MENU

Kopalnia wiedzy.

Kopalnia wiedzy to miejsce, w którym merytorycznie piszemy o influencer marketingu, trendach, strategiach oraz kreacjach z zakresu digital i social media. Dokopujemy się do tajników marketingu internetowego po to, aby dzielić się wiedzą ze wszystkimi czytelnikami nowej generacji.

Jak poprawić efektywność Twoich działań w social mediach?

Social media są dla marki w Internecie tym, czym koło dla samochodu – niby da się jeździć bez jednego, ale daleko się nie zajedzie. Podobnie jak na słabo napompowanym – a takim słabo napompowanym kołem mogą być nieefektywnie prowadzone działania social media. Jak zatem poprawić ich efektywność i zrobić audyt social media?

Social event marketing – jak stworzyć wydarzenie branżowe, które porwie tłumy? 

Mówi się, że w rozwoju lepszym rozwiązaniem jest ewolucja zamiast rewolucji. Ta zasada świetnie sprawdza się w działaniu social mediów: co pewien czas widzimy jakieś drobne, ale widoczne zmiany. Social event marketing to następny krok event marketingu.

Social Ads – jak wykorzystać potencjał mediów w tworzeniu płatnej reklamy

Mówi się, że w rozwoju lepszym rozwiązaniem jest ewolucja zamiast rewolucji. Ta zasada świetnie sprawdza się w działaniu social mediów: co pewien czas widzimy jakieś drobne, ale widoczne zmiany.

Podsumowanie roku 2019 – największe zmiany w social mediach

Mówi się, że w rozwoju lepszym rozwiązaniem jest ewolucja zamiast rewolucji. Ta zasada świetnie sprawdza się w działaniu social mediów: co pewien czas widzimy jakieś drobne, ale widoczne zmiany. Oczywiście nie zawsze są one dobrze odbierane przez użytkowników i po niektórych z nich nie ma już śladu. Jak więc zmieniały się social media w mijającym właśnie roku, z czego wynikają te zmiany i które zostały przyjęte najlepiej?

Influencer marketing czy reklama display? – jak skutecznie promować swoją markę

Reklama display, czyli banery reklamowe w Internecie, są jak telezakupy – niby wszyscy ich nie lubią, ale od początku Internetu cały czas mają się dobrze.

Instagram ukrywa liczbę polubień. Czy jest się czego bać?

W lipcu 2019 roku Instagram wprowadził w życie wielki eksperyment: ukrycie liczby polubień. Tak duża zmiana jest oczywiście wprowadzana stopniowo – w wybranych krajach i na wybranych kontach. Od kilku dni jest testowana również na niektórych kontach w Polsce. Czy mamy się czego bać w związku z tak daleko idącą zmianą i jak może ona wpłynąć na działalność influencerów?

Copyright 2019 Tears of Joy Sp. z o.o.. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z polityką prywatności.

Odbierz nagrodę

Uzupełnij poniższy formularz, a wyślemy Ci mały podarunek.

Twoje dane są bezpieczne.

Formularz kontaktowy:

Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

Twoje dane są bezpieczne.

Formularz kontaktowy:

Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

Twoje dane są bezpieczne.