Przejdź do

TRENDY Z TIKTOKA

Wiemy, że śledzenie aktualności na TikToku to spory challenge, dlatego stworzyliśmy narzędzie, dzięki któremu będziecie zawsze na bieżąco!

Trendomierz ma za zadanie ułatwić Wam tworzenie klikalnych treści i zapobiegnąć wyjście na boomera. Nasi eksperci stale monitorują TikToka i wyszukują ciekawe trendy, które możecie wykorzystać na swoich kanałach.

Poznaj nasz trendomierz i sprawdź, co właśnie podbija TikToka! 🔥

@kukombo

just realized i haven’t done a transition trend in a whileee ib: @himynamesparis

♬ Beat Automotivo Tan Tan Tan Viral - WZ Beat

[TREND] Door Transition

Lipiec 2022

O co chodzi:

Trend, w którym pokazujemy swoje dwa skrajne oblicza, często ubrane w narrację dobra i zła.

Do nagrania wykorzystujemy framugę od drzwi. Po przejściu na drugą stronę stajemy się uosobieniem naszego alter ego.

Trend wykorzystywany najczęściej przy tiktokach makeup’owych oraz modowych, ale dzięki swojej elastyczności możliwy do użycia w każdej branży.

Wykorzystujemy do tego dźwięk „Beat Automotivo Tan Tan”.

    @jeleniewska

    Dreams come true🥹🫶🏻 @Selena Gomez 💗 #selenagomez

    ♬ Celebrate the Good Times - Mason

    [TREND] Odliczanie do…

    Czerwiec 2022

    O co chodzi:

    Tworzymy złożony materiał filmowy, by pokazać emocje towarzyszące nam podczas okresu oczekiwania do ważnego dla nas momentu.

    Możemy nagrywać z różną częstotliwością – raz dziennie lub co kilka godzin, aż do samego wydarzenia.

    Powstaje ciekawy efekt, gdzie obserwujemy zmieniające się reakcje twórcy. Widząc prawdziwe uczucia, takie jak ekscytacja, stres lub nawet strach, czujemy autentyczność materiału i identyfikujemy się z autorem. 

    Do tego trendu wykorzystujemy gotowy mix utworów z TikToka.

      [TREND] Jest 10/10 ale…

      Czerwiec 2022

      O co chodzi:

      Trend, w którym osoby zadają sobie pytania dotyczące oceny kogoś, kto „jest idealny, ale …” (tutaj pada zmienna, mająca wpłynąć na osąd). 

      Skala 10/10 dotyczy wyglądu. Osoba pytająca uważa więc, że ktoś jest bardzo atrakcyjny, ale robi coś dziwnego, czy posiada złą cechę. 

      Np.: Jest 10/10, ale nie lubi Tears of Joy…

      …od razu wiadomo, że 0/10 🙄

      Trend bardzo szybko zdobył popularność w Polsce, zarówno wśród zwykłych użytkowników, jak i marek. Poprzez łatwe przystosowanie pod każdy temat może zostać użyty w dowolnej branży. 

        [TREND] Plot Twist

        Czerwiec 2022

        O co chodzi:

        Trendu używamy w celu pokazania niespodziewanego zdarzenia lub wielkiej, życiowej zmiany. Często wykorzystywany przez marki, by zobrazować, jak wiele się u nich zmieniło (np. od początku założenia firmy).

        Za pomocą tego trendu przedstawiamy również sytuację, która z założenia miała być czymś wspaniałym, a skończyła się wielką klapą. 👎

        Świetny motyw do storytellingu, jeśli chcemy ubrać naszą historię w tiktokowy trend. Wydźwięk zależy tylko od tego, jak poprowadzimy narrację.

        Korzystamy z dźwięku „Engelbert Humperdinck – A Man Without Love”.

          [TREND] 2 Perspective Loop

          Maj 2022

          O co chodzi:

          Trend, w którym łączymy nagranie z dwóch różnych perspektyw w jedną pętlę. Najważniejszą kwestią jest odpowiednie ukrycie momentu, gdzie film się kończy. 

          Dzięki temu, że filmiki z automatu odtwarzają się w koło, możemy uzyskać efekt, w którym widz ogląda wideo kilka razy z rzędu. Dobrze wykonany materiał sprawia wrażenie, że coś jeszcze ma się wydarzyć i zachęca odbiorców do dłuższego pozostania na kanale.

          Jeden z najbardziej uniwersalnych motywów, co naszym zdaniem doskonale obrazuje załączony przykład. 😵

          Do trendu najczęściej wykorzystujemy dźwięk „XXXTENTACION – Look At Me (Instrumental)”.

            Kontakt

              Imię
              Nazwisko
              Adres email
              Opowiedz nam o swoim projekcie

              Tears of Joy Sp. z o.o.

              ul. Białostocka 22

              03-741 Warszawa

               

              Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

              Należymy do:

              logo-sar-iab