MENU

Kopalnia wiedzy.

Kopalnia wiedzy to miejsce, w którym merytorycznie piszemy o influencer marketingu, trendach, strategiach oraz kreacjach z zakresu digital i social media. Dokopujemy się do tajników marketingu internetowego po to, aby dzielić się wiedzą ze wszystkimi czytelnikami nowej generacji.

Podsumowanie roku 2019 – największe zmiany w social mediach

Mówi się, że w rozwoju lepszym rozwiązaniem jest ewolucja zamiast rewolucji. Ta zasada świetnie sprawdza się w działaniu social mediów: co pewien czas widzimy jakieś drobne, ale widoczne zmiany. Oczywiście nie zawsze są one dobrze odbierane przez użytkowników i po niektórych z nich nie ma już śladu. Jak więc zmieniały się social media w mijającym właśnie roku, z czego wynikają te zmiany i które zostały przyjęte najlepiej?

Influencer marketing czy reklama display? – jak skutecznie promować swoją markę

Reklama display, czyli banery reklamowe w Internecie, są jak telezakupy – niby wszyscy ich nie lubią, ale od początku Internetu cały czas mają się dobrze.

Instagram ukrywa liczbę polubień. Czy jest się czego bać?

W lipcu 2019 roku Instagram wprowadził w życie wielki eksperyment: ukrycie liczby polubień. Tak duża zmiana jest oczywiście wprowadzana stopniowo – w wybranych krajach i na wybranych kontach. Od kilku dni jest testowana również na niektórych kontach w Polsce. Czy mamy się czego bać w związku z tak daleko idącą zmianą i jak może ona wpłynąć na działalność influencerów?

Jak Influencerzy odmienili oblicze komunikacji marketingowej?

Influencer marketing” i „influencer” to jedne z najczęściej odmienianych fraz we współczesnym marketingu, ponieważ bardzo mocno w tej branży namieszali. Czy rzeczywiście influencerzy wnieśli komunikację marketingową (i marketing w ogóle) na zupełnie inny poziom? Na czym polega ten fenomen i co należy wiedzieć o influencerach?

Jak owocnie współpracować z influencerem

Influencer marketing jeszcze kilka lat temu był postrzegany z dużym dystansem i kojarzony z domorosłymi szafiarkami, które za wysłanie kilku ubrań były gotowe zrobić całą kampanię wpisów. Jednak jak wiadomo, w marketingu kilka lat to cała epoka, czasem nawet i dwie. Influencer marketing również dorósł i z niesfornego dziecka stał się pełnoletnim, dojrzałym obszarem marketingu z ogromnymi budżetami i kampaniami. Jak zatem rozpocząć współpracę z influencerem, aby była ona efektywna i przyjemna?

Ile kosztuje współpraca z influencerem?

Zakładając własną firmę, warto pomyśleć o różnorodnych rozwiązaniach logistycznych, dzięki którym klienci, potrzebujący danego produktu, będą chcieli wybrać właśnie nasz brand spośród innych, konkurencyjnych marek. W dzisiejszych czasach odpowiednia strategia marketingowa to podstawa sukcesu.

Copyright 2020 Tears of Joy Sp. z o.o.. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z polityką prywatności.

Odbierz nagrodę

Uzupełnij poniższy formularz, a wyślemy Ci mały podarunek.

Twoje dane są bezpieczne.

Formularz kontaktowy:

Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

Twoje dane są bezpieczne.

Formularz kontaktowy:

Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

Twoje dane są bezpieczne.