Automatyzacja działań w social media może zarówno pomóc, jak i zaszkodzić marce. Dlatego trzeba korzystać z niej z rozwagą, zwłaszcza że istotą platform społecznościowych są spontaniczne, naturalne interakcje. Kiedy warto postawić na automatyzację, a kiedy lepiej trzymać się od niej z daleka?
Twitter (X), jak wiele innych platform społecznościowych, początkowo służyć miał głównie w celach rozrywkowych. Obecnie, z ponad 500 milionami aktywnych użytkowników, nie jest już tylko miejscem do dzielenia się przemyśleniami i publikowania memów, a pełnym potencjału narzędziem marketingowym. Jak wykorzystać Twittera do efektywnej komunikacji z konsumentami?
Live streaming zajmuje prawie jedną czwartą światowego czasu oglądania (Blogging Wizard, 2023). Odbiorcy treści coraz częściej i chętniej konsumują wideo transmitowane na żywo, bo dzięki temu marka staje się dla nich bardziej autentyczna, a oni sami mogą angażować się w czasie rzeczywistym i szybko uzyskać odpowiedź na nurtujące pytanie.
Chcesz wdrożyć live streaming w swojej strategii marketingowej? Sprawdź, jak zacząć i na co zwrócić uwagę, aby zrobić to dobrze!
Mówią, że nie należy porównywać się do innych… Ale w marketingu ta zasada nie obowiązuje. Analiza konkurencji w social media to jeden z pierwszych kroków, jakie powinna wykonać marka, zanim zacznie planować własną strategię promocyjną. Na czym dokładnie polega i jak ją przeprowadzić? Przedstawiamy skuteczne techniki oraz przydatne narzędzia!
Platforma Pinterest, choć często traktowana po macoszemu, może zdziałać wiele dobrego w obszarze promocji Twojej firmy. Dzięki odpowiednio zoptymalizowanym pinom nie tylko przekierujesz uwagę użytkowników do swojej witryny internetowej, ale też zwiększysz sprzedaż i zbudujesz zaangażowaną społeczność. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak wykorzystać Pinterest w strategii marketingowej Twojej firmy!
Czy w ciągu ostatniego kwartału udało Ci się osiągnąć zamierzone cele marketingowe i biznesowe? Czy inwestycje finansowe i czasowe okazały się opłacalne? Czy warto kontynuować prowadzoną w social mediach strategię?
Jeśli nie jesteś w stanie odpowiedzieć na te pytania, prawdopodobnie nie skupiasz się odpowiednio na KPI, czyli kluczowych wskaźnikach efektywności. Pora to zmienić. Sprawdź, jakie dane warto śledzić w mediach społecznościowych, aby mieć pod kontrolą cały proces realizowania strategii!