Serwisy społecznościowe zacięcie walczą o uwagę i lojalność użytkowników. Gdy jedna aplikacja wprowadza nową funkcję, po pewnym czasie jest ona dostępna także u konkurencji. Tak właśnie było w przypadku odpowiadania na komentarze za pomocą wideo, którą znamy z TikToka. Od 15 września taką możliwość mają również twórcy na YouTube. Jak z niej korzystać?
Jakieś czas temu UOKiK opublikował rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych i współprac w mediach społecznościowych. Stosowanie się do najnowszych zasad ma uchronić influencerów przed konsekwencjami prawnymi, jakie grożą za wprowadzanie obserwatorów w błąd. W poniższym wpisie zebraliśmy wszystkie najważniejsze informacje na ten temat. Jesteś influencerem? Sprawdź koniecznie!
Przy rejestracji konta na Facebooku, Instagramie czy TikToku, każdy użytkownik zobowiązany jest do zaakceptowania regulaminu i polityki serwisu. Logując się pierwszy raz, zgadzamy się na ich przestrzeganie. Niestety niewiele osób czyta warunki, do których zobowiązuje się stosować. I właśnie to prowadzi do blokady konta, która nie pozwala na zalogowanie lub ogranicza niektóre funkcje. Warto zatem wiedzieć, na co uważać, korzystając z popularnych portali społecznościowych.
Facebook to portal społecznościowy, z którego korzystają miliardy użytkowników. Publikując treści, trzeba się liczyć z tym, że będą dostępne dla innych. Można jednak zadbać o swoją prywatność i za pomocą ustawień ukryć posty oraz informacje lub sprawić, że będą widoczne tylko dla wybranych osób. Jak zadbać o prywatność na Facebooku? Jakie są dostępne opcje? Sprawdź koniecznie!
Social media służą Ci jako narzędzia marketingowe? Dobra decyzja! Musisz jednak wiedzieć, jak sprawdzać i analizować statystyki. Instagram udostępnia kilka ciekawych informacji, które przydają się do mierzenia skuteczności i analizowania efektów prowadzonych kampanii – warto wykorzystać takie możliwości. Jak sprawdzić statystyki na Instagramie? Podpowiadamy!
InstaStories to doskonałe miejsce do prowadzenia działań marketingowych. Statystyki sugerują, że relacje częściej i chętniej niż tradycyjne posty przeglądane są przez obserwatorów. Trzeba jednak wiedzieć, jak je tworzyć, aby wyróżnić się wśród konkurencji – w końcu inni też dostrzegają ich potencjał. Sposobem na to jest na przykład dodanie ciekawego tła na instastory. Jak to zrobić? Zobacz!