Z Instagrama każdego dnia korzysta 500 milionów użytkowników. Tak szeroka grupa zainteresowanych sprawia, że ta popularna na całym świecie aplikacja mobilna staje się pełnym potencjału narzędziem marketingowym dla wielu branż. Trzeba tylko wiedzieć, jak dobrze wykorzystać jej funkcje.
Ciekawą opcją dla firm posiadających stronę internetową jest możliwość dodania odnośnika do niej w swojej relacji. Chcesz dowiedzieć się, jak dodać link na Instastory? Wyjaśniamy!
Trudno dzisiaj spotkać osobę, która nie korzysta z social mediów. To właśnie na Facebooku, który jest jedną z najpopularniejszych platform społecznościowych, odbywa się przeważająca część działań marketingowych różnego typu.
A co jeśli nie masz jeszcze konta na Facebooku, ale chcesz w prosty sposób nawiązywać relacje ze swoimi klientami? Czy można założyć Messengera bez Facebooka? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.
Facebook live to świetna okazja do tego, aby przyciągnąć uwagę odbiorców i zwiększyć zasięgi w social mediach. Szkolenie branżowe, relacja z podróży, promocja nowych produktów – wszystko to staje się bardziej atrakcyjne za sprawą transmisji na żywo. Jak zrobić live na Facebooku z prawdziwego zdarzenia? Jakie funkcje możesz wykorzystać, aby wzbogacić content na swoim fanpage’u? Przedstawiamy kilka cennych wskazówek.
Potrzebujesz atrakcyjnych zdjęć, które można zamieścić na fanpage’u lub wkomponować w InstaStory? Płatne multimedia tworzone do użytku komercyjnego pochłaniają sporą część Twojego budżetu? Nie musisz się martwić – w Internecie istnieje sporo miejsc, w których znajdziesz darmowe zdjęcia. Gdzie ich szukać? Sprawdź poniższe bezpłatne bazy obrazów.
Z pewnością nie raz spotkałeś się z wielowymiarową reklamą – taką, która w jednym poście koncentruje zdjęcia i odnośniki do kilku różnych produktów lub usług. Jest to tak zwany post karuzelowy (w skrócie: karuzela Facebook), który często wykorzystują sklepy internetowe, aby zwiększyć zasięg swoich działań promocyjnych. Zastanawiasz się, jak utworzyć go na Facebooku? Śpieszymy z pomocą.
Chcesz, aby Twoi odbiorcy byli na bieżąco z materiałami, które publikujesz w mediach społecznościowych? Prowadzenie kilku profili firmowych jednocześnie jest zbyt czasochłonne i mało komfortowe? Wierz nam: nie tylko Ty borykasz się z tym problemem. Dobra wiadomość jest taka, że można go w prosty sposób rozwiązać – wystarczy w odpowiedni sposób zintegrować firmowe konta. Jak połączyć fanpage z Instagramem? Oto instrukcja!