Jakieś czas temu UOKiK opublikował rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych i współprac w mediach społecznościowych. Stosowanie się do najnowszych zasad ma uchronić influencerów przed konsekwencjami prawnymi, jakie grożą za wprowadzanie obserwatorów w błąd. W poniższym wpisie zebraliśmy wszystkie najważniejsze informacje na ten temat. Jesteś influencerem? Sprawdź koniecznie!
Francuska aplikacja BeReal zaczęła zdobywać rozgłos i notować ogromny wzrost ilości użytkowników dopiero dwa lata po swojej premierze, czyli na początku 2022 roku. Twórcy TikToka szybko poczuli na swoich plecach oddech konkurencji. W obawie o utratę tytułu najpopularniejszej aplikacji na świecie stworzyli TikTok Now. Czy nowa funkcja światowego giganta stanowi realne zagrożenie dla będącej nadal w fazie rozwoju aplikacji BeReal?
Przy rejestracji konta na Facebooku, Instagramie czy TikToku, każdy użytkownik zobowiązany jest do zaakceptowania regulaminu i polityki serwisu. Logując się pierwszy raz, zgadzamy się na ich przestrzeganie. Niestety niewiele osób czyta warunki, do których zobowiązuje się stosować. I właśnie to prowadzi do blokady konta, która nie pozwala na zalogowanie lub ogranicza niektóre funkcje. Warto zatem wiedzieć, na co uważać, korzystając z popularnych portali społecznościowych.
Facebook to portal społecznościowy, z którego korzystają miliardy użytkowników. Publikując treści, trzeba się liczyć z tym, że będą dostępne dla innych. Można jednak zadbać o swoją prywatność i za pomocą ustawień ukryć posty oraz informacje lub sprawić, że będą widoczne tylko dla wybranych osób. Jak zadbać o prywatność na Facebooku? Jakie są dostępne opcje? Sprawdź koniecznie!
Social media służą Ci jako narzędzia marketingowe? Dobra decyzja! Musisz jednak wiedzieć, jak sprawdzać i analizować statystyki. Instagram udostępnia kilka ciekawych informacji, które przydają się do mierzenia skuteczności i analizowania efektów prowadzonych kampanii – warto wykorzystać takie możliwości. Jak sprawdzić statystyki na Instagramie? Podpowiadamy!
Z Instagrama każdego dnia korzysta 500 milionów użytkowników. Tak szeroka grupa zainteresowanych sprawia, że ta popularna na całym świecie aplikacja mobilna staje się pełnym potencjału narzędziem marketingowym dla wielu branż. Trzeba tylko wiedzieć, jak dobrze wykorzystać jej funkcje.
Ciekawą opcją dla firm posiadających stronę internetową jest możliwość dodania odnośnika do niej w swojej relacji. Chcesz dowiedzieć się, jak dodać link na Instastory? Wyjaśniamy!