Blogosfera, podobnie jak inne zakątki polskiego Internetu, nie uchroniła się od kryzysów wizerunkowych, wpadek czy wtop, które wzbudziły zagorzałą dyskusję i naraziły autorów, influencerów czy całe marki na krytykę. Sprawdź 10 wpadek polskich blogerów.
Jak się zabrać za realizację kampanii influencerskiej po otrzymaniu maila z propozycją współpracy? Jak wygląda jej przebieg? Na co zwrócić szczególną uwagę? Co zrobić, żeby zminimalizować ilość poprawek? Odpowiedzi znajdziesz podczas 5-minutowej lektury niniejszego artykułu.
Według serwisu StockApps.com w roku 2022 marki na całym świecie przeznaczyły ponad 27 miliardów dolarów na influencer marketing. Z kolei do roku 2027 wartość rynku niemal się podwoi, osiągając 51 miliardów dolarów. Sumy robią wrażenie i są najlepszym dowodem na to, że warto korzystać z influencer marketingu, aby dotrzeć do grupy docelowej. Pragniesz rozpocząć promocję własnej marki w ten sposób, ale zastanawiasz się, jak mierzyć wyniki kampanii?
Na czym dokładnie polega Barter w influencer marketingu? Jak wymiana towarów i usług jest traktowana w polskim prawie? Jakimi plusami i minusami odznacza się barter we współpracy z influencerami? Sprawdź nasz artykuł!
Działania z zakresu personal brandingu to zarządzanie swoim wizerunkiem w taki sposób, by zaprezentować się w spójnej i atrakcyjnej formie – tworząc tym samym personal brand. To dosyć złożony proces, wymagający sumiennie zaplanowanych ruchów, świadomej komunikacji i, jak we wszystkich rodzajach marketingu, celnego określenia grupy docelowej.
Czy jednak to właśnie dla Ciebie personal branding może być furtką do nowych możliwości?
Trudno nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że żyjemy w epoce social mediów, które stały się dziś dominującą formą komunikacji. Jednocześnie media społecznościowe stanowią dla marek, przedsiębiorstw i organizacji jeden z najważniejszych kanałów, dzięki którym można skutecznie docierać do konsumentów. Problem w tym, że odbiorcy są coraz mocniej „przeładowani” wyświetlającymi się w ich mediach społecznościowych postami. Prowadząc marketing, musisz szukać alternatywnych narzędzi, takich jak relacje na FB!
Chcesz zacząć tworzyć content? A może już tworzysz, ale brakuje efektów? Wpadnij na ŚRODĘ: Content Creation i dowiedz się, jak tworzyć treści, które przyciągają uwagę, działają i budują lojalną publiczność. Masa praktycznych tipów, inspiracji, networking.
📅 19.11.2025 🕠 Start: 17:30 📍 CK Targowa (ul. Targowa 56, Warszawa) 💸 Wstęp: darmowy (ilość miejsc ograniczona!) Dla kogo? Dla początkujących twórców, aktywnych content creatorów, social media managerów i marketerów – niezależnie od poziomu doświadczenia.
Przyjdź po wiedzę, kontakty i porządny zastrzyk inspiracji.