Przejdź do

Kopalnia wiedzy - Dla marketingu

Podsumowanie roku 2019 – największe zmiany w social mediach

opublikowano: 27 grudzień 2019

Mówi się, że w rozwoju lepszym rozwiązaniem jest ewolucja zamiast rewolucji. Ta zasada świetnie sprawdza się w działaniu social mediów: co pewien czas widzimy jakieś drobne, ale widoczne zmiany. Oczywiście nie zawsze są one dobrze odbierane przez użytkowników i po niektórych z nich nie ma już śladu. Jak więc zmieniały się social media w mijającym właśnie roku, z czego wynikają te zmiany i które zostały przyjęte najlepiej?

Czytaj więcej

Jak Influencerzy odmienili oblicze komunikacji marketingowej?

opublikowano: 27 listopad 2019

„Influencer marketing” i „influencer” to jedne z najczęściej odmienianych fraz we współczesnym marketingu, ponieważ bardzo mocno w tej branży namieszali. Czy rzeczywiście influencerzy wnieśli komunikację marketingową (i marketing w ogóle) na zupełnie inny poziom? Na czym polega ten fenomen i co należy wiedzieć o influencerach?

Czytaj więcej

Jak owocnie współpracować z influencerem

opublikowano: 19 listopad 2019

Influencer marketing jeszcze kilka lat temu był postrzegany z dużym dystansem i kojarzony z domorosłymi szafiarkami, które za wysłanie kilku ubrań były gotowe zrobić całą kampanię wpisów. Jednak jak wiadomo, w marketingu kilka lat to cała epoka, czasem nawet i dwie. Influencer marketing również dorósł i z niesfornego dziecka stał się pełnoletnim, dojrzałym obszarem marketingu z ogromnymi budżetami i kampaniami. Jak zatem rozpocząć współpracę z influencerem, aby była ona efektywna i przyjemna?

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie
    Skąd o nasz wiesz

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    Należymy do:

    logo-sar-iab