MENU

Kopalnia wiedzy.

Kopalnia wiedzy to miejsce, w którym merytorycznie piszemy o influencer marketingu, trendach, strategiach oraz kreacjach z zakresu digital i social media. Dokopujemy się do tajników marketingu internetowego po to, aby dzielić się wiedzą ze wszystkimi czytelnikami nowej generacji.

Jak zarządzać komunikacją w mediach społecznościowych?

Dobrze zaplanowana strategia komunikacji jest dla nas kompasem służącym do poruszania się w social mediach. Kompas ma jednak to do siebie, że wskazuje tylko kierunek, a sam kurs trzeba już korygować. Podobnie jak sam projekt komunikacji nie gwarantuje nam powodzenia. Taką komunikację trzeba później skutecznie prowadzić i modyfikować tak, aby była możliwie ściśle dopasowana do naszych odbiorców. W tym artykule dowiesz się, na co zwrócić uwagę podczas zarządzania komunikacją w social mediach.

Grupy docelowe dla kampanii w social media – krótki poradnik dla początkujących

Persony i grupy docelowe to jedno z podstawowych narzędzi marketingowych. Są fundamentem skutecznego działania w social mediach i tworzenia kampanii reklamowych. Dostarczają one danych, dzięki którym będziesz mógł tak dopasować kampanię, aby skutecznie dotrzeć do odpowiednich odbiorców.

5 narzędzi do zarządzania komunikacją w social mediach

Jeśli chcesz efektywnie prowadzić profile firmowe, to prędzej czy później zetkniesz się z narzędziami do zarządzania komunikacją. Ich wybór może być trudny – jest ich niemało i różnią się od siebie cenami, funkcjami i stopniem zaawansowania. W tym artykule zaproponujemy Ci 5, od których warto zacząć.

Jak reagować na negatywne komentarze w social mediach?

Prowadząc profile w social mediach, spotykamy się nie tylko z przychylnością, ale także z negatywnymi emocjami, ocenami czy po prostu niezadowoleniem z naszych usług. Jak się zachować w takich sytuacjach i reagować na negatywne komentarze w social mediach?

 

5 wskazówek, jak promować firmę w social mediach

Korzystając z social mediów, można nie tylko przyjemnie i pożytecznie spędzić czas, ale także efektywnie promować markę i firmę. Formy tej promocji w dużej mierze zależą od charakteru firmy, ale sama istota jej prowadzenia i komunikacji jest uniwersalna. W jaki więc sposób promować firmę w social mediach? Poznaj pięć przydatnych wskazówek!

Komunikacja w Social Mediach: 10 reguł kodeksu Social Media Ninja

Czyli rzecz o tym, czego unika prawdziwy Social Media Ninja podczas komunikacji w internecie.

Copyright 2020 Tears of Joy Sp. z o.o.. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z polityką prywatności.

    Odbierz nagrodę

    Uzupełnij poniższy formularz, a wyślemy Ci mały podarunek.

    Twoje dane są bezpieczne.

      Formularz kontaktowy:

      Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

      Twoje dane są bezpieczne.

        Formularz kontaktowy:

        Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

        Twoje dane są bezpieczne.