Trudno nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że żyjemy w epoce social mediów, które stały się dziś dominującą formą komunikacji. Jednocześnie media społecznościowe stanowią dla marek, przedsiębiorstw i organizacji jeden z najważniejszych kanałów, dzięki którym można skutecznie docierać do konsumentów. Problem w tym, że odbiorcy są coraz mocniej „przeładowani” wyświetlającymi się w ich mediach społecznościowych postami. Prowadząc marketing, musisz szukać alternatywnych narzędzi, takich jak relacje na FB!
Rosnąca popularność krótkich, ulotnych i łatwych w przyswojeniu treści to wyraźny trend, który panuje w socialach już od dłuższego czasu. Instagramowe Stories są doskonałą przestrzenią dla takiej formy przekazu – zarówno dla Ciebie, Twoich znajomych, jak i wielkich, ogólnoświatowych marek. Ale czym dokładnie są Instastories i co sprawia, że są tak uniwersalne?
Krajobraz mediów społecznościowych nieustannie się zmienia. Zarówno branżowi weterani, jak i pretendenci regularnie wprowadzają nowe funkcjonalności, aby wkupić się w łaski użytkowników. To wyraźnie zaostrza rywalizację o fotel lidera. Poza tym rynek ulega wpływom czynników zewnętrznych w postaci rozmaitych wydarzeń na arenie międzynarodowej. Tych zdecydowanie nie brakuje w ostatnich miesiącach. Jakie są zatem najpopularniejsze social media w obecnych realiach? Zapoznaj się z bieżącym układem sił.
Ponad połowa przypadków odkrywania nowych marek odbywa się w mediach społecznościowych! Do tego 80% konsumentów przyznaje, że możliwość zapoznania się z marką na ulubionych platformach wpływa na ich decyzje zakupowe (Neal Schaffer).
Marketerzy nie mają wątpliwości co do tego, że przemyślana strategia w social mediach może znacząco zwiększyć świadomość i zasięg brandu. Sprawdź, jak wykorzystać ten potencjał!
Monitorowanie statystyk na TikToku jest ważne dla osób, które chcą zwiększyć zasięgi i popularność swojego profilu, a także dla tych wykorzystujących aplikację do celów marketingowych. Dzięki śledzeniu danych można głębiej zrozumieć preferencje i potrzeby użytkowników oraz dostosować swoje treści. Przekonaj się, w jaki sposób podejrzeć pełne statystyki na TikToku.
Influencerzy z całą pewnością nie mogą narzekać na brak propozycji współprac od rozmaitych marek. Firmy decydujące się na taką formę promocji powinny jednak rozważnie podchodzić do realizacji wspólnych projektów. Im większy potencjał skrywa wybrany twórca, tym bardziej spektakularna może okazać się ewentualna wpadka. Poznaj często występujące pomyłki i przekonaj się, w jaki sposób ich uniknąć.