Niedawno „w ręce” polskich użytkowników Instagrama trafiła nowa funkcja wspierająca budowanie społeczności online (początkowo dostępna była tylko w kilku krajach). Profil grupowy, bo o nim mowa, ma ułatwiać nawiązywanie relacji, umożliwiać dzielenie się swoimi przemyśleniami, a także pomagać markom w realizowaniu celów sprzedażowych czy wizerunkowych. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej o grupowym profilu na IG!
Z Instagrama w Polsce korzysta około 10 mln użytkowników (Digital Poland, 2023), co czyni go niezwykle wpływową platformą w polskiej części Internetu. To właśnie tam można obserwować życie i twórczość najpopularniejszych osób i influencerów, z milionowymi zasięgami. Jak wygląda ranking TOP 10 osób z największymi zasięgami na Insta w 2023 roku?
TikTok błyskawicznie zdobył serca młodszych odbiorców, a dzięki swojej rosnącej popularności, trafił także w gusta nieco starszej audiencji, co zagwarantowało tej platformie znaczący skok liczby użytkowników w ostatnich latach. Niezwykłe zainteresowanie krótką formą video szczególnie wśród osób młodych sprawia, że TikTok stał się doskonałym kanałem komunikacji z tą grupą docelową. Korzystają z tego marki i firmy, czy to prowadząc własne profile, czy stosując oferowane przez chińską platformę opcje reklamowe.
To świetny moment, by zainteresować się możliwościami, które daje reklama na TikToku – szczególnie jeśli pragniesz dotrzeć do młodszych odbiorców, chociaż nie tylko!
Blogosfera, podobnie jak inne zakątki polskiego Internetu, nie uchroniła się od kryzysów wizerunkowych, wpadek czy wtop, które wzbudziły zagorzałą dyskusję i naraziły autorów, influencerów czy całe marki na krytykę. Sprawdź 10 wpadek polskich blogerów.
Jak się zabrać za realizację kampanii influencerskiej po otrzymaniu maila z propozycją współpracy? Jak wygląda jej przebieg? Na co zwrócić szczególną uwagę? Co zrobić, żeby zminimalizować ilość poprawek? Odpowiedzi znajdziesz podczas 5-minutowej lektury niniejszego artykułu.
Zaczynasz przygodę ze swoim prywatnym blogiem lub zamierzasz w ten sposób promować markę, za którą odpowiadasz? Poznaj listę ciekawych narzędzi, które pomogą Ci w tworzeniu atrakcyjnych treści i przyciąganiu do nich odbiorców!