Przejdź do

TRENDY Z TIKTOKA

Wiemy, że śledzenie aktualności na TikToku to spory challenge, dlatego stworzyliśmy narzędzie, dzięki któremu będziecie zawsze na bieżąco!

Trendomierz ma za zadanie ułatwić Wam tworzenie klikalnych treści i zapobiegnąć wyjście na boomera. Nasi eksperci stale monitorują TikToka i wyszukują ciekawe trendy, które możecie wykorzystać na swoich kanałach.

Poznaj nasz trendomierz i sprawdź, co właśnie podbija TikToka! 🔥

[TREND] You wouldn’t last an hour…

Kwiecień 2024

O co chodzi:

Twoja marka w przeszłości słynęła z produktu/reklamy, który/a był/a bardzo popularna? Takie wspomnienie idealnie nada się pod ten trend! Trend polega na odwołaniu się do przeszłości, z którą mamy dobre wspomnienia. Najlepiej sprawdzi się w formie karuzeli dwóch zdjęć – na pierwszym wstawiasz np. swoje selfie, a na drugim zdjęcie związane z wyżej wspomnianym produktem! Dodaj do tego napisy i gotowe!

    [TREND] Let me say I’m the biggest hater…

    Kwiecień 2024

    O co chodzi?

    Kojarzysz beef rapowych gigantów z USA Kendricka i Drake’a? Najnowsza piosenka Kendrick’a Lamara „EUPHORIA” bardzo spodobała się użytkownikom TikToka i zapoczątkowała nowy trend. Najlepiej sprawdzi się w formie karuzeli dwóch zdjęć. Na pierwszym można wstawić np. swoje zdjęcie z podpisem „LET ME SAY I’M THE BIGGEST HATER”, a na drugim zdjęcie np. składniku, który jest uznany za szkodliwy i nie znajdzie się go w Twoim produkcie (pełna dowolność) z podpisem „I HATE THE WAY THAT YOU WALK, THE WAY THAT YOU TALK, THE WAY THAT YOU DRESS”.

      [TREND] Sound of peace

      Kwiecień 2024

      O co chodzi?

      Robiliście ostatnio sporą promkę? Może wypuściliście produkt, który błyskawicznie zniknął z półek sklepów? Wykorzystaj to przy tym trendzie! Najlepiej sprawdzi się tutaj nagranie kogoś na łonie natury lub samego krajobrazu. W tle wstawiasz muzykę „SOUND OF PEACE”, a na filmiku umieszczasz podpis „JA JEDNOCZĄC SIĘ Z NATURĄ PO TYM JAK…” – w miejsce kropek wstaw wspomniane wyżej doświadczenie, np. „Ja jednocząca się z naturą po wydaniu połowy wypłaty na promce -50% xyz” lub „Ja jednoczący się z naturą po tym jak udało mi się upolować xyz w sklepie”. Trend ma podłoże komediowe, więc na spokojnie możesz użyć kuriozalnych przykładów!

        @sonyased5

        Since everyone said it was too much movement lol even wearing a @Kylie Jenner shirt 💯😉 #fyp #viral #kyliejenner

        ♬ Dile Austin Millz Remix - Austin Millz

        [TREND] Kylie Jenner Dance

        Marzec 2024

        O co chodzi:

        Kto powiedział, że nie potrafisz tańczyć jak Kylie Jenner? Video z tańczącą Kylie stało się viralem, który obiegł cały świat. Zainspirowało to wielu TikTokerów do odtworzenia jej tańca – tym bardziej, że to nic trudnego! Taniec Kylie jest na tyle prosty, że niektórzy nawet nie nazwaliby go tańcem. Oczywiście, TikTok podzielił się na dwa obozy – ten, który parodiował taniec Kylie i ten, który naprawdę starał się go odtworzyć. Niemniej, piosenka z oryginalnego filmiku stała się trendowa – niezależnie, czy nagrasz pod nią taniec Kylie, czy inny film, użycie jej powinno zwiększyć Twoje zasięgi.

          @moralestripletsss

          This took us so many tries 😭 DC:@☆icm_triplets☆

          ♬ original sound - GotDamIGottaGetIt

          [TREND] I like you just the way you are

          Marzec 2024

          O co chodzi:

          Nie macie pomysłu na TikToka ze swoimi znajomymi? Mega popularnym jest ten do piosenki „The Way I Are” Timbalanda, Keri Hilson i D.O.E. Głównym celem jest pokazanie dwóch osób na początku filmiku, a trzecia niespodziewanie „wjeżdża” na pierwszy plan, po czym wszyscy tańczą trendową choreografię! Jak to zawsze z trendami, ten też ma swoje warianty – niektórzy robili go solo, a niektórzy nagrywali pod tą piosenkę swojego tańczącego kota czy psa. Do wyboru, do koloru.

            [TREND] Blue Monday Trend

            Marzec 2024

            O co chodzi:

            Ten trend jest mega prosty, a bardzo popularny, nadal aktualny i można go wykorzystać na mnóstwo sposobów! Potrzebne są dwie osoby, które mają jakiś konflikt (nie musi być na serio). Chcecie pokazać, jak nigdy nie dogadujecie się w kwestii wyboru tego, co zamówicie do jedzenia? Albo może, jak wysyłasz swojej drugiej połówce TikToki, których nigdy nie ogląda? Jeśli tak, ten trend jest idealny dla Was! Ważne, żeby było relatable i z humorem.

              Kontakt

                Imię
                Nazwisko
                Adres email
                Opowiedz nam o swoim projekcie

                Tears of Joy Sp. z o.o.

                ul. Białostocka 22

                03-741 Warszawa

                 

                Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

                Należymy do:

                logo-sar-iab