Używanie odpowiednich hashtagów stało się regułą i wręcz koniecznością w przypadku największych serwisów społecznościowych. Wystarczy wspomnieć, że najpopularniejsze hashtagi na Instagramie są stosowane każdego dnia miliony razy. Umiejętne używanie hashtagów to sztuka, którą powinien opanować każdy influencer i marketer korzystający z social media. Dziś weźmiemy pod lupę temat hasztagów na Instagramie, przedstawiając krótki poradnik!
Coraz więcej marek postrzega TikToka jako pełen potencjału obszar do pozyskiwania klientów i nawiązywania relacji z odbiorcami. Z tego względu twórcy aplikacji prężnie rozwijają jej możliwości w tym zakresie. W październiku na platformie pojawiła się nowa funkcja reklamowa – Focused View. Jak działa i jakie korzyści przynosi reklamodawcom? Wyjaśniamy!
Serwisy społecznościowe zacięcie walczą o uwagę i lojalność użytkowników. Gdy jedna aplikacja wprowadza nową funkcję, po pewnym czasie jest ona dostępna także u konkurencji. Tak właśnie było w przypadku odpowiadania na komentarze za pomocą wideo, którą znamy z TikToka. Od 15 września taką możliwość mają również twórcy na YouTube. Jak z niej korzystać?
Jakieś czas temu UOKiK opublikował rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych i współprac w mediach społecznościowych. Stosowanie się do najnowszych zasad ma uchronić influencerów przed konsekwencjami prawnymi, jakie grożą za wprowadzanie obserwatorów w błąd. W poniższym wpisie zebraliśmy wszystkie najważniejsze informacje na ten temat. Jesteś influencerem? Sprawdź koniecznie!
Francuska aplikacja BeReal zaczęła zdobywać rozgłos i notować ogromny wzrost ilości użytkowników dopiero dwa lata po swojej premierze, czyli na początku 2022 roku. Twórcy TikToka szybko poczuli na swoich plecach oddech konkurencji. W obawie o utratę tytułu najpopularniejszej aplikacji na świecie stworzyli TikTok Now. Czy nowa funkcja światowego giganta stanowi realne zagrożenie dla będącej nadal w fazie rozwoju aplikacji BeReal?
Przy rejestracji konta na Facebooku, Instagramie czy TikToku, każdy użytkownik zobowiązany jest do zaakceptowania regulaminu i polityki serwisu. Logując się pierwszy raz, zgadzamy się na ich przestrzeganie. Niestety niewiele osób czyta warunki, do których zobowiązuje się stosować. I właśnie to prowadzi do blokady konta, która nie pozwala na zalogowanie lub ogranicza niektóre funkcje. Warto zatem wiedzieć, na co uważać, korzystając z popularnych portali społecznościowych.