Instagram powstał jako aplikacja do publikowania zdjęć. Z czasem stał się serwisem społecznościowym, na którym zrodziły się nawet kariery influencerów – niekiedy zawrotne. Instagrama można więc z powodzeniem wykorzystać do prowadzenia influencer marketingu nastawionego na sprzedaż czy budowanie wizerunku. Co sprawia, że wykorzystanie tej aplikacji do influencer marketingu jest dobrym pomysłem?
Konsumpcja treści video rośnie z każdym rokiem, co wynika z przeprowadzanych wielokrotnie badań. Nietrudno też zauważyć większą liczbę contentu video i popularność live’ów, na przykład na Facebooku. Dlaczego tak się dzieje? Czy video będzie niedługo najbardziej pożądanym contentem? I jak wpłynie to na influencer marketing? Tyle pytań… a poniżej odpowiedzi!
W Internecie znajdziemy wiele artykułów, kursów i ebooków, które opisują content marketing od strony technicznej: co powinien zawierać, jaką długość powinny mieć teksty i jak tworzyć tematy oraz nagłówki. Jednak pomijając wszelkie twarde umiejętności – na czym tak naprawdę polega istota content marketingu i kto może się nim zajmować?
Social media są dla marki w Internecie tym, czym koło dla samochodu – niby da się jeździć bez jednego, ale daleko się nie zajedzie. Podobnie jak na słabo napompowanym – a takim słabo napompowanym kołem mogą być nieefektywnie prowadzone działania social media. Jak zatem poprawić ich efektywność i zrobić audyt social media?
Mówi się, że w rozwoju lepszym rozwiązaniem jest ewolucja zamiast rewolucji. Ta zasada świetnie sprawdza się w działaniu social mediów: co pewien czas widzimy jakieś drobne, ale widoczne zmiany. Social event marketing to następny krok event marketingu.
Mówi się, że w rozwoju lepszym rozwiązaniem jest ewolucja zamiast rewolucji. Ta zasada świetnie sprawdza się w działaniu social mediów: co pewien czas widzimy jakieś drobne, ale widoczne zmiany.