Przejdź do

Kopalnia wiedzy - Kopalnia wiedzy

Prywatność na Facebooku – czy da się ją zachować?

opublikowano: 01 marzec 2022

Czy jest ktoś, kto zna Cię lepiej niż Twoi najbliżsi lub nawet ty sam? Cóż, niektórzy twierdzą, że może to być… Facebook. W końcu to dzięki gromadzeniu, wykorzystywaniu i udostępnianiu danych twórca tego medium – Mark Zuckerberg – długo utrzymywał się w pierwszej dziesiątce najbogatszych ludzi świata (wg danych z lutego 2022 r. plasuje się na 12. miejscu, z majątkiem szacowanym na 84,8 mld dolarów). 

Czy zatem pojęcia „Facebook” oraz „prywatność” wzajemnie się wykluczają? A może są pewne działania, które możesz podjąć, by zadbać o swoją prywatność na Facebooku – przynajmniej w pewnym stopniu?

Czytaj więcej

Social Selling – czym jest i jak go wykorzystać?

opublikowano: 18 styczeń 2022

Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, może nawet Pinterest, TikTok czy YouTube – social media są dziś niezwykle pożytecznym kanałem komunikacji, pozwalającym dotrzeć do osób zainteresowanych danym produktem. Nie powinna więc dziwić nas popularność buzzwordu „Social Selling”, który obiecuje zwiększenie zysków i poprawę rozpoznawalności marki wśród potencjalnych klientów. Czym więc jest i jak go wykorzystać?

Czytaj więcej

Mata na Clubhousie zajadający się lodami Ekipy. Czyli marketingowe podsumowanie 2021 roku

opublikowano: 30 grudzień 2021

2021 to viral. 2021 to rok pełen efektownych wzlotów i spektakularnych upadków. 2021 to rok, w którym Influencer Marketing pokazał, że zasięgowo jest w stanie pokonać wszystko i wszystkich. 2021 to czas, do którego warto wracać w przyszłości – czerpiąc inspiracje i odnajdując benchmarki. Dlaczego? Bo to właśnie wtedy wszystko zaczęło się na nowo.

Czytaj więcej

Branding firmy – czy jest potrzebny każdemu?

opublikowano: 25 listopad 2021

Silna marka to coś więcej niż logo. Jej charakter odzwierciedla się we wszystkim – od stylu obsługi klienta, poprzez stronę internetową, content, aż po materiały marketingowe i reklamy. Jeśli zależy Ci na tym, aby zbudować przewagę konkurencyjną, podkreślić unikalność marki oraz jej wartości, wykorzystaj moc brandingu.

Czytaj więcej

Podcast marketing – dlaczego warto go wykorzystać w strategii marketingowej?

opublikowano: 27 październik 2021

W ciągu ostatnich lat podcasty niezwykle zyskały na popularności – co więcej, trend wzrostowy wciąż trwa. Badania Spotify z 2020 r. pokazują, że Polska znajduje się w TOP 10 krajów całego świata, jeżeli chodzi o najszybciej rozwijające się rynki podcastowe. Jak więc wykorzystać potencjał podcastu w strategii marketingowej i w jaki sposób może na tym zyskać Twoja marka?

Czytaj więcej

Influencer Parenting – czym jest i dlaczego warto wykorzystać go w działaniach marketingowych Twojej marki?

opublikowano: 20 październik 2021

Blogom, vlogom, profilom na Instagramie czy innym social mediom o charakterze parentingowym każdego dnia przybywa followersów. Zarówno obecni, jak i przyszli rodzice poszukują tam informacji, inspiracji, pola do wymiany doświadczeń, a często też sprawdzonych rekomendacji.  Jeśli więc Twoją grupą docelową są młodzi rodzice, warto rozważyć współpracę z influencerem parentingowym, który swoim kanałem i publikowanymi treściami przyciągnie odpowiednich odbiorców.

Jednak czym dokładnie jest Influencer Parenting i jak może się on przysłużyć Twojej marce?

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie
    Skąd o nasz wiesz

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    Należymy do:

    logo-sar-iab