Przejdź do

Kopalnia wiedzy - Kopalnia wiedzy

Sotrender – narzędzia social mediowca 

opublikowano: 12 styczeń 2021

Analiza i audyt social mediów to skomplikowane zadanie. Wymagają one nie tylko sporej wiedzy, ale też doświadczenia i dobrych narzędzi. Jednym z najważniejszych narzędzi do analityki social mediów na rynku jest Sotrender. Jak my z niego korzystamy i jaką wiedzę za jego pomocą uzyskujemy?

Czytaj więcej

Podsumowanie roku 2020 – zmiany w social mediach

opublikowano: 31 grudzień 2020

Rok 2020… cóż to był za rok! Delikatnie mówiąc, jedyny w swoim rodzaju. Pandemiczna rzeczywistość, lockdown, obostrzenia sprawiły, że spędzamy online więcej czasu niż kiedykolwiek wcześniej. To social media pozwalają nam utrzymać kontakt, nawet gdy w rzeczywistości trzeba zachować dystans, a także bawią nas i jednoczą zza telefonów i monitorów.

W komunikatorach chętnie sięgano po funkcje głosowe i video, a wielu ludziom rok upłynął właśnie pod znakiem wideokonferencji. Spójrzmy, jakie najważniejsze zmiany zaszły w social mediach w 2020 roku.

Czytaj więcej

Social Ads – ile tekstu powinny mieć posty i grafiki reklamowe?

opublikowano: 14 grudzień 2020

Mówi się, że jeden obraz wyraża więcej niż tysiąc słów. Tę mądrość najwyraźniej wziął sobie do serca Facebook i przez długi czas nie pozwalał umieszczać dużych ilości tekstu na kreacjach reklamowych. Niezależnie od tego, czy było to zasadne czy nie, i czy obowiązują jakiekolwiek ograniczenia, warto rozważyć, jak duża ilość tekstu może wpływać na skuteczność reklam w social mediach.

Czytaj więcej

Kalendarz wydarzeń w prowadzeniu social media – jak go wykorzystać?

opublikowano: 14 grudzień 2020

Tworzenie harmonogramu postów (lub jak kto woli – content planu) to podstawa prowadzenia komunikacji w social mediach. Skąd jednak brać inspiracje do ich treści? Źródeł może być oczywiście wiele, a jednym z nich jest skorzystanie z… kalendarza – i to nie tylko tego zwykłego, ale też z kalendarza świąt nietypowych.

Czytaj więcej

Content marketing w social mediach – jak przyciągnąć nim klientów?

opublikowano: 14 grudzień 2020

Gdybyśmy mieli napisać w jednym zdaniu, czym jest content marketing, to napisalibyśmy, że jest to przyciąganie do siebie klientów przez tworzenie i promocję ważnych dla nich treści. Ta definicja z jednej strony wyczerpuje istotę tego zjawiska, z drugiej – tworzy wiele pytań. Na najważniejsze z nich odpowiadamy poniżej.

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie
    Skąd o nasz wiesz

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    Należymy do:

    logo-sar-iab