Przejdź do

Kopalnia wiedzy - Dla marketingu

Live streaming w marketingu: jak zacząć i na co zwrócić uwagę

opublikowano: 21 listopad 2023

Live streaming zajmuje prawie jedną czwartą światowego czasu oglądania (Blogging Wizard, 2023). Odbiorcy treści coraz częściej i chętniej konsumują wideo transmitowane na żywo, bo dzięki temu marka staje się dla nich bardziej autentyczna, a oni sami mogą angażować się w czasie rzeczywistym i szybko uzyskać odpowiedź na nurtujące pytanie. 

Chcesz wdrożyć live streaming w swojej strategii marketingowej? Sprawdź, jak zacząć i na co zwrócić uwagę, aby zrobić to dobrze!

Czytaj więcej

Analiza konkurencji w social media: narzędzia i techniki

opublikowano: 16 listopad 2023

Mówią, że nie należy porównywać się do innych… Ale w marketingu ta zasada nie obowiązuje. Analiza konkurencji w social media to jeden z pierwszych kroków, jakie powinna wykonać marka, zanim zacznie planować własną strategię promocyjną. Na czym dokładnie polega i jak ją przeprowadzić? Przedstawiamy skuteczne techniki oraz przydatne narzędzia! 

 

Czytaj więcej

Jak używać Pinterest w strategii marketingowej twojej firmy?

opublikowano: 08 listopad 2023

Platforma Pinterest, choć często traktowana po macoszemu, może zdziałać wiele dobrego w obszarze promocji Twojej firmy. Dzięki odpowiednio zoptymalizowanym pinom nie tylko przekierujesz uwagę użytkowników do swojej witryny internetowej, ale też zwiększysz sprzedaż i zbudujesz zaangażowaną społeczność. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak wykorzystać Pinterest w strategii marketingowej Twojej firmy!

Czytaj więcej

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) w social media

opublikowano: 02 listopad 2023

Czy w ciągu ostatniego kwartału udało Ci się osiągnąć zamierzone cele marketingowe i biznesowe? Czy inwestycje finansowe i czasowe okazały się opłacalne? Czy warto kontynuować prowadzoną w social mediach strategię? 

Jeśli nie jesteś w stanie odpowiedzieć na te pytania, prawdopodobnie nie skupiasz się odpowiednio na KPI, czyli kluczowych wskaźnikach efektywności. Pora to zmienić. Sprawdź, jakie dane warto śledzić w mediach społecznościowych, aby mieć pod kontrolą cały proces realizowania strategii!

Czytaj więcej

Prowadzenie social mediów: Jak skutecznie zarządzać profilami marek

opublikowano: 27 październik 2023

Social media mogą służyć jako skuteczne narzędzie do pozyskiwania klientów, budowania tożsamości marki i komunikowania się z odbiorcami. Warunkiem jest jednak przemyślane i mądre zarządzanie profilem, bo wrzucenie kilku memów to zdecydowanie za mało. Jak więc osiągnąć sukces na platformach społecznościowych? Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej

Zrozumienie YouTube: W jaki sposób marki mogą wykorzystać platformę wideo w swojej strategii marketingowej?

opublikowano: 16 październik 2023

Według najnowszych danych z YouTube’a każdego miesiąca korzysta ponad 2,7 miliarda osób, co czyni go drugą największą wyszukiwarką internetową i największą platformą wideo na świecie. To zdecydowanie sprzyja prowadzeniu działań marketingowych, jednak szeroka publiczność nie jest tutaj jedyną zaletą. YouTube oferuje znacznie więcej, dzięki czemu stanowi ogromne pole do popisu dla marek, które chcą docierać do swojej grupy docelowej za pomocą filmów. Jak wykorzystać ten potencjał? 

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl