Instagram żyje tym, co estetyczne. Na tej platformie content jest spójny, harmonijny i nie może być odmienny od przemyślanej wizji. Właśnie to może przyciągnąć obserwatorów, którzy już od pierwszego wejrzenia zakochają się w tym, jak wygląda Twój profil. Może też sprawić, że potencjalny obserwator do Twojego profilu raczej nie wróci. Spójny feed, Przyciągający wzrok, to najlepszy sposób, by zatrzymać spojrzenia na dłużej.
Chociaż Instagram radzi sobie całkiem nieźle, a liderem w kategoriach wideo jest nadal YouTubie, to właśnie TikTok jest najbardziej angażującym medium społecznościowym. Według DataReportal, przegonił większych kolegów w najważniejszej kategorii – czasu spędzanego podczas korzystania z aplikacji SM. TikTok gromadzi przed ekranami mnóstwo osób i z pewnością są tam również Twoi odbiorcy. Warto przygotować więc dla nich coś wyjątkowego. Co powiesz na live? Poznaj nasz tutorial, jak zrobić live na TikToku!
Audyt social media daje pełny obraz efektów przyjętych w strategii mediów społecznościowych oraz wskazuje, w jaki sposób optymalizować działania, aby poprawić kluczowe wyniki. Pomaga w sprawdzeniu najważniejszych aspektów obecności Twojej firmy w kanałach społecznościowych. Audyt social mediów obejmuje m.in. wskaźniki wydajności oraz możliwości rozwoju kont. Jak powinien przebiegać kompleksowy audyt social media?
Reklamy na TikToku mogą przynieść wiele korzyści firmom i markom, w zależności od wyznaczonych celów marketingowych. Liczne grupy odbiorców po włączeniu popularnej aplikacji potrafią przez wiele godzin śledzić content ulubionych twórców. To idealna szansa, aby Twoje reklamy zostały zauważone przez większą grupę docelową. Jaki cel kampanii wybrać i na jakie rodzaje reklam warto się zdecydować?
Być albo nie być, oto jest pytanie – jak to powiedział Hamlet. Jeśli chodzi o social media, zdecydowanie być. Zwłaszcza jeśli zależy Ci na budowaniu świadomości marki i nawiązywaniu wartościowych relacji ze swoimi potencjalnymi klientami. Pamiętaj jednak, że sama obecność w mediach społecznościowych nie gwarantuje żadnych korzyści. Liczy się to, w jaki sposób zarządzasz tą obecnością oraz jak wygląda Twoja komunikacja z grupą docelową.
Poznaj 10 złotych zasad efektywnego prowadzenia social media, zastosuj je w praktyce i obserwuj, jak rosną Twoje zasięgi!
Instagram z typowej aplikacji społecznościowej wyewoluował do tak rozbudowanej formy, że z powodzeniem można na nim prowadzić profesjonalną działalność firmową lub influencer marketing. Od czego zacząć budowanie marki na Instagramie, jakie działania wykonywać i jakich narzędzi używać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz poniżej.