Przejdź do

Kopalnia wiedzy - Dla marketingu

Viral – czym jest i jak wykorzystać jego marketingowy potencjał?

opublikowano: 19 kwiecień 2024

Viral marketing wzbudza zainteresowanie w naturalny sposób, dzięki ciekawym, zabawnym materiałom, które rozprzestrzeniają się w Internecie jak wirus. Marketing wirusowy i jego treści z niewiarygodną szybkością docierają do kolejnych osób i kanałów poprzez liczne udostępnienia cyfrowych materiałów. Jak zrealizować ciekawe kampanie viralowe w mediach społecznościowych?

Czytaj więcej

Ranking YouTuberów na świecie – sprawdź najpopularniejszych twórców

opublikowano: 11 marzec 2024

Często mają większą publiczność niż największe gwiazdy rocka. Miliony osób codziennie śledzi ich działania, a reklamodawcy prześcigają się w oferowaniu coraz wyższych wynagrodzeń za współpracę. Tak wygląda codzienność najpopularniejszych YouTuberów na świecie. Ich liczba subskrybentów osiąga zawrotne wyniki, a twórcy kanałów chętnie wykorzystują swoją rozpoznawalność. Przedstawiamy ranking YouTuberów na świecie, którzy biją rekordy popularności.

Czytaj więcej

Jak wybrać odpowiednie kanały social media dla swojego biznesu?

opublikowano: 05 marzec 2024

Marketing w mediach społecznościowych to skuteczny sposób na dotarcie do docelowej grupy odbiorców, budowanie relacji i zwiększanie świadomości marki. Jak wybrać odpowiednie social media, aby dotrzeć do odbiorców Twojego biznesu i zrealizować cele sprzedażowe? Przedstawiamy kilka porad, które pomogą Ci zoptymalizować działania marketingowe w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej

Użytkownicy Generation Z – jak komunikować się z nowym pokoleniem?

opublikowano: 22 luty 2024

Skuteczna komunikacja z potencjalnymi klientami jest jednym z kluczowych elementów strategii marketingowej firm, które chcą zdobyć pozycję lidera i stale zwiększać sprzedaż swoich produktów. Jeśli grupą docelową Twojej marki jest pokolenie Z, które dorastało w erze cyfrowej, powinieneś wiedzieć, jak odpowiednio dopasować komunikację do tej wymagającej społeczności. Czym charakteryzuje się Generation Z? Jak prowadzić skuteczną komunikację z pokoleniem Z? Poznaj odpowiedzi na najważniejsze pytania!

Czytaj więcej

Trendy w social media na 2024 rok

opublikowano: 12 luty 2024

Nowe trendy w social media pojawiają się nie tylko w wyniku zmian, jakie zachodzą w obszarze wymagań i świadomości użytkowników. Wpływ na to mają też aktualizacje algorytmów oraz rozwój technologii cyfrowej – w tym oczywiście przewałkowanej już setki razy sztucznej inteligencji. Czy się nam to podoba, czy nie, środowisko mediów społecznościowych nieustannie się zmienia i do tych zmian musimy się dopasować. Czego spodziewać się w branży social media w 2024 roku? 

Czytaj więcej

Jak wykorzystywać GIF-y w marketingu w social media?

opublikowano: 15 styczeń 2024

GIF-y, czyli animowane obrazy składające się z kilku klatek, które automatycznie odtwarzają się w pętli. Ich siła w kontekście komunikacji online polega na szybkości przekazu informacji, zabawnej formie oraz zdolności przyciągania uwagi. To wszystko sprawia, że mogą być atrakcyjnym dodatkiem do strategii w social media. Jak wykorzystać ich potencjał, ożywić profil marki, a przy tym zachować spójność z jej wartościami i sposobem komunikacji? 

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    Należymy do:

    logo-sar-iab