Przejdź do

Kopalnia wiedzy - Kopalnia wiedzy

Ewolucja działalności influencerów w branży fashion

opublikowano: 09 wrzesień 2021

Obecnie wielu influencerów w branży fashion cieszy się dużą rozpoznawalnością – nawet wśród tych, którzy stricte modą się nie interesują. Rosnąca popularność umożliwia twórcom brylowanie w mediach, nawiązywanie intratnych kontraktów czy zakładanie własnych marek i/lub sklepów. Jednak nie zawsze tak było. Jak więc wyglądała ewolucja modowych influencerów na przestrzeni ostatnich lat?

Czytaj więcej

Więcej znaczy lepiej? Jak często publikować treści w social mediach

opublikowano: 14 czerwiec 2021

Jednym z najczęściej zadawanych pytań na temat prowadzenia social mediów jest to, jak często w nich publikować. Odpowiedź jest tyleż prosta, co nieprecyzyjna – „to zależy”, ponieważ dla różnych rodzajów treści, profili i branż ten interwał może być inny. Jak zatem znaleźć idealną częstotliwość postów w social mediach? W poniższym artykule wyjaśniamy, jak znaleźć bardziej precyzyjne rozwiązanie tej kwestii.

Czytaj więcej

Kreatywny influencer marketing

opublikowano: 14 kwiecień 2021

W internecie coraz trudniej się wyróżnić. Szuka się więc rozwiązań, które umożliwią odbiorcom zapamiętanie marki i jej kampanii. Jednym z nich może być kreatywny influencer marketing. Aby lepiej pokazać, na czym polega i co trzeba brać pod uwagę przy tworzeniu takich reklam, posłużę się przykładami i inspiracjami dobrze zrealizowanych kampanii.

Czytaj więcej

Czy domy influencerów mają sens?

opublikowano: 04 marzec 2021

Od 2018 roku na polskim YouTubie można zauważyć pewnego rodzaju trend. Influencerzy łączą się w większe zespoły (od 3 do 10 osób), tworząc wspólnie treści skierowane głównie do młodego pokolenia. Na potrzeby projektów wynajmowane są luksusowe wille, w których twórcy mogą bez przeszkód realizować różnego rodzaju treści w najlepszej jakości, z asystą montażystów, operatorów, a nawet fryzjerów i makijażystów.

Czytaj więcej

Jak 2020 rok zmienił influencer marketing

opublikowano: 25 luty 2021

Na początku pandemii nikt nie wiedział, w którą stronę pójdzie influencer marketing i jak w tym wszystkim odnajdą się sami influencerzy. Jedno jest jednak pewne – rok 2020 sporo pozmieniał i zanosi się na to, że będą to dość trwałe zmiany. Czy na lepsze?

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie
    Skąd o nasz wiesz

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    Należymy do:

    logo-sar-iab