Facebook live to świetna okazja do tego, aby przyciągnąć uwagę odbiorców i zwiększyć zasięgi w social mediach. Szkolenie branżowe, relacja z podróży, promocja nowych produktów – wszystko to staje się bardziej atrakcyjne za sprawą transmisji na żywo. Jak zrobić live na Facebooku z prawdziwego zdarzenia? Jakie funkcje możesz wykorzystać, aby wzbogacić content na swoim fanpage’u? Przedstawiamy kilka cennych wskazówek.
Potrzebujesz atrakcyjnych zdjęć, które można zamieścić na fanpage’u lub wkomponować w InstaStory? Płatne multimedia tworzone do użytku komercyjnego pochłaniają sporą część Twojego budżetu? Nie musisz się martwić – w Internecie istnieje sporo miejsc, w których znajdziesz darmowe zdjęcia. Gdzie ich szukać? Sprawdź poniższe bezpłatne bazy obrazów.
Z pewnością nie raz spotkałeś się z wielowymiarową reklamą – taką, która w jednym poście koncentruje zdjęcia i odnośniki do kilku różnych produktów lub usług. Jest to tak zwany post karuzelowy (w skrócie: karuzela Facebook), który często wykorzystują sklepy internetowe, aby zwiększyć zasięg swoich działań promocyjnych. Zastanawiasz się, jak utworzyć go na Facebooku? Śpieszymy z pomocą.
Chcesz, aby Twoi odbiorcy byli na bieżąco z materiałami, które publikujesz w mediach społecznościowych? Prowadzenie kilku profili firmowych jednocześnie jest zbyt czasochłonne i mało komfortowe? Wierz nam: nie tylko Ty borykasz się z tym problemem. Dobra wiadomość jest taka, że można go w prosty sposób rozwiązać – wystarczy w odpowiedni sposób zintegrować firmowe konta. Jak połączyć fanpage z Instagramem? Oto instrukcja!
Na (zbyt) zatłoczonym rynku konkurencyjna retoryka staje się coraz bardziej zacięta. Chcąc pozyskać nowych klientów, nawiązać atrakcyjne współprace i zbudować wizerunek wysokich kompetencji, niektórzy sprzedawcy uciekają się do mało etycznych praktyk. Czym są over-promising i under-delivering? I dlaczego są tak bardzo ryzykowne?
Czy jest ktoś, kto zna Cię lepiej niż Twoi najbliżsi lub nawet ty sam? Cóż, niektórzy twierdzą, że może to być… Facebook. W końcu to dzięki gromadzeniu, wykorzystywaniu i udostępnianiu danych twórca tego medium – Mark Zuckerberg – długo utrzymywał się w pierwszej dziesiątce najbogatszych ludzi świata (wg danych z lutego 2022 r. plasuje się na 12. miejscu, z majątkiem szacowanym na 84,8 mld dolarów).
Czy zatem pojęcia „Facebook” oraz „prywatność” wzajemnie się wykluczają? A może są pewne działania, które możesz podjąć, by zadbać o swoją prywatność na Facebooku – przynajmniej w pewnym stopniu?