Przejdź do

Kopalnia wiedzy - Dla marketingu

Jak samodzielnie zrobić audyt social mediów?

opublikowano: 14 maj 2020

Założyliśmy nasze profile w social media. Świetnie nam idzie, pojawiają się fani i followersi, są komentarze i zaangażowanie. Wszystko jest dobrze… do momentu, w którym przestają one spełniać swoje zadanie i stoją w miejscu. Teoretycznie wszystko robimy dobrze, a mimo to „nie idzie”. Jest to najwyższy czas, aby zrobić audyt naszych profili w social mediach. Na szczęście można go przeprowadzić samodzielnie. Jak to zrobić?

Czytaj więcej

Jak prowadzić social media – poradnik początkującego

opublikowano: 12 maj 2020

Skuteczne prowadzenie social mediów nigdy nie jest dziełem przypadku ani szczęścia. Nie wystarczy także sama intuicja, choć na początku naszej obecności w social mediach może się tak wydawać. Jeśli zależy nam na skutecznych w social mediach, to powinniśmy wiedzieć, na czym polega ich prowadzenie. Poniżej wyjaśniamy, jak zacząć prowadzić social media, aby robić to skutecznie i żeby stworzyć fundamenty pod budowę profesjonalnego kanału Social Media (SM).

Czytaj więcej

Influencer marketing na Instagramie – dlaczego warto?

opublikowano: 22 kwiecień 2020

Instagram powstał jako aplikacja do publikowania zdjęć. Z czasem stał się serwisem społecznościowym, na którym zrodziły się nawet kariery influencerów – niekiedy zawrotne. Instagrama można więc z powodzeniem wykorzystać do prowadzenia influencer marketingu nastawionego na sprzedaż czy budowanie wizerunku. Co sprawia, że wykorzystanie tej aplikacji do influencer marketingu jest dobrym pomysłem?

Czytaj więcej

Czy video to obecnie najlepszy content?

opublikowano: 27 marzec 2020

Konsumpcja treści video rośnie z każdym rokiem, co wynika z przeprowadzanych wielokrotnie badań. Nietrudno też zauważyć większą liczbę contentu video i popularność live’ów, na przykład na Facebooku. Dlaczego tak się dzieje? Czy video będzie niedługo najbardziej pożądanym contentem? I jak wpłynie to na influencer marketing? Tyle pytań… a poniżej odpowiedzi!

Czytaj więcej

Sztuka pisania tekstów content marketingowych

opublikowano: 05 marzec 2020

W Internecie znajdziemy wiele artykułów, kursów i ebooków, które opisują content marketing od strony technicznej: co powinien zawierać, jaką długość powinny mieć teksty i jak tworzyć tematy oraz nagłówki. Jednak pomijając wszelkie twarde umiejętności – na czym tak naprawdę polega istota content marketingu i kto może się nim zajmować?

Czytaj więcej

Jak poprawić efektywność Twoich działań w social mediach?

opublikowano: 05 marzec 2020

Social media są dla marki w Internecie tym, czym koło dla samochodu – niby da się jeździć bez jednego, ale daleko się nie zajedzie. Podobnie jak na słabo napompowanym – a takim słabo napompowanym kołem mogą być nieefektywnie prowadzone działania social media. Jak zatem poprawić ich efektywność i zrobić audyt social media?

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie
    Skąd o nasz wiesz

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    Należymy do:

    logo-sar-iab