Przejdź do

Kopalnia wiedzy - Dla influwannabes

Influwannabes – jak przekształcić pasję do social mediów w karierę?

opublikowano: 04 sierpień 2023

Masz smykałkę do social mediów? Od zawsze interesował Cię świat influencerów? Teraz jest idealny czas na to, aby przekształcić swoją pasję w karierę i zacząć zarabiać jako twórca internetowy.

Pandemia koronawirusa, rozwój technologii, a także zmiany w trendach konsumenckich sprawiły, że działanie w sieci i rozbudowany profil z zaangażowaną społecznością są dziś na wagę złota. Ty też możesz dołączyć do grona osób, które robią to, co kochają, a przy tym czerpią niemałe korzyści finansowe.

Czytaj więcej

Profil grupowy na Instagramie

opublikowano: 19 lipiec 2023

Niedawno „w ręce” polskich użytkowników Instagrama trafiła nowa funkcja wspierająca budowanie społeczności online (początkowo dostępna była tylko w kilku krajach). Profil grupowy, bo o nim mowa, ma ułatwiać nawiązywanie relacji, umożliwiać dzielenie się swoimi przemyśleniami, a także pomagać markom w realizowaniu celów sprzedażowych czy wizerunkowych. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej o grupowym profilu na IG!

Czytaj więcej

Reklama na TikToku – przewodnik od A-Z

opublikowano: 29 czerwiec 2023

TikTok błyskawicznie zdobył serca młodszych odbiorców, a dzięki swojej rosnącej popularności, trafił także w gusta nieco starszej audiencji, co zagwarantowało tej platformie znaczący skok liczby użytkowników w ostatnich latach. Niezwykłe zainteresowanie krótką formą video szczególnie wśród osób młodych sprawia, że TikTok stał się doskonałym kanałem komunikacji z tą grupą docelową. Korzystają z tego marki i firmy, czy to prowadząc własne profile, czy stosując oferowane przez chińską platformę opcje reklamowe.

To świetny moment, by zainteresować się możliwościami, które daje reklama na TikToku – szczególnie jeśli pragniesz dotrzeć do młodszych odbiorców, chociaż nie tylko!

Czytaj więcej

Czym jest Personal Branding?

opublikowano: 26 kwiecień 2023

Działania z zakresu personal brandingu to zarządzanie swoim wizerunkiem w taki sposób, by zaprezentować się w spójnej i atrakcyjnej formie – tworząc tym samym personal brand. To dosyć złożony proces, wymagający sumiennie zaplanowanych ruchów, świadomej komunikacji i, jak we wszystkich rodzajach marketingu, celnego określenia grupy docelowej.

Czy jednak to właśnie dla Ciebie personal branding może być furtką do nowych możliwości?

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    Należymy do:

    logo-sar-iab