MENU

Kopalnia wiedzy.

Kopalnia wiedzy to miejsce, w którym merytorycznie piszemy o influencer marketingu, trendach, strategiach oraz kreacjach z zakresu digital i social media. Dokopujemy się do tajników marketingu internetowego po to, aby dzielić się wiedzą ze wszystkimi czytelnikami nowej generacji.

5 narzędzi do zarządzania komunikacją w social mediach

Jeśli chcesz efektywnie prowadzić profile firmowe, to prędzej czy później zetkniesz się z narzędziami do zarządzania komunikacją. Ich wybór może być trudny – jest ich niemało i różnią się od siebie cenami, funkcjami i stopniem zaawansowania. W tym artykule zaproponujemy Ci 5, od których warto zacząć.

Jak reagować na negatywne komentarze w social mediach?

Prowadząc profile w social mediach, spotykamy się nie tylko z przychylnością, ale także z negatywnymi emocjami, ocenami czy po prostu niezadowoleniem z naszych usług. Jak się zachować w takich sytuacjach i reagować na negatywne komentarze w social mediach?

 

5 wskazówek, jak promować firmę w social mediach

Korzystając z social mediów, można nie tylko przyjemnie i pożytecznie spędzić czas, ale także efektywnie promować markę i firmę. Formy tej promocji w dużej mierze zależą od charakteru firmy, ale sama istota jej prowadzenia i komunikacji jest uniwersalna. W jaki więc sposób promować firmę w social mediach? Poznaj pięć przydatnych wskazówek!

Komunikacja w Social Mediach: 10 reguł kodeksu Social Media Ninja

Czyli rzecz o tym, czego unika prawdziwy Social Media Ninja podczas komunikacji w internecie.

Jak samodzielnie zrobić audyt social mediów?

Założyliśmy nasze profile w social media. Świetnie nam idzie, pojawiają się fani i followersi, są komentarze i zaangażowanie. Wszystko jest dobrze… do momentu, w którym przestają one spełniać swoje zadanie i stoją w miejscu. Teoretycznie wszystko robimy dobrze, a mimo to „nie idzie”. Jest to najwyższy czas, aby zrobić audyt naszych profili w social mediach. Na szczęście można go przeprowadzić samodzielnie. Jak to zrobić?

Jak prowadzić social media – poradnik początkującego

Skuteczne prowadzenie social mediów nigdy nie jest dziełem przypadku ani szczęścia. Nie wystarczy także sama intuicja, choć na początku naszej obecności w social mediach może się tak wydawać. Jeśli zależy nam na skutecznych w social mediach, to powinniśmy wiedzieć, na czym polega ich prowadzenie. Poniżej wyjaśniamy, jak zacząć prowadzić social media, aby robić to skutecznie i żeby stworzyć fundamenty pod budowę profesjonalnego kanału Social Media (SM).

Copyright 2020 Tears of Joy Sp. z o.o.. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z polityką prywatności.

Odbierz nagrodę

Uzupełnij poniższy formularz, a wyślemy Ci mały podarunek.

Twoje dane są bezpieczne.

Formularz kontaktowy:

Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

Twoje dane są bezpieczne.

Formularz kontaktowy:

Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

Twoje dane są bezpieczne.