Viral na TikToku to marzenie każdego twórcy – film, który nie tylko zdobywa tysiące wyświetleń, ale także prowadzi do lawinowego wzrostu obserwujących, stałego zaangażowania i realnego wpływu w sieci. Viral video na TikToku to materiał, który w krótkim czasie zyskuje ogromną popularność, jest masowo udostępniany i dociera do szerokiego grona odbiorców. Ale jak zdobyć viral TikTok, gdy platforma zmienia się dynamicznie, a treści zalewają nas codziennie? To nie tajemnica, a rezultat zrozumienia algorytmu, przemyślanej strategii, konsekwencji w działaniu i gotowości do eksperymentów.

Czytaj więcej

Jak sprawdzić statystyki na TikToku?

opublikowano: 29 czerwiec 2025

Monitorowanie statystyk na TikToku jest ważne dla osób, które chcą zwiększyć zasięgi i popularność swojego profilu, a także dla tych wykorzystujących aplikację do celów marketingowych. Dzięki śledzeniu danych można głębiej zrozumieć preferencje i potrzeby użytkowników oraz dostosować swoje treści. Przekonaj się, w jaki sposób podejrzeć pełne statystyki na TikToku.

Czytaj więcej

Wyniki pierwszego w Polsce badania „Social Search”

opublikowano: 26 czerwiec 2025

Media społecznościowe przejmują rolę  wyszukiwarek – wynika z naszego najnowszego badania zrealizowanego razem z platformą Omnisurv (powered by IQS). Dla 43% badanych nadal ulubioną formą odpowiedzi jest tekst, ale już co trzeci konsument (34%) deklaruje, że to wideo jest formą pierwszego wyboru jako odpowiedź na wyszukiwane frazy. 

Czytaj więcej

Jak prowadzić social media firmy?

opublikowano: 17 czerwiec 2025

Media społecznościowe to dla firm potężne narzędzie do budowania marki, angażowania klientów i zwiększania sprzedaży. Możesz pokazać w nich swoją unikalność i wartości, które wyróżniają nas na tle konkurencji, m.in. poprzez dzielenie się kulisami pracy lub historiami zespołu. Social media to także doskonałe miejsce do interakcji z klientami – odpowiadając na ich pytania czy komentarze, budujesz zaufanie, transparentność i lojalność. W tym artykule dowiesz się, dlaczego warto prowadzić social media dla swojej firmy i jak możesz wykorzystać praktyczne wskazówki, by robić to skutecznie.

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie
    Skąd o nasz wiesz

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    Należymy do:

    logo-sar-iab