Rosnąca popularność krótkich, ulotnych i łatwych w przyswojeniu treści to wyraźny trend, który panuje w socialach już od dłuższego czasu. Instagramowe Stories są doskonałą przestrzenią dla takiej formy przekazu – zarówno dla Ciebie, Twoich znajomych, jak i wielkich, ogólnoświatowych marek. Ale czym dokładnie są Instastories i co sprawia, że są tak uniwersalne?
Krajobraz mediów społecznościowych nieustannie się zmienia. Zarówno branżowi weterani, jak i pretendenci regularnie wprowadzają nowe funkcjonalności, aby wkupić się w łaski użytkowników. To wyraźnie zaostrza rywalizację o fotel lidera. Poza tym rynek ulega wpływom czynników zewnętrznych w postaci rozmaitych wydarzeń na arenie międzynarodowej. Tych zdecydowanie nie brakuje w ostatnich miesiącach. Jakie są zatem najpopularniejsze social media w obecnych realiach? Zapoznaj się z bieżącym układem sił.
Ponad połowa przypadków odkrywania nowych marek odbywa się w mediach społecznościowych! Do tego 80% konsumentów przyznaje, że możliwość zapoznania się z marką na ulubionych platformach wpływa na ich decyzje zakupowe (Neal Schaffer).
Marketerzy nie mają wątpliwości co do tego, że przemyślana strategia w social mediach może znacząco zwiększyć świadomość i zasięg brandu. Sprawdź, jak wykorzystać ten potencjał!
Influencerzy z całą pewnością nie mogą narzekać na brak propozycji współprac od rozmaitych marek. Firmy decydujące się na taką formę promocji powinny jednak rozważnie podchodzić do realizacji wspólnych projektów. Im większy potencjał skrywa wybrany twórca, tym bardziej spektakularna może okazać się ewentualna wpadka. Poznaj często występujące pomyłki i przekonaj się, w jaki sposób ich uniknąć.
Coraz więcej marek postrzega TikToka jako pełen potencjału obszar do pozyskiwania klientów i nawiązywania relacji z odbiorcami. Z tego względu twórcy aplikacji prężnie rozwijają jej możliwości w tym zakresie. W październiku na platformie pojawiła się nowa funkcja reklamowa – Focused View. Jak działa i jakie korzyści przynosi reklamodawcom? Wyjaśniamy!
Serwisy społecznościowe zacięcie walczą o uwagę i lojalność użytkowników. Gdy jedna aplikacja wprowadza nową funkcję, po pewnym czasie jest ona dostępna także u konkurencji. Tak właśnie było w przypadku odpowiadania na komentarze za pomocą wideo, którą znamy z TikToka. Od 15 września taką możliwość mają również twórcy na YouTube. Jak z niej korzystać?