Przejdź do

TRENDY Z TIKTOKA

Wiemy, że śledzenie aktualności na TikToku to spory challenge, dlatego stworzyliśmy narzędzie, dzięki któremu będziecie zawsze na bieżąco!

Trendomierz ma za zadanie ułatwić Wam tworzenie klikalnych treści i zapobiegnąć wyjście na boomera. Nasi eksperci stale monitorują TikToka i wyszukują ciekawe trendy, które możecie wykorzystać na swoich kanałach.

Poznaj nasz trendomierz i sprawdź, co właśnie podbija TikToka! 🔥

[TREND] My favourite animal is…

Czerwiec 2024

W jakich momentach ludzie zachowują się jak ,,zwierzęta”? 🐨

Wszyscy wiemy, że TikTok porusza najbardziej ludzkie tematy, tak też jest w tym trendzie. Jeżeli chcesz, aby Twój profil był autentyczny, sięgnij do insightu od swoich klientów i podpisz go np. ,,My favorite animal is me, kiedy wypełniam koszyki produktami, na które mnie nie stać”. W tle wystarczy dodać filmik osoby lub sytuacji, którą opisujemy. 🥰

    @maxpreps

    Who has the most Aura at your school? 😎👀 (Via @𝙺𝒆𝓇𝓮𝘮 ) #aura #studentlife #highschool #aurapoints #funny

    ♬ original sound - maxpreps

    [TREND] Aura points

    Czerwiec 2024

    TikTok po raz kolejny rządzi się swoim własnym językiem, a my trzymamy rękę na pulsie. 💪

    Czym są aura points? Tyle ile masz punktów aury = tak bardzo jesteś cool. Cały trend polega na tym, że te punkty są albo przyznawane, albo odejmowane. W jaki sposób stracić aura points? Wystarczy, że zrobisz coś niestosowanego, głupiego, cringowego. Zyskujemy je natomiast za coś pozytywnego jak pomoc, czy umiejętności.

    Tymi dwoma popularnymi teraz słowami możesz dowolnie żonglować na swoich TikTokach. Wystarczy, że opiszesz, w jaki sposób jako marka zyskujesz lub tracisz swoje aura points, lub w jaki sposób Twoi klienci je zyskują aura points. Dobrym pomysłem będzie wykorzystanie slideshow i pokazanie czynności klientów, za które dostają określone punkty. 🤫

      [TREND] AI Dance

      Maj 2024

      Trend wykorzystujący AI i zdjęcie, gdzie taniec postaci ze zdjęcia zostaje wygenerowany przez sztuczną inteligencję na podstawie przesłanej fotki. Cała sztuka polega na dopasowaniu odpowiednio tekstu pod film tak, aby można było się z nim utożsamiać. Trend można wykorzystać na przykład do promowania ubrań przez dodanie napisu „POV: kiedy powinnaś się uczyć do sesji, ale robisz prywatny pokaz mody i ekscytujesz się nowym zamówieniem od….”

        @ispotpl

        Dzielimy się tajemną wiedzą 😎 Szczegóły w salonach stacjonarnych iSpot i na iSpot.pl 🥇 #iSpot #Apple #MacBookAir

        ♬ Chill Vibes - Tollan Kim

        [TREND] Często pytacie się mnie….

        Maj 2024

        Trend zaczynający się od zdania-haczyka, zwracającego uwagę odbiorcy. Zdanie „często pytacie mnie…” ma służyć utrzymaniu uwagi widza. Potem następuje zwrot akcji, ponieważ osoba występująca przyznaje, że zupełnie nie tak ma na imię, ale… ma do powiedzenia coś ciekawszego! Trend ma bardzo szerokie zastosowanie – po tytułowym zdaniu można komunikować dosłownie wszystko!

          @k_beauciara

          Tak właśnie to wygląda 😀 no nie da się opanować jak są takie promocje na koreańskie kosmetyki w Korei! #kbeauty #kbeautyskincare #koreanskiekosmetyki #korea #pielegnacja #oliveyoung #seoul #kbeautyskincare

          ♬ The von dutch remix w addison rae and a. g. cook - Charli XCX

          [TREND] Gdy ktoś mówi mi, żebym zwolnił/a z…

          Maj 2024

          Humorystyczny trend bazujący na rozmowie z kimś bliskim, kto twierdzi, że powinniśmy zwolnić z czymś, co kochamy. Na filmiku wykonujemy daną czynność w zwolnionym tempie, udając, że spełniamy prośbę.  Trend można wykorzystać do różnych branż, pokazując np. kupowanie dużej liczby kosmetyków, ubrań, słodyczy, dodatków do domu oraz pokazać przy okazji promowane produkty, czy usługi!

            Kontakt

              Imię
              Nazwisko
              Adres email
              Opowiedz nam o swoim projekcie

              Tears of Joy Sp. z o.o.

              ul. Białostocka 22

              03-741 Warszawa

               

              Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl