Influencerzy z całą pewnością nie mogą narzekać na brak propozycji współprac od rozmaitych marek. Firmy decydujące się na taką formę promocji powinny jednak rozważnie podchodzić do realizacji wspólnych projektów. Im większy potencjał skrywa wybrany twórca, tym bardziej spektakularna może okazać się ewentualna wpadka. Poznaj często występujące pomyłki i przekonaj się, w jaki sposób ich uniknąć.
Coraz więcej marek postrzega TikToka jako pełen potencjału obszar do pozyskiwania klientów i nawiązywania relacji z odbiorcami. Z tego względu twórcy aplikacji prężnie rozwijają jej możliwości w tym zakresie. W październiku na platformie pojawiła się nowa funkcja reklamowa – Focused View. Jak działa i jakie korzyści przynosi reklamodawcom? Wyjaśniamy!
Serwisy społecznościowe zacięcie walczą o uwagę i lojalność użytkowników. Gdy jedna aplikacja wprowadza nową funkcję, po pewnym czasie jest ona dostępna także u konkurencji. Tak właśnie było w przypadku odpowiadania na komentarze za pomocą wideo, którą znamy z TikToka. Od 15 września taką możliwość mają również twórcy na YouTube. Jak z niej korzystać?
Jakieś czas temu UOKiK opublikował rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych i współprac w mediach społecznościowych. Stosowanie się do najnowszych zasad ma uchronić influencerów przed konsekwencjami prawnymi, jakie grożą za wprowadzanie obserwatorów w błąd. W poniższym wpisie zebraliśmy wszystkie najważniejsze informacje na ten temat. Jesteś influencerem? Sprawdź koniecznie!
Przy rejestracji konta na Facebooku, Instagramie czy TikToku, każdy użytkownik zobowiązany jest do zaakceptowania regulaminu i polityki serwisu. Logując się pierwszy raz, zgadzamy się na ich przestrzeganie. Niestety niewiele osób czyta warunki, do których zobowiązuje się stosować. I właśnie to prowadzi do blokady konta, która nie pozwala na zalogowanie lub ogranicza niektóre funkcje. Warto zatem wiedzieć, na co uważać, korzystając z popularnych portali społecznościowych.
Facebook to portal społecznościowy, z którego korzystają miliardy użytkowników. Publikując treści, trzeba się liczyć z tym, że będą dostępne dla innych. Można jednak zadbać o swoją prywatność i za pomocą ustawień ukryć posty oraz informacje lub sprawić, że będą widoczne tylko dla wybranych osób. Jak zadbać o prywatność na Facebooku? Jakie są dostępne opcje? Sprawdź koniecznie!