Współpraca ze znaną, cenioną osobą, która będzie reprezentować markę, może się okazać istnym katalizatorem w budowaniu świadomości marki w umysłach odbiorców i sięgania w biznesie po więcej. Kim więc jest ambasador marki i jak może się jej przysłużyć?
Digital Marketing, zwany także marketingiem cyfrowym, zakłada wykorzystywanie do promocji swoich usług i produktów kanałów cyfrowych – nie tylko Internetu, ale także telewizji i radia. Ze względu na dynamiczną ewolucję wspomnianych mediów, działania digital marketerów także muszą błyskawicznie dostosowywać się do nowych warunków. Boom na treści video sprawił, że preferencje i wymagania odbiorców również uległy zmianie i, by skutecznie prowadzić szeroko pojęte działania Digital Marketingu, trzeba przygotować angażujący content wysokiej jakości. Czym kierować się, by Twoje video przyciągało uwagę i skutecznie wypełniało stawiane przed nim zadania?
W erze cyfrowej, gdzie każde kliknięcie, lajk i udostępnienie ma znaczenie, media społecznościowe stały się nie tylko platformą dla interakcji, ale też barometrem opinii publicznej. Nie możemy już ignorować ich mocy i wpływu na opinie, marki i zachowania konsumenckie. Monitorowanie mediów społecznościowych stało się niezbędne dla każdej firmy, która pragnie być o krok przed konkurencją i wiedzieć, co naprawdę myśli o niej jej odbiorca. Ale jak to robić skutecznie? Jakie narzędzia wybrać, a jakie pułapki unikać? Zapraszamy do lektury.
Dzięki możliwościom oferowanym przez media społecznościowe, proces promowania własnej firmy wzbogacił się o liczne opcje, dzięki którym łatwo i intuicyjnie dotrzesz do nowych odbiorców. Wiele firm czyni to w sposób organiczny, prowadząc firmowe profile i starając się zachęcić użytkowników social mediów do interakcji. Ta formuła z czasem może się wyczerpać, dlatego portale zachęcają do płatnych form promocji – działających szybciej i skuteczniej. Jakie techniki wykorzystywać, by rozpropagować swój brand i nie przepalić firmowego budżetu? Oto 5 propozycji!
Współpraca z twórcami internetowymi może nie tylko doprowadzić do wzrostu sprzedaży, ale też znacząco zwiększyć rozpoznawalność marki. Warunkiem jest jednak przemyślana i skuteczna strategia Influencer Marketingu. Jak ją zbudować? Przedstawiamy praktyczny przewodnik!
Niedawno „w ręce” polskich użytkowników Instagrama trafiła nowa funkcja wspierająca budowanie społeczności online (początkowo dostępna była tylko w kilku krajach). Profil grupowy, bo o nim mowa, ma ułatwiać nawiązywanie relacji, umożliwiać dzielenie się swoimi przemyśleniami, a także pomagać markom w realizowaniu celów sprzedażowych czy wizerunkowych. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej o grupowym profilu na IG!