Przejdź do

Kopalnia wiedzy - Popularne

TikTok Now – nowa funkcja apki, łudząco podobna do BeReal

opublikowano: 19 październik 2022

Francuska aplikacja BeReal zaczęła zdobywać rozgłos i notować ogromny wzrost ilości użytkowników dopiero dwa lata po swojej premierze, czyli na początku 2022 roku. Twórcy TikToka szybko poczuli na swoich plecach oddech konkurencji. W obawie o utratę tytułu najpopularniejszej aplikacji na świecie stworzyli TikTok Now. Czy nowa funkcja światowego giganta stanowi realne zagrożenie dla będącej nadal w fazie rozwoju aplikacji BeReal?  

Czytaj więcej

Czym jest TikTok i dlaczego warto na nim być?

opublikowano: 28 lipiec 2022

TikTok to serwis społecznościowy, którego ideą jest publikowanie przez użytkowników krótkich, maksymalnie 3-minutowych filmów. Mogą je nagrywać własnym smartfonem za pomocą aplikacji lub publikować już nagrane filmy.

Pierwowzorem była znana wśród nastolatków aplikacja Musical.ly, w której publikowało się układy choreograficzne i lip-synci do znanych przebojów.

Czytaj więcej

Over-promising i under-delivering: na czym polegają i dlaczego są tak bardzo ryzykowne we współpracy (nie tylko) z influencerami

opublikowano: 14 marzec 2022

Na (zbyt) zatłoczonym rynku konkurencyjna retoryka staje się coraz bardziej zacięta. Chcąc pozyskać nowych klientów, nawiązać atrakcyjne współprace i zbudować wizerunek wysokich kompetencji, niektórzy sprzedawcy uciekają się do mało etycznych praktyk. Czym są over-promisingunder-delivering? I dlaczego są tak bardzo ryzykowne?

Czytaj więcej

Mata na Clubhousie zajadający się lodami Ekipy. Czyli marketingowe podsumowanie 2021 roku

opublikowano: 30 grudzień 2021

2021 to viral. 2021 to rok pełen efektownych wzlotów i spektakularnych upadków. 2021 to rok, w którym Influencer Marketing pokazał, że zasięgowo jest w stanie pokonać wszystko i wszystkich. 2021 to czas, do którego warto wracać w przyszłości – czerpiąc inspiracje i odnajdując benchmarki. Dlaczego? Bo to właśnie wtedy wszystko zaczęło się na nowo.

Czytaj więcej

Sklepy influencerów – miejsce, gdzie kupisz wszystko

opublikowano: 22 grudzień 2021

Influencer marketing to wielki, dochodowy biznes. Oprócz recenzowania produktów, czerpania korzyści z marketingu afiliacyjnego i publikowania postów sponsorowanych wielu twórców internetowych projektuje też własne towary i… otwiera swoje sklepy internetowe. To właśnie na nich skupimy uwagę w tym artykule.

Czytaj więcej

Branding firmy – czy jest potrzebny każdemu?

opublikowano: 25 listopad 2021

Silna marka to coś więcej niż logo. Jej charakter odzwierciedla się we wszystkim – od stylu obsługi klienta, poprzez stronę internetową, content, aż po materiały marketingowe i reklamy. Jeśli zależy Ci na tym, aby zbudować przewagę konkurencyjną, podkreślić unikalność marki oraz jej wartości, wykorzystaj moc brandingu.

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie
    Skąd o nasz wiesz

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    Należymy do:

    logo-sar-iab