MENU

Kopalnia wiedzy.

Kopalnia wiedzy to miejsce, w którym merytorycznie piszemy o influencer marketingu, trendach, strategiach oraz kreacjach z zakresu digital i social media. Dokopujemy się do tajników marketingu internetowego po to, aby dzielić się wiedzą ze wszystkimi czytelnikami nowej generacji.

Jak owocnie współpracować z influencerem

Influencer marketing jeszcze kilka lat temu był postrzegany z dużym dystansem i kojarzony z domorosłymi szafiarkami, które za wysłanie kilku ubrań były gotowe zrobić całą kampanię wpisów. Jednak jak wiadomo, w marketingu kilka lat to cała epoka, czasem nawet i dwie. Influencer marketing również dorósł i z niesfornego dziecka stał się pełnoletnim, dojrzałym obszarem marketingu z ogromnymi budżetami i kampaniami. Jak zatem rozpocząć współpracę z influencerem, aby była ona efektywna i przyjemna?

Ile kosztuje współpraca z influencerem?

Zakładając własną firmę, warto pomyśleć o różnorodnych rozwiązaniach logistycznych, dzięki którym klienci, potrzebujący danego produktu, będą chcieli wybrać właśnie nasz brand spośród innych, konkurencyjnych marek. W dzisiejszych czasach odpowiednia strategia marketingowa to podstawa sukcesu.

Sześć! rzeczy, które musisz wiedzieć o Influencer Marketingu

Koniec Influencer Marketingu ogłaszano już wielokrotnie. Niezależnie jednak od ilości powstałych teorii, pewne jest, że Influencer Marketing na dobre wszedł do kanonu działań marketingu online.

Jaką moc ma influencer marketing?

Marketing, w którym główną rolę odgrywają influencerzy, pozwala uzyskać coraz lepsze efekty w kampaniach reklamowych. Dotarcie do odbiorców poprzez liderów opinii pozwala nie tylko zwiększać świadomość marki, ale także wzbudzać zaufanie i ostatecznie przekonać do zakupu.

Influencer marketing – czy warto podjąć współpracę z influencerem?

Wzbudza zaufanie i wpływa na opinie innych. Kiedy poleca jakieś produkty, ich sprzedaż zwiększa się tak, że magazyny zostają z nich wyczyszczone.

Jak wykrywać fejkowe konta na Instagramie

 Influencer marketing to skuteczny sposób na wypromowanie swoich produktów i usług. Jednak brak doświadczenia i wiedzy w zakresie współpracy z influencerami może ich sporo kosztować. Co jeśli okaże się, że twórca internetowy z dużymi zasięgami zgromadził wokół swojego profilu większość fałszywych kont? Jak upewnić się, że reklama dotrze do prawdziwych użytkowników?

Copyright 2020 Tears of Joy Sp. z o.o.. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z polityką prywatności.

    Odbierz nagrodę

    Uzupełnij poniższy formularz, a wyślemy Ci mały podarunek.

    Twoje dane są bezpieczne.

      Formularz kontaktowy:

      Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

      Twoje dane są bezpieczne.

        Formularz kontaktowy:

        Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

        Twoje dane są bezpieczne.