Przejdź do

Kopalnia wiedzy - Dla marketingu

Kalendarz wydarzeń w prowadzeniu social media – jak go wykorzystać?

opublikowano: 14 grudzień 2020

Tworzenie harmonogramu postów (lub jak kto woli – content planu) to podstawa prowadzenia komunikacji w social mediach. Skąd jednak brać inspiracje do ich treści? Źródeł może być oczywiście wiele, a jednym z nich jest skorzystanie z… kalendarza – i to nie tylko tego zwykłego, ale też z kalendarza świąt nietypowych.

Czytaj więcej

Content marketing w social mediach – jak przyciągnąć nim klientów?

opublikowano: 14 grudzień 2020

Gdybyśmy mieli napisać w jednym zdaniu, czym jest content marketing, to napisalibyśmy, że jest to przyciąganie do siebie klientów przez tworzenie i promocję ważnych dla nich treści. Ta definicja z jednej strony wyczerpuje istotę tego zjawiska, z drugiej – tworzy wiele pytań. Na najważniejsze z nich odpowiadamy poniżej.

Czytaj więcej

Błędy w komunikacji w social mediach – jak ich unikać?

opublikowano: 14 grudzień 2020

Komunikacja w social mediach wydaje się czymś prostym – ot, wystarczy być uprzejmym wobec klienta. Czy tak jest w rzeczywistości? Oczywiście, że nie! Skuteczna komunikacja marki w mediach społecznościowych wymaga niemałej wiedzy i umiejętności. Zanim zaczniesz tę wiedzę zgłębiać, warto wiedzieć, czego nie robić i jakich błędów nie popełniać. I tego właśnie dowiesz się z poniższego wpisu.

Czytaj więcej

Jak stworzyć strategię w social mediach?

opublikowano: 26 sierpień 2020

Strategia obecności w social media jest niezbędna, aby pozytywnie wyróżnić się w tłumie istniejących tam marek i osób. Solidnie opracowana i wdrażana strategia pomaga także zdobyć przychylność algorytmu, co poskutkuje łatwiejszym zdobywaniem zasięgów. Jej efektem jest też po prostu profesjonalnie prowadzony profil, co samo w sobie jest wartością. Jak więc stworzyć taką strategię? Przede wszystkim ustal…

Czytaj więcej

Jak zarządzać komunikacją w mediach społecznościowych?

opublikowano: 07 sierpień 2020

Dobrze zaplanowana strategia komunikacji jest dla nas kompasem służącym do poruszania się w social mediach. Kompas ma jednak to do siebie, że wskazuje tylko kierunek, a sam kurs trzeba już korygować. Podobnie jak sam projekt komunikacji nie gwarantuje nam powodzenia. Taką komunikację trzeba później skutecznie prowadzić i modyfikować tak, aby była możliwie ściśle dopasowana do naszych odbiorców. W tym artykule dowiesz się, na co zwrócić uwagę podczas zarządzania komunikacją w social mediach.

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie
    Skąd o nasz wiesz

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    Należymy do:

    logo-sar-iab