Przejdź do

Reklama na TikToku – przewodnik od A-Z

opublikowano: 29 czerwiec 2023

TikTok błyskawicznie zdobył serca młodszych odbiorców, a dzięki swojej rosnącej popularności, trafił także w gusta nieco starszej audiencji, co zagwarantowało tej platformie znaczący skok liczby użytkowników w ostatnich latach. Niezwykłe zainteresowanie krótką formą video szczególnie wśród osób młodych sprawia, że TikTok stał się doskonałym kanałem komunikacji z tą grupą docelową. Korzystają z tego marki i firmy, czy to prowadząc własne profile, czy stosując oferowane przez chińską platformę opcje reklamowe.

To świetny moment, by zainteresować się możliwościami, które daje reklama na TikToku – szczególnie jeśli pragniesz dotrzeć do młodszych odbiorców, chociaż nie tylko!

Czytaj więcej

Czym jest Personal Branding?

opublikowano: 26 kwiecień 2023

Działania z zakresu personal brandingu to zarządzanie swoim wizerunkiem w taki sposób, by zaprezentować się w spójnej i atrakcyjnej formie – tworząc tym samym personal brand. To dosyć złożony proces, wymagający sumiennie zaplanowanych ruchów, świadomej komunikacji i, jak we wszystkich rodzajach marketingu, celnego określenia grupy docelowej.

Czy jednak to właśnie dla Ciebie personal branding może być furtką do nowych możliwości?

Czytaj więcej

Jak sprawdzić statystyki na TikToku?

opublikowano: 21 luty 2023

Monitorowanie statystyk na TikToku jest ważne dla osób, które chcą zwiększyć zasięgi i popularność swojego profilu, a także dla tych wykorzystujących aplikację do celów marketingowych. Dzięki śledzeniu danych można głębiej zrozumieć preferencje i potrzeby użytkowników oraz dostosować swoje treści. Przekonaj się, w jaki sposób podejrzeć pełne statystyki na TikToku.

Czytaj więcej

Skuteczne hashtagi na Instagramie – jak je dobierać, żeby mieć zasięgi?

opublikowano: 02 styczeń 2023

Hashtagi na Instagramie działają trochę jak wpisywanie słów w wyszukiwarkę internetową – pomagają nam znaleźć interesującą treść. Warto też jednak spojrzeć na nie z perspektywy twórcy… W końcu to dzięki nim, używanym w odpowiedni sposób, inny użytkownik może trafić na Twoje konto i zacząć je obserwować. Jak zatem używać hashtagów, aby zwiększać zasięgi i zdobywać nowych odbiorców?

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl