TikTok błyskawicznie zdobył serca młodszych odbiorców, a dzięki swojej rosnącej popularności, trafił także w gusta nieco starszej audiencji, co zagwarantowało tej platformie znaczący skok liczby użytkowników w ostatnich latach. Niezwykłe zainteresowanie krótką formą video szczególnie wśród osób młodych sprawia, że TikTok stał się doskonałym kanałem komunikacji z tą grupą docelową. Korzystają z tego marki i firmy, czy to prowadząc własne profile, czy stosując oferowane przez chińską platformę opcje reklamowe.
To świetny moment, by zainteresować się możliwościami, które daje reklama na TikToku – szczególnie jeśli pragniesz dotrzeć do młodszych odbiorców, chociaż nie tylko!
Blogosfera, podobnie jak inne zakątki polskiego Internetu, nie uchroniła się od kryzysów wizerunkowych, wpadek czy wtop, które wzbudziły zagorzałą dyskusję i naraziły autorów, influencerów czy całe marki na krytykę. Sprawdź 10 wpadek polskich blogerów.
Jak się zabrać za realizację kampanii influencerskiej po otrzymaniu maila z propozycją współpracy? Jak wygląda jej przebieg? Na co zwrócić szczególną uwagę? Co zrobić, żeby zminimalizować ilość poprawek? Odpowiedzi znajdziesz podczas 5-minutowej lektury niniejszego artykułu.
Według serwisu StockApps.com w roku 2022 marki na całym świecie przeznaczyły ponad 27 miliardów dolarów na influencer marketing. Z kolei do roku 2027 wartość rynku niemal się podwoi, osiągając 51 miliardów dolarów. Sumy robią wrażenie i są najlepszym dowodem na to, że warto korzystać z influencer marketingu, aby dotrzeć do grupy docelowej. Pragniesz rozpocząć promocję własnej marki w ten sposób, ale zastanawiasz się, jak mierzyć wyniki kampanii?
Na czym dokładnie polega Barter w influencer marketingu? Jak wymiana towarów i usług jest traktowana w polskim prawie? Jakimi plusami i minusami odznacza się barter we współpracy z influencerami? Sprawdź nasz artykuł!
Działania z zakresu personal brandingu to zarządzanie swoim wizerunkiem w taki sposób, by zaprezentować się w spójnej i atrakcyjnej formie – tworząc tym samym personal brand. To dosyć złożony proces, wymagający sumiennie zaplanowanych ruchów, świadomej komunikacji i, jak we wszystkich rodzajach marketingu, celnego określenia grupy docelowej.
Czy jednak to właśnie dla Ciebie personal branding może być furtką do nowych możliwości?