Przejdź do

Focused View – nowa funkcja reklamowa na TikToku!

opublikowano: 18 listopad 2022
Focused View – nowa funkcja reklamowa na TikToku!

Coraz więcej marek postrzega TikToka jako pełen potencjału obszar do pozyskiwania klientów i nawiązywania relacji z odbiorcami. Z tego względu twórcy aplikacji prężnie rozwijają jej możliwości w tym zakresie. W październiku na platformie pojawiła się nowa funkcja reklamowa – Focused View. Jak działa i jakie korzyści przynosi reklamodawcom? Wyjaśniamy! 

Focused View – czym jest i jak działa nowa funkcja reklamowa?

Focused View to nowy typ kampanii reklamowej, który od drugiej połowy października dostępny jest dla wszystkich marek, chcących prowadzić działania marketingowe na TikToku. Jak działa? Otóż pozwala docierać do użytkowników, którzy z największym prawdopodobieństwem zaangażują się w reklamę. 

Reklamodawca może zoptymalizować kampanie pod kątem dwóch typów zaangażowania: 

  • konsumpcja treści – reklama dociera do osób, które prawdopodobnie nie pominą reklamy i będą oglądały ją przez przynajmniej 6 sekund; 
  • interakcja z treścią – reklama dociera do osób, które są skłonne wejść z nią w interakcję: np. kliknąć link, polubić, skomentować, zaobserwować profil.

Jedną z największych zalet Focused View jest forma rozliczenia. Jako reklamodawca nie ponosisz kosztów za każde wyświetlenie reklamy. Płacisz tylko wówczas, gdy użytkownik obejrzy przynajmniej 6 sekund Twojego materiału lub aktywnie zaangażuje się w reklamę w ciągu pierwszych 6 sekund.  

Jak na Focused View skorzystają reklamodawcy?

Nowa funkcja TikToka pozwala przede wszystkim zoptymalizować koszty i skierować przekaz do odpowiedniej grupy odbiorców – nie płacisz za reklamę, która została zignorowana. Dzięki temu unikasz przepalenia budżetu na wyświetlanie przekazu reklamowego osobom, które nawet nie zwróciły uwagi na Twoją markę, tylko automatycznie przeszły do kolejnego TikToka. 

Focused View to sposób na dotarcie do użytkowników, którzy emocjonalnie i namacalnie angażują się w reklamy!  

Inne możliwości reklamowe na TikToku

Pamiętajmy, że aby w pełni wykorzystać potencjał social mediów, należy prowadzić zintegrowane działania na różnych kanałach. Oprócz Focused View warto też wziąć pod uwagę inne możliwości, jakie daje nam TikTok.

W poniższej tabeli przedstawiamy dostępne na TikToku formaty reklamowe:

OPIS

 

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl