Threads to aplikacja, która pozwala komunikować się w bardziej osobisty sposób niż inne platformy. Jest doskonałym połączeniem świata Instagrama, gdzie nacisk kładzie się głównie na warstwę wizualną, ze sferą contentową. Doskonale nadaje się do rozmów z bliskimi znajomymi i nawiązywania nowych relacji. Ze względu na swoją formę, często bywa nazywana główną konkurencją portalu X, należącego do Elona Muska. Czy Threads to rewolucja w mediach społecznościowych?
Platforma YouTube jest kluczowym elementem marketingu cyfrowego dla milionów marek. Filmy doskonale przyciągają uwagę widzów i angażują ich na tyle, aby mogli zapamiętać przesłanie danego brandu. Są także niezwykle skuteczne w generowaniu i wspieraniu konwersji, umacnianiu widoczności w wyszukiwarkach i budowaniu społeczności. Jak działają algorytmy YouTube i co zrobić, żeby zwiększyć liczbę wyświetleń treści wideo?
W dzisiejszym świecie milionów marek i komunikatów reklamowych bardzo trudno wyróżnić się i zapaść w pamięć użytkowników. Jaki przyjąć kierunek działań? Jak stworzyć strategię komunikacji, która przyniesie Twojej firmie rozpoznawalność? Z artykułu dowiesz się, co powinna zawierać dobra strategia komunikacji marki oraz jak skutecznie wdrożyć ją w praktyce, aby osiągnąć zamierzone cele i zbudować silną więź z klientami.
Już od kilku lat specjaliści od marketingu jak mantrę powtarzają hasło: „content is king”. To sformułowanie po raz pierwszy pojawiło się w 1996 r. w eseju Billa Gatesa, który podkreślał rosnącą rolę treści w Internecie, a także ich wpływ na sukces marki w sieci. Czy content marketing jest dziś nadal kluczem do serc, a przede wszystkim portfeli klientów?
Starannie opracowana strategia marketingowa jest fundamentem działalności biznesowej i nie tylko. Przedsiębiorstwa i inne organizacje działające bez strategii marketingowej przypominają okręty bez nawigacji. Dryfowanie w losowych kierunkach rzadko prowadzi do celu, a tym bardziej nie pozwala na jego osiągnięcie najbardziej optymalnym kursem. Przygotowanie strategii marketingowej poprzedza uzyskanie wyznaczonych celów, takich jak zwiększenie sprzedaży, budowa świadomości marki wśród przedstawicieli grupy docelowej czy wprowadzanie nowego produktu na rynek.
Influencer marketing może wydawać się stosunkowo świeżym narzędziem w branży reklamowej, które na dobre rozwinęło się w ciągu ostatniej dekady. Nic bardziej mylnego – angażowanie znanej postaci, by wypromować dany produkt lub markę wśród konkretnej grupy odbiorców było znaną techniką od dawna, a zmienił się przede wszystkim kanał promocji. Niegdyś twarze i sylwetki celebrytów zachęcały nas do zakupów z ekranu telewizora lub billboardów. Dziś branżę tę w dużej mierze zdominował social media marketing, zaś popularnych aktorów, muzyków czy sportowców zastępują influencerzy – często cieszący się największym zaufaniem wśród przedstawicieli odpowiedniej grupy docelowej – młodych użytkowników internetu.