Na czym dokładnie polega Barter w influencer marketingu? Jak wymiana towarów i usług jest traktowana w polskim prawie? Jakimi plusami i minusami odznacza się barter we współpracy z influencerami? Sprawdź nasz artykuł!
Działania z zakresu personal brandingu to zarządzanie swoim wizerunkiem w taki sposób, by zaprezentować się w spójnej i atrakcyjnej formie – tworząc tym samym personal brand. To dosyć złożony proces, wymagający sumiennie zaplanowanych ruchów, świadomej komunikacji i, jak we wszystkich rodzajach marketingu, celnego określenia grupy docelowej.
Czy jednak to właśnie dla Ciebie personal branding może być furtką do nowych możliwości?
Trudno nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że żyjemy w epoce social mediów, które stały się dziś dominującą formą komunikacji. Jednocześnie media społecznościowe stanowią dla marek, przedsiębiorstw i organizacji jeden z najważniejszych kanałów, dzięki którym można skutecznie docierać do konsumentów. Problem w tym, że odbiorcy są coraz mocniej „przeładowani” wyświetlającymi się w ich mediach społecznościowych postami. Prowadząc marketing, musisz szukać alternatywnych narzędzi, takich jak relacje na FB!
Rosnąca popularność krótkich, ulotnych i łatwych w przyswojeniu treści to wyraźny trend, który panuje w socialach już od dłuższego czasu. Instagramowe Stories są doskonałą przestrzenią dla takiej formy przekazu – zarówno dla Ciebie, Twoich znajomych, jak i wielkich, ogólnoświatowych marek. Ale czym dokładnie są Instastories i co sprawia, że są tak uniwersalne?
Ponad połowa przypadków odkrywania nowych marek odbywa się w mediach społecznościowych! Do tego 80% konsumentów przyznaje, że możliwość zapoznania się z marką na ulubionych platformach wpływa na ich decyzje zakupowe (Neal Schaffer).
Marketerzy nie mają wątpliwości co do tego, że przemyślana strategia w social mediach może znacząco zwiększyć świadomość i zasięg brandu. Sprawdź, jak wykorzystać ten potencjał!
Monitorowanie statystyk na TikToku jest ważne dla osób, które chcą zwiększyć zasięgi i popularność swojego profilu, a także dla tych wykorzystujących aplikację do celów marketingowych. Dzięki śledzeniu danych można głębiej zrozumieć preferencje i potrzeby użytkowników oraz dostosować swoje treści. Przekonaj się, w jaki sposób podejrzeć pełne statystyki na TikToku.