Facebook to portal społecznościowy, z którego korzystają miliardy użytkowników. Publikując treści, trzeba się liczyć z tym, że będą dostępne dla innych. Można jednak zadbać o swoją prywatność i za pomocą ustawień ukryć posty oraz informacje lub sprawić, że będą widoczne tylko dla wybranych osób. Jak zadbać o prywatność na Facebooku? Jakie są dostępne opcje? Sprawdź koniecznie!
Social media służą Ci jako narzędzia marketingowe? Dobra decyzja! Musisz jednak wiedzieć, jak sprawdzać i analizować statystyki. Instagram udostępnia kilka ciekawych informacji, które przydają się do mierzenia skuteczności i analizowania efektów prowadzonych kampanii – warto wykorzystać takie możliwości. Jak sprawdzić statystyki na Instagramie? Podpowiadamy!
InstaStories to doskonałe miejsce do prowadzenia działań marketingowych. Statystyki sugerują, że relacje częściej i chętniej niż tradycyjne posty przeglądane są przez obserwatorów. Trzeba jednak wiedzieć, jak je tworzyć, aby wyróżnić się wśród konkurencji – w końcu inni też dostrzegają ich potencjał. Sposobem na to jest na przykład dodanie ciekawego tła na instastory. Jak to zrobić? Zobacz!
Z Instagrama każdego dnia korzysta 500 milionów użytkowników. Tak szeroka grupa zainteresowanych sprawia, że ta popularna na całym świecie aplikacja mobilna staje się pełnym potencjału narzędziem marketingowym dla wielu branż. Trzeba tylko wiedzieć, jak dobrze wykorzystać jej funkcje.
Ciekawą opcją dla firm posiadających stronę internetową jest możliwość dodania odnośnika do niej w swojej relacji. Chcesz dowiedzieć się, jak dodać link na Instastory? Wyjaśniamy!
TikTok to serwis społecznościowy, którego ideą jest publikowanie przez użytkowników krótkich, maksymalnie 3-minutowych filmów. Mogą je nagrywać własnym smartfonem za pomocą aplikacji lub publikować już nagrane filmy.
Pierwowzorem była znana wśród nastolatków aplikacja Musical.ly, w której publikowało się układy choreograficzne i lip-synci do znanych przebojów.
Trudno dzisiaj spotkać osobę, która nie korzysta z social mediów. To właśnie na Facebooku, który jest jedną z najpopularniejszych platform społecznościowych, odbywa się przeważająca część działań marketingowych różnego typu.
A co jeśli nie masz jeszcze konta na Facebooku, ale chcesz w prosty sposób nawiązywać relacje ze swoimi klientami? Czy można założyć Messengera bez Facebooka? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.