Masz smykałkę do social mediów? Od zawsze interesował Cię świat influencerów? Teraz jest idealny czas na to, aby przekształcić swoją pasję w karierę i zacząć zarabiać jako twórca internetowy.
Pandemia koronawirusa, rozwój technologii, a także zmiany w trendach konsumenckich sprawiły, że działanie w sieci i rozbudowany profil z zaangażowaną społecznością są dziś na wagę złota. Ty też możesz dołączyć do grona osób, które robią to, co kochają, a przy tym czerpią niemałe korzyści finansowe.
Współpraca z twórcami internetowymi może nie tylko doprowadzić do wzrostu sprzedaży, ale też znacząco zwiększyć rozpoznawalność marki. Warunkiem jest jednak przemyślana i skuteczna strategia Influencer Marketingu. Jak ją zbudować? Przedstawiamy praktyczny przewodnik!
Niedawno „w ręce” polskich użytkowników Instagrama trafiła nowa funkcja wspierająca budowanie społeczności online (początkowo dostępna była tylko w kilku krajach). Profil grupowy, bo o nim mowa, ma ułatwiać nawiązywanie relacji, umożliwiać dzielenie się swoimi przemyśleniami, a także pomagać markom w realizowaniu celów sprzedażowych czy wizerunkowych. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej o grupowym profilu na IG!
TikTok błyskawicznie zdobył serca młodszych odbiorców, a dzięki swojej rosnącej popularności, trafił także w gusta nieco starszej audiencji, co zagwarantowało tej platformie znaczący skok liczby użytkowników w ostatnich latach. Niezwykłe zainteresowanie krótką formą video szczególnie wśród osób młodych sprawia, że TikTok stał się doskonałym kanałem komunikacji z tą grupą docelową. Korzystają z tego marki i firmy, czy to prowadząc własne profile, czy stosując oferowane przez chińską platformę opcje reklamowe.
To świetny moment, by zainteresować się możliwościami, które daje reklama na TikToku – szczególnie jeśli pragniesz dotrzeć do młodszych odbiorców, chociaż nie tylko!
Zaczynasz przygodę ze swoim prywatnym blogiem lub zamierzasz w ten sposób promować markę, za którą odpowiadasz? Poznaj listę ciekawych narzędzi, które pomogą Ci w tworzeniu atrakcyjnych treści i przyciąganiu do nich odbiorców!
Według serwisu StockApps.com w roku 2022 marki na całym świecie przeznaczyły ponad 27 miliardów dolarów na influencer marketing. Z kolei do roku 2027 wartość rynku niemal się podwoi, osiągając 51 miliardów dolarów. Sumy robią wrażenie i są najlepszym dowodem na to, że warto korzystać z influencer marketingu, aby dotrzeć do grupy docelowej. Pragniesz rozpocząć promocję własnej marki w ten sposób, ale zastanawiasz się, jak mierzyć wyniki kampanii?