Przejdź do
@eboberka

sory ale pieski na zawsze w moim sercu

♬ NOT THE SAME - MIÜ :*

[TREND] We are not the same

październik 2024

Ten trend polega na użyciu popularnego dźwięku i wskazaniu cechy lub powodu, który nas wyróżnia i czyni wyjątkowymi. Możemy korzystać z niego, aby pokazać swoje unikalne atuty – np. firma kosmetyczna może podkreślić, że wszystkie jej produkty są w 100% wegańskie: „We are not the same – nasze produkty są cruelty-free i przyjazne dla planety 🌱.” Z kolei marka technologiczna może wyróżnić swoje innowacyjne podejście: „We are not the same – nasze urządzenia napędza sztuczna inteligencja, która rozwija się razem z Tobą.”

    Kontakt

      Imię
      Nazwisko
      Adres email
      Opowiedz nam o swoim projekcie

      Tears of Joy Sp. z o.o.

      ul. Białostocka 22

      03-741 Warszawa

       

      Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

      Należymy do:

      logo-sar-iab