Jeśli chcesz efektywnie prowadzić profile firmowe, to prędzej czy później zetkniesz się z narzędziami do zarządzania komunikacją. Ich wybór może być trudny – jest ich niemało i różnią się od siebie cenami, funkcjami i stopniem zaawansowania. W tym artykule zaproponujemy Ci 5, od których warto zacząć.
Prowadząc profile w social mediach, spotykamy się nie tylko z przychylnością, ale także z negatywnymi emocjami, ocenami czy po prostu niezadowoleniem z naszych usług. Jak się zachować w takich sytuacjach i reagować na negatywne komentarze w social mediach?
Korzystając z social mediów, można nie tylko przyjemnie i pożytecznie spędzić czas, ale także efektywnie promować markę i firmę. Formy tej promocji w dużej mierze zależą od charakteru firmy, ale sama istota jej prowadzenia i komunikacji jest uniwersalna. W jaki więc sposób promować firmę w social mediach? Poznaj pięć przydatnych wskazówek!
Założyliśmy nasze profile w social media. Świetnie nam idzie, pojawiają się fani i followersi, są komentarze i zaangażowanie. Wszystko jest dobrze… do momentu, w którym przestają one spełniać swoje zadanie i stoją w miejscu. Teoretycznie wszystko robimy dobrze, a mimo to „nie idzie”. Jest to najwyższy czas, aby zrobić audyt naszych profili w social mediach. Na szczęście można go przeprowadzić samodzielnie. Jak to zrobić?
Skuteczne prowadzenie social mediów nigdy nie jest dziełem przypadku ani szczęścia. Nie wystarczy także sama intuicja, choć na początku naszej obecności w social mediach może się tak wydawać. Jeśli zależy nam na skutecznych w social mediach, to powinniśmy wiedzieć, na czym polega ich prowadzenie. Poniżej wyjaśniamy, jak zacząć prowadzić social media, aby robić to skutecznie i żeby stworzyć fundamenty pod budowę profesjonalnego kanału Social Media (SM).