Jednym z filarów skutecznego zarządzania social mediami marki jest planowanie publikacji. Zarówno algorytmy, jak i odbiorcy oczekują systematyczności i konsekwencji. Aby ułatwić sobie pracę w tym obszarze, warto sięgnąć po odpowiednie narzędzia. Jakie wybrać? Przedstawiamy porównanie siedmiu popularnych i często polecanych narzędzi do planowania postów w social mediach.
Influencer marketing to skuteczny sposób na wypromowanie swoich produktów i usług. Jednak decydując się na działania promocyjne w sieci społecznościowej, na przykład przy pomocy aplikacji Instagram, trzeba uważać. Brak doświadczenia i wiedzy w zakresie współpracy z influencerami może reklamodawców sporo kosztować. Co jeśli okaże się, że twórca internetowy z dużymi zasięgami zgromadził wokół swojego profilu głównie fałszywe konta? Albo co w przypadku, gdy duża liczba obserwatorów to tak zwani mass followers? Jak upewnić się, że reklama dotrze do prawdziwych i – co więcej – wartościowych z reklamowego punktu widzenia użytkowników?
Czymże w tętniącym newsami i zasięgami świecie Social Media byłaby reklama bez odpowiednio dobranego zdjęcia czy grafiki? Z pewnością niczym przykuwającym uwagę. Rolą zdjęcia lub grafiki jest właśnie ściągnięcie uwagi odbiorcy. Sprawienie, że człowiek na jej widok wstrzyma rozpędzoną machinę scrollowania, aby poświęcić chwilę i zaznajomić się z tym, co dla niego masz.
Współpraca z influencerami staje się coraz ważniejszą strategią marketingową, i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższej przyszłości miało się to zmienić. W 2022 wartość rynku influencer marketingu wynosiła 16,4 miliarda dolarów, natomiast w 2023 szacuje się, że jest to już 21,1 miliarda (Oberlo). Czy wpływowi twórcy internetowi to klucz do sukcesu w nowoczesnym marketingu treści? Przeczytaj i dowiedz się więcej!
Trendy w marketingu zmieniają się co chwilę, ale content od lat stanowi jeden z najważniejszych aspektów w budowaniu relacji z odbiorcami i realizowaniu celów biznesowych. Według State of Content Marketing: 2023 Global Report od firmy Semrush, aż 69% firm zaplanowało zwiększyć budżet na content marketing w 2023 roku. To jasno sugeruje, że treści działają. Warunkiem jest jednak ich wysoka wartość oraz dobrze przemyślana strategia. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej. Przedstawiamy podstawy skutecznego content marketingu!
Nie można dziś lekceważyć siły TikToka w kontekście napędzania sprzedaży i budowania zasięgów. W 2022 roku aż 92% użytkowników przyznało, że filmik na tej właśnie platformie zachęcił ich do podjęcia jakiegoś działania związanego z marką (Hootsuite, 2023). Obecnie liczba aktywnych użytkowników TikToka wynosi ponad 1 miliard. Jak wykorzystać ten potencjał do rozwijania marki? Przedstawiamy najlepsze strategie i praktyki!