Video marketing to, jak sama nazwa wskazuje, marketing w formie video, czyli krótszych bądź dłuższych filmów pokazujących produkty, usługi, życie firmy czy budujących markę osobistą.
Popularność takich platform jak TikTok czy rosnące znaczenie rolek na Instagramie jasno pokazuje, że to właśnie w formacie video...
„Jeden obraz wart jest więcej niż tysiąc słów” – to znane powiedzenie nabiera szczególnego znaczenia w kontekście YouTube, gdzie miniaturka filmu często decyduje o jego sukcesie lub porażce. W gąszczu setek, a nawet tysięcy materiałów filmowych, to właśnie atrakcyjna i intrygująca miniaturka jest pierwszym lub często jedynym elementem, który przyciąga wzrok potencjalnego widza. Co zrobić, aby miniaturka zachęciła nowych odbiorców do obejrzenia Twojego video na YouTube?
Grywalizacja sprawia, że wszelkie zadania mogą być znacznie przyjemniejsze i bardziej skuteczne. Od zwiększania sprzedaży wśród istniejących klientów, przez wzmacnianie lojalności, aż po wykorzystanie w wewnętrznych procesach organizacji. Grywalizacja w biznesie i marketingu stale zyskuje popularność. Na czym polega grywalizacja? Z artykułu dowiesz się, jak firmy czerpią z jej zasad i dlaczego warto wdrożyć grywalizację w swojej firmie.
Treści wizualne odgrywają istotną rolę w świecie mediów społecznościowych. To one przyciągają uwagę i sprawiają, że Twoja marka może wyróżnić się od innych i zostać zapamiętana.
Aby kreacje jak najlepiej wywiązywały się ze swoich zadań, powinny być nie tylko interesujące, ale też odpowiednio wyświetlać się na różnych urządzeniach. Jakie rozmiary zdjęć czy grafik na Facebooku będą więc odpowiednie w 2024 r.?
Jednym z kluczowych sposobów dotarcia do nowych widzów na TikToku są hashtagi. Podobnie jak na innych platformach społecznościowych, hashtagi na TikToku pozwalają kategoryzować treści i odkrywać interesujące użytkownika kategorie. Co musisz wiedzieć o hashtagach na TikToku w 2025 roku?
W czasach, kiedy wszystkie artykuły zaczynają się od sformułowania „w czasach”, a każde słowo w nagłówku zasługuje na wielką literę, pośmiejmy się jeszcze trochę z treści generowanych przez AI. To jeden z tych trendów, który w 2024 roku miał się naprawdę dobrze. Nic nie wnosił, ale tak to czasem z trendami bywa. I chociaż artificial intellingence ma się dobrze, nigdzie się nie wybiera, a nawet zakłada wygodne kapcie i szlafrok ze swoimi inicjałami, moim zdaniem w roku 2025 w końcu nauczymy się z nią współpracować. Trzymajcie kciuki! Zanim jednak przejdę do roli Kasandry, skupmy się na tym, co było. Z czym zostawia nas rok 2024 i co będzie ważne w 2025?