Francuska aplikacja BeReal zaczęła zdobywać rozgłos i notować ogromny wzrost ilości użytkowników dopiero dwa lata po swojej premierze, czyli na początku 2022 roku. Twórcy TikToka szybko poczuli na swoich plecach oddech konkurencji. W obawie o utratę tytułu najpopularniejszej aplikacji na świecie stworzyli TikTok Now. Czy nowa funkcja światowego giganta stanowi realne zagrożenie dla będącej nadal w fazie rozwoju aplikacji BeReal?
TikTok to serwis społecznościowy, którego ideą jest publikowanie przez użytkowników krótkich, maksymalnie 3-minutowych filmów. Mogą je nagrywać własnym smartfonem za pomocą aplikacji lub publikować już nagrane filmy.
Pierwowzorem była znana wśród nastolatków aplikacja Musical.ly, w której publikowało się układy choreograficzne i lip-synci do znanych przebojów.
Na (zbyt) zatłoczonym rynku konkurencyjna retoryka staje się coraz bardziej zacięta. Chcąc pozyskać nowych klientów, nawiązać atrakcyjne współprace i zbudować wizerunek wysokich kompetencji, niektórzy sprzedawcy uciekają się do mało etycznych praktyk. Czym są over-promising i under-delivering? I dlaczego są tak bardzo ryzykowne?
2021 to viral. 2021 to rok pełen efektownych wzlotów i spektakularnych upadków. 2021 to rok, w którym Influencer Marketing pokazał, że zasięgowo jest w stanie pokonać wszystko i wszystkich. 2021 to czas, do którego warto wracać w przyszłości – czerpiąc inspiracje i odnajdując benchmarki. Dlaczego? Bo to właśnie wtedy wszystko zaczęło się na nowo.
Influencer marketing to wielki, dochodowy biznes. Oprócz recenzowania produktów, czerpania korzyści z marketingu afiliacyjnego i publikowania postów sponsorowanych wielu twórców internetowych projektuje też własne towary i… otwiera swoje sklepy internetowe. To właśnie na nich skupimy uwagę w tym artykule.
Silna marka to coś więcej niż logo. Jej charakter odzwierciedla się we wszystkim – od stylu obsługi klienta, poprzez stronę internetową, content, aż po materiały marketingowe i reklamy. Jeśli zależy Ci na tym, aby zbudować przewagę konkurencyjną, podkreślić unikalność marki oraz jej wartości, wykorzystaj moc brandingu.