TikTok to serwis społecznościowy, którego ideą jest publikowanie przez użytkowników krótkich, maksymalnie 3-minutowych filmów. Mogą je nagrywać własnym smartfonem za pomocą aplikacji lub publikować już nagrane filmy.
Pierwowzorem była znana wśród nastolatków aplikacja Musical.ly, w której publikowało się układy choreograficzne i lip-synci do znanych przebojów.
Trudno dzisiaj spotkać osobę, która nie korzysta z social mediów. To właśnie na Facebooku, który jest jedną z najpopularniejszych platform społecznościowych, odbywa się przeważająca część działań marketingowych różnego typu.
A co jeśli nie masz jeszcze konta na Facebooku, ale chcesz w prosty sposób nawiązywać relacje ze swoimi klientami? Czy można założyć Messengera bez Facebooka? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.
Facebook live to świetna okazja do tego, aby przyciągnąć uwagę odbiorców i zwiększyć zasięgi w social mediach. Szkolenie branżowe, relacja z podróży, promocja nowych produktów – wszystko to staje się bardziej atrakcyjne za sprawą transmisji na żywo. Jak zrobić live na Facebooku z prawdziwego zdarzenia? Jakie funkcje możesz wykorzystać, aby wzbogacić content na swoim fanpage’u? Przedstawiamy kilka cennych wskazówek.
Potrzebujesz atrakcyjnych zdjęć, które można zamieścić na fanpage’u lub wkomponować w InstaStory? Płatne multimedia tworzone do użytku komercyjnego pochłaniają sporą część Twojego budżetu? Nie musisz się martwić – w Internecie istnieje sporo miejsc, w których znajdziesz darmowe zdjęcia. Gdzie ich szukać? Sprawdź poniższe bezpłatne bazy obrazów.
Chcesz, aby Twoi odbiorcy byli na bieżąco z materiałami, które publikujesz w mediach społecznościowych? Prowadzenie kilku profili firmowych jednocześnie jest zbyt czasochłonne i mało komfortowe? Wierz nam: nie tylko Ty borykasz się z tym problemem. Dobra wiadomość jest taka, że można go w prosty sposób rozwiązać – wystarczy w odpowiedni sposób zintegrować firmowe konta. Jak połączyć fanpage z Instagramem? Oto instrukcja!
Na (zbyt) zatłoczonym rynku konkurencyjna retoryka staje się coraz bardziej zacięta. Chcąc pozyskać nowych klientów, nawiązać atrakcyjne współprace i zbudować wizerunek wysokich kompetencji, niektórzy sprzedawcy uciekają się do mało etycznych praktyk. Czym są over-promising i under-delivering? I dlaczego są tak bardzo ryzykowne?