InstaStories to doskonałe miejsce do prowadzenia działań marketingowych. Statystyki sugerują, że relacje częściej i chętniej niż tradycyjne posty przeglądane są przez obserwatorów. Trzeba jednak wiedzieć, jak je tworzyć, aby wyróżnić się wśród konkurencji – w końcu inni też dostrzegają ich potencjał. Sposobem na to jest na przykład dodanie ciekawego tła na instastory. Jak to zrobić? Zobacz!
Czytaj również: Czym jest InstaStory?
Jednolite tło do relacji na Instagramie
Dodawanie tła do instastory jest bardzo proste. Można to zrobić na dwa sposoby.
1 sposób
- Wejdź na swoje konto i rozpocznij tworzenie relacji.
- Zrób zdjęcie czegokolwiek, następnie kliknij ikonę trzech kropek w prawym górnym rogu ekranu.
- Wybierz opcję Rysuj.
- Na samym dole pojawią się kolory do wyboru. Kliknij ten, który Ci się podoba, następnie przytrzymaj palcem ekran.
Tło zmieni się na wybrany przez Ciebie kolor. Teraz możesz dodać tekst lub inny element, a następnie opublikować przygotowaną relację.
2 sposób
- Wejdź na swoje konto i rozpocznij tworzenie relacji.
- Po lewej stronie ekranu kliknij ikonę przedstawiająca wielką i małą literę A (“Aa”).
- Dodaj tekst, gif lub naklejkę, a następnie kliknij symbol trzech kropek i wybierz opcję Rysuj (tak jak poprzednio).
- Wybierz kolor i przytrzymaj przez chwile ekran. Gotowe!
Tło na instastory w formie zdjęcia
Tło do relacji na Instagramie może mieć również formę zdjęcia czy ciekawej grafiki (np. z logo firmy). Wystarczy umieścić wcześniej przygotowany materiał na urządzeniu mobilnym, a następnie dodać je przy tworzeniu relacji jak zwykłe zdjęcie. Teraz na grafice możesz umieścić tekst, naklejkę, gif czy nawet link do strony internetowej.
Zdjęcie można również przykryć kolorowym, półprzeźroczystym filtrem. Wystarczy po kliknięciu opcji Rysuj użyć drugiego od lewej pisaka (podświetlacza), wybrać kolor, a następnie przytrzymać ekran.
Dodawanie tła do instastory – dlaczego warto?
Stories na Instagramie pozwala budować silniejszą relację z odbiorcami. Tam można pozwolić sobie na więcej i wykazać się kreatywnością. Trzeba pamiętać, że użytkownicy chętniej „konsumują” treści w formie grafik, wideo czy właśnie relacji – zwłaszcza jeśli zwracają one uwagę i są po prostu atrakcyjne wizualnie. Dlatego, zamiast kolejny raz dodawać biały tekst na czarnym tle, zaserwuj swoim obserwatorom coś przyciągającego uwagę kolorem lub ciekawą grafiką.