Dobrze zaplanowana strategia komunikacji jest dla nas kompasem służącym do poruszania się w social mediach. Kompas ma jednak to do siebie, że wskazuje tylko kierunek, a sam kurs trzeba już korygować. Podobnie jak sam projekt komunikacji nie gwarantuje nam powodzenia. Taką komunikację trzeba później skutecznie prowadzić i modyfikować tak, aby była możliwie ściśle dopasowana do naszych odbiorców. W tym artykule dowiesz się, na co zwrócić uwagę podczas zarządzania komunikacją w social mediach.
Persony i grupy docelowe to jedno z podstawowych narzędzi marketingowych. Są fundamentem skutecznego działania w social mediach i tworzenia kampanii reklamowych. Dostarczają one danych, dzięki którym będziesz mógł tak dopasować kampanię, aby skutecznie dotrzeć do odpowiednich odbiorców.
Jeśli chcesz efektywnie prowadzić profile firmowe, to prędzej czy później zetkniesz się z narzędziami do zarządzania komunikacją. Ich wybór może być trudny – jest ich niemało i różnią się od siebie cenami, funkcjami i stopniem zaawansowania. W tym artykule zaproponujemy Ci 5, od których warto zacząć.
Prowadząc profile w social mediach, spotykamy się nie tylko z przychylnością, ale także z negatywnymi emocjami, ocenami czy po prostu niezadowoleniem z naszych usług. Jak się zachować w takich sytuacjach i reagować na negatywne komentarze w social mediach?
Korzystając z social mediów, można nie tylko przyjemnie i pożytecznie spędzić czas, ale także efektywnie promować markę i firmę. Formy tej promocji w dużej mierze zależą od charakteru firmy, ale sama istota jej prowadzenia i komunikacji jest uniwersalna. W jaki więc sposób promować firmę w social mediach? Poznaj pięć przydatnych wskazówek!