Przejdź do

Kopalnia wiedzy - Kopalnia wiedzy

Produkcja video w Digital Marketingu: Kluczowe elementy do stworzenia angażujących treści

opublikowano: 25 sierpień 2023

Digital Marketing, zwany także marketingiem cyfrowym, zakłada wykorzystywanie do promocji swoich usług i produktów kanałów cyfrowych – nie tylko Internetu, ale także telewizji i radia. Ze względu na dynamiczną ewolucję wspomnianych mediów, działania digital marketerów także muszą błyskawicznie dostosowywać się do nowych warunków. Boom na treści video sprawił, że preferencje i wymagania odbiorców również uległy zmianie i, by skutecznie prowadzić szeroko pojęte działania Digital Marketingu, trzeba przygotować angażujący content wysokiej jakości. Czym kierować się, by Twoje video przyciągało uwagę i skutecznie wypełniało stawiane przed nim zadania? 

 

Czytaj więcej

Monitorowanie mediów społecznościowych – do czego może się przydać?

opublikowano: 24 sierpień 2023

W erze cyfrowej, gdzie każde kliknięcie, lajk i udostępnienie ma znaczenie, media społecznościowe stały się nie tylko platformą dla interakcji, ale też barometrem opinii publicznej. Nie możemy już ignorować ich mocy i wpływu na opinie, marki i zachowania konsumenckie. Monitorowanie mediów społecznościowych stało się niezbędne dla każdej firmy, która pragnie być o krok przed konkurencją i wiedzieć, co naprawdę myśli o niej jej odbiorca. Ale jak to robić skutecznie? Jakie narzędzia wybrać, a jakie pułapki unikać? Zapraszamy do lektury.

Czytaj więcej

5 Skutecznych technik płatnego promowania w mediach społecznościowych

opublikowano: 09 sierpień 2023

Dzięki możliwościom oferowanym przez media społecznościowe, proces promowania własnej firmy wzbogacił się o liczne opcje, dzięki którym łatwo i intuicyjnie dotrzesz do nowych odbiorców. Wiele firm czyni to w sposób organiczny, prowadząc firmowe profile i starając się zachęcić użytkowników social mediów do interakcji. Ta formuła z czasem może się wyczerpać, dlatego portale zachęcają do płatnych form promocji – działających szybciej i skuteczniej. Jakie techniki wykorzystywać, by rozpropagować swój brand i nie przepalić firmowego budżetu? Oto 5 propozycji!

Czytaj więcej

Influwannabes – jak przekształcić pasję do social mediów w karierę?

opublikowano: 04 sierpień 2023

Masz smykałkę do social mediów? Od zawsze interesował Cię świat influencerów? Teraz jest idealny czas na to, aby przekształcić swoją pasję w karierę i zacząć zarabiać jako twórca internetowy.

Pandemia koronawirusa, rozwój technologii, a także zmiany w trendach konsumenckich sprawiły, że działanie w sieci i rozbudowany profil z zaangażowaną społecznością są dziś na wagę złota. Ty też możesz dołączyć do grona osób, które robią to, co kochają, a przy tym czerpią niemałe korzyści finansowe.

Czytaj więcej

Profil grupowy na Instagramie

opublikowano: 19 lipiec 2023

Niedawno „w ręce” polskich użytkowników Instagrama trafiła nowa funkcja wspierająca budowanie społeczności online (początkowo dostępna była tylko w kilku krajach). Profil grupowy, bo o nim mowa, ma ułatwiać nawiązywanie relacji, umożliwiać dzielenie się swoimi przemyśleniami, a także pomagać markom w realizowaniu celów sprzedażowych czy wizerunkowych. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej o grupowym profilu na IG!

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl