Trudno nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że żyjemy w epoce social mediów, które stały się dziś dominującą formą komunikacji. Jednocześnie media społecznościowe stanowią dla marek, przedsiębiorstw i organizacji jeden z najważniejszych kanałów, dzięki którym można skutecznie docierać do konsumentów. Problem w tym, że odbiorcy są coraz mocniej „przeładowani” wyświetlającymi się w ich mediach społecznościowych postami. Prowadząc marketing, musisz szukać alternatywnych narzędzi, takich jak relacje na FB!
Rosnąca popularność krótkich, ulotnych i łatwych w przyswojeniu treści to wyraźny trend, który panuje w socialach już od dłuższego czasu. Instagramowe Stories są doskonałą przestrzenią dla takiej formy przekazu – zarówno dla Ciebie, Twoich znajomych, jak i wielkich, ogólnoświatowych marek. Ale czym dokładnie są Instastories i co sprawia, że są tak uniwersalne?
Ponad połowa przypadków odkrywania nowych marek odbywa się w mediach społecznościowych! Do tego 80% konsumentów przyznaje, że możliwość zapoznania się z marką na ulubionych platformach wpływa na ich decyzje zakupowe (Neal Schaffer).
Marketerzy nie mają wątpliwości co do tego, że przemyślana strategia w social mediach może znacząco zwiększyć świadomość i zasięg brandu. Sprawdź, jak wykorzystać ten potencjał!
Influencerzy z całą pewnością nie mogą narzekać na brak propozycji współprac od rozmaitych marek. Firmy decydujące się na taką formę promocji powinny jednak rozważnie podchodzić do realizacji wspólnych projektów. Im większy potencjał skrywa wybrany twórca, tym bardziej spektakularna może okazać się ewentualna wpadka. Poznaj często występujące pomyłki i przekonaj się, w jaki sposób ich uniknąć.
Coraz więcej marek postrzega TikToka jako pełen potencjału obszar do pozyskiwania klientów i nawiązywania relacji z odbiorcami. Z tego względu twórcy aplikacji prężnie rozwijają jej możliwości w tym zakresie. W październiku na platformie pojawiła się nowa funkcja reklamowa – Focused View. Jak działa i jakie korzyści przynosi reklamodawcom? Wyjaśniamy!
Serwisy społecznościowe zacięcie walczą o uwagę i lojalność użytkowników. Gdy jedna aplikacja wprowadza nową funkcję, po pewnym czasie jest ona dostępna także u konkurencji. Tak właśnie było w przypadku odpowiadania na komentarze za pomocą wideo, którą znamy z TikToka. Od 15 września taką możliwość mają również twórcy na YouTube. Jak z niej korzystać?